Bekijk volle/desktop versie : Grootste stresspunten



07-06-2012, 18:27
op weg naar een bruiloft.

Ik zal beginnen:

- hair(style)drama's à la je wilde lichter gaan, maar pakte niet uit dus dacht je het even snel in orde te brengen en nu is het roos/paars/oranje/groen ...oh en ook nog niet gesteild;
- me takchita is nog niet gestreken;
- voor lange autoreizen: gekreukte takchita;
- voor lange autoreizen: uitgelopen make-up en ontstijlde haren en geen gelegenheid meer om bij te werken;
- oh ja, en je bent toch je stijltang vergeten dus;
- zeurende mannen aan de badkamerdeur (zijn jullie bijna klaar? Terwijl je nog maar net voet binnen hebt gezet);
- kinderen (pamper wisselen, borstvoeding in takchita , "ik heb honger", "zijn we er bijna"
- als je in groep gaat en sommige denken dat twee uur te laat komen nu ook weer niet zo'n groot drama is;

...

07-06-2012, 18:36


Herken mezelf hier niet echt in..

07-06-2012, 18:42
Oh ok, dan ben ik gewoon een dramaqueen

07-06-2012, 18:45
Die haar komt me wel bekend voor zaterdag weer bruiloft jjoooeehoooee

07-06-2012, 18:45



Citaat door Sharpy:
Oh ok, dan ben ik gewoon een dramaqueen
Ik neem kids nooit mee naar een bruiloft.(kheb geen baby)
Haar doe ik uren van te voren.Heb geen man die zeurt over de douche enz

07-06-2012, 18:56
Zeer herkenbaar

Weekend hebben we weer een bruiloft, morgen hennadag, zaterdag trouw. En het is weer gestress in huis.

07-06-2012, 19:26
Vooral kinderen vind ik heel vervelend als je ze nergens anders kwijt kan omdat bvb. iedereen meegaat.

07-06-2012, 19:35

Citaat door Google_nll:
Herken mezelf hier niet echt in..
Ik ook niet hihi.

07-06-2012, 20:04
Allez vooruit, prijs jezelf gelukkig dan maar. Binnenkort - wat zeg ik, volgens mij is het internationaal al bezig - wordt het bruiloftseizoen weer ingeluid

En dit zijn zo echt dingen waardoor ik opzie om naar een trouwfeest te gaan. Al dat gedoe altijd...Ik zit liever op de troon koffie te drinken of zo, lekker niksen en kijken hoe iedereen rondstresst