Bekijk volle/desktop versie : Ik mag dan wel een vrouw zijn.......maar ik ben ook weleens agressief.......

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

25-03-2002, 02:38
[PHP][COLOR=blue][SIZE=3]

Ik moet me beheersen.....

.....geen woede vertonen

.....geen emoties laten zien

.....geen sexuele gevoelens hebben

dit alles maakt me soms heel AGRESSIEF.........

Als ik een man was geweest, was ik een vechtersbaasje!!!!

Sahira.........

29-03-2002, 18:11

he ik heb een tip voor je, ga eens langs een sportschool, misschien is kickboksen wel wat voor jou, dan kan je je gerust een keer uitleven.

p.s. oh ja, maar hou er wel rekening mee dat mensen daar terugslaan.

30-03-2002, 07:37
wallah sahira!! je hebt echt wel gelijk meid!!

zit zeker een waarheid in!!!
wij moeten maar rustig zijn net als of wij geen gevoelens hebben nee dankje vandaar die agressiefe aanvallen ik kan het me helemaal voorstellen!!!!

dan blijft er maar een ding over "het moet dan maar op deze manier" haha

doei doei

31-03-2002, 00:32
Liefste Sahira...

Ik begrijp je volkomen...het is niet gemakkelijk om vrouw te zijn...

Deze samenleving... en zeker de Marokkaanse is vrouw-onvriendelijk...

Sorry mensen...natuurlijk zijn er voorbeeldige mannen die hun vrouw correct behandelen...maar...het meerendeel van de getrouwde vrouwen...zit met een waardeloos man aan hun been...en maar klagen en teren en verder niets doen...ja op cafe van 12uur middag tot 12s'nachts...

Niet allemaal...maar toch heel veel...mannen en jongeren hebben deze ziekte...van niets willen doen...en toch eisen stellen...

De vrouw moet dit, de vrouw moet dat, de vrouw moet zo...

Tja...de arme vrouw...moet dit alles maar slikken...zomaar...één fout en ze is voor het leven getekend...

Terwijl de man...fouten blijft herhalen bv. alcohol drinken,gokken,achter vrouwen lopen,drugs,enz...en als hij dan denkt over trouwen...vraagt geen kat achter zijn verleden of heden...alles ok...

Natuurlijk wordt je dan...agressief...je voelt je onbegrepen...minderwaardig...en soms een gebruiksvoorwerp...
en dit allemaal door onwetendheid van de grootste gedeelte van de mannen...

Ze moeten beter weten die mannen...weten dat een vrouw dient met respect behandelt te worden...

weten dat een vrouw de stabilisator is van een samenleving...

weten dat een opgeleide vrouw dynamiek, rust en respect brengt binnen en buiten haar gezin...

weten dat een vrouw veel meer werkt dan de man...

Ik hoop incha allah voor elke meisje of vrouw... een mooie toekomst...

groeten,

Justice.

31-03-2002, 01:10

Salaam alaikuum.....

Lelaila: jij hebt het begrepen....!!

Mohammed Justice...Ik ben sprakeloos!!

ma'assalama Sahira.......

31-03-2002, 13:23
Mohammed Justice je haalt de woorden uit mijn mond.Dachten alle mannen zoals jij.Dan zou de wereld van de marokkaanse vrouw veel beter zijn.

Beslama

31-03-2002, 13:29
..........en ook die van de molukse vrouw!!

ma'assalama Sahira........

31-03-2002, 20:52
Sahira...waarom ben je sprakeloos?...

Ik heb alleen de feiten op een rij gezet...dit is de realiteit...ik vind het zeer spijtig...dat sommige mannen hun verantwoordelijkheid niet nemen...en alles op de vrouwen schuiven...

Natuurlijk is de vrouw in de onwikkelingslanden...een gemakkelijke prooi en de zwarte schaap...ook bij de molukse en andere gemeenschappen is het zo...en dit allemaal omdat de man...de vrouw niet erkent als evenwaardige partner...

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk veranderd...

Ja,lieve stille...dank u , meisje van Anwaarpe

hier een doordenkertje voor jullie: Als de man een betonblok zou zijn...zou de vrouw zijn cement zijn.

groeten,

Justice.

31-03-2002, 21:08
Salaam alaikuum

Shereen....bedankt voor je reactie

Mohammed Justice......ik ben sprakeloos omdat je de woorden/feiten mooi hebt neer gezet, je reactie laat zien dat er toch nog mannen bestaan die o.a. hun verantwoordelijkheid willen nemen.

Ook ik hoop dat deze vrouw-onvriendelijke houding zal veranderen, daar zullen mannen en vrouwen aan mee moeten werken.

ma'assalama .......Sahira......

wat het doordenkertje betreft: ......die zal ik onthouden!!

31-03-2002, 21:39
Sahira...ok..ik begrijp je...thank you...

Je hebt gelijk als je zegt: daar moeten de vrouwen en mannen aan moeten meewerken...
Maar wees eerlijk...denk je dat de mannen dat vrijwellig gaan doen...mee samenwerken...ik denk het niet...omdat ze simpel niet de vragende partij zijn...dat zijn de vrouwen.

Kijk...wij gaan het globaal zien...in heel de wereld moeten de vrouwen voor hun (simpelste zaken) vechten...terwijl de mannen het als een vrouwen-probleem zien...en niets aan willen doen...dat kan toch niet !!!

Ze beseffen niet dat als hun vrouw zowel fysiek als mentaal gezond is en blijft...dat ze ook gezond blijven...het één kan niet zonder de ander...hoe je het ook draait of keert...

Lelarifia...thanks girl...we hebben sterke meisjes en vrouwen nodig...om de zware toekomst te kunnen trotseren.

En onthoud dit allemaal: Een man is soms als een kind...maar wil dit nooit erkennen.

Ik kraak de mannen niet...maar dit is toch niets speciaal...het is gewoon zo.

groeten,

Justice.

31-03-2002, 21:41
waarom zijn er geen jongens/mannen net als jou dan zijn we heel wat verder gekomen!!!!! als je begrijpt wat ik bedoel

31-03-2002, 22:06
Lelarifia...die zijn er wel hoor...maar de meesten durven niet...uit schrik voor hun omgeving...

En Allah ...is voor de ontwikkeling van de vrouw...

Alles draait om de vrouw...geloof het of niet...als op deze wereld geen deftige en correcte vrouwen waren...was de maatschappij allang kapot...

Dit is geen grap of verhaal dat ik vertel...maar zuiver de waarheid.

Ik heb één goede hoop...en waarschijnlijk ook de oplossing van de ongelijkheid tussen vrouwen en mannen.

En dat is...als je een meisje of vrouw bent...zorg alstublieft dat je je studie of opleiding niet verwaarloost...alstublieft...studeren is als licht in een pikdonkere kamer...
studeren is voor een meisje/vrouw een kracht achter de hand...
studeren...brengt respect mee...dat hebben veel mannen niet graag...
studeren...is jezelf en de maatschappij een dienst bewijzen...
studeren...maakt je onafhankelijk...
studeren...is de houvast voor een meisje/vrouw
studeren...is ontwikkeling=brengt respect en vertrouwen=is goed voor de stabiliteit van de samenleving...

groeten,

Justice.

31-03-2002, 22:53

Mijn lieve Leila...how are you?...ok...

You now me...ik bewonder enorm vrouwen... die heel deftig leven en sterk in hun schoenen (sorry,ihakoessen) staan...daar heeft de man geen kans om met de gevoelens van deze vrouwen te spelen...geen geslijm, geen complementen, geen show, geen lieve woorden zullen hem helpen...

Alleen met correctheid en zuiver geweten kan hij ze benaderen...en strikt volgens de Islam-leer...

O wat hou ik van die vrouwen...ze raken mij diep in mijn hart...die vrouwen die enorm respect afdwingen...dat je je ogen direct naar de grond werpt...z'n vrouwen betekenen vooruitgang van de maatschappij...
Die vrouwen...waarvan de man in hun nabijheid huivert en zweet...

Een correcte vrouw verdient een correcte man.

groeten,

Justice.

31-03-2002, 23:59

Citaat:
Origineel gepost door leila19
mohammed for president........
Go Mohamed, go Mohamed

You'v got my vote!!

01-04-2002, 00:14
Thanks Estée...president voor wat ?... Voor de vrouwen rechten..ok...mijn kandidatuur is hier bevestigt...wie zijn mijn concurrenten voor het presidentschap?...

you tell me...

groeten,

justice

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6