Bekijk volle/desktop versie : 11-12 jaar ouder



Pagina's : [1] 2

07-06-2012, 13:42
Salam dames,

Zouden jullie met een man kunnen trouwen die 11-12 jaar ouder is?
Dus jij bent bv jij 20 en hij 31-32, maar je bent al zo ver met ontwikkelen dat je verantwoord wilt leven?


Hoor graag jullie serieuze reacties de rest mag achterwege blijven

x

07-06-2012, 13:43


Geen probleem, maar je moet je wel realiseren dat je waarschijnlijk relatief jong weduwe zal zijn. Je zal je laatste decennia zonder je man moeten leven...

07-06-2012, 13:45
@Torrie,

Moest even om je reactie lachen.. hihihi
Maar dat weet niemand toch, miss dat hij wel achterblijft en ik eerder er vandoor ga? (overlijdt)

07-06-2012, 13:46

Citaat door Torrie:
Geen probleem, maar je moet je wel realiseren dat je waarschijnlijk relatief jong weduwe zal zijn. Je zal je laatste decennia zonder je man moeten leven...

Allah I hfed, dat kan haar ook overkomen als ze trouwt met een 20jarige. De dood is niet gebonden aan een getal. Als Allah vind dat het tijd is, dan is het zover.

Niets mis mee, je moet kijken zitten jullie op 1 lijn dat is het belangrijkst.

07-06-2012, 13:46


@Torrie; wat een onzin. Het is toch niet zo dat iemand die ouder is ook altijd eerder overlijdt... Als dat zou zijn hè....

@TS; why not? Je moet je wel realiseren dat hij wel al veel meer heeft gezien/gedaan/gereist als jij en daar misschien geen behoefte meer aan heeft. Maar als hij jou daar in vrij laat moet het geen probleem zijn.

07-06-2012, 13:47
Ben het helemaal met je eens Tjaloet.

07-06-2012, 13:48

Citaat door Zina_TangaOuiia:
@Torrie; wat een onzin. Het is toch niet zo dat iemand die ouder is ook altijd eerder overlijdt... Als dat zou zijn hè....

@TS; why not? Je moet je wel realiseren dat hij wel al veel meer heeft gezien/gedaan/gereist als jij en daar misschien geen behoefte meer aan heeft. Maar als hij jou daar in vrij laat moet het geen probleem zijn.
Dit zei hij dus ook, je mag doen en laten wat je kan. Als je maar je hersens gebruikt.
Uiteraard wel op islamitsche wijze.

07-06-2012, 13:49
Ik spreek uit eigen ervaring mijn man en ik verschillen 11jaar. Ik ben zelf nog op vroege leeftijd getrouwd dus er werd wel 'ns heel gek gekeken naar de leeftijds verschil. Het wordt minder gek gevonden als de vrouw 25 is en de man 36.

07-06-2012, 13:50

Citaat door kwijt25:
@Torrie,

Moest even om je reactie lachen.. hihihi
Maar dat weet niemand toch, miss dat hij wel achterblijft en ik eerder er vandoor ga? (overlijdt)
Ja, dat kan wel.
Misschien dat mijn blik een beetje vertroebeld is door het feit dat ik werk in de bejaardenzorg en dus alleen maar weduwen zie daar....

07-06-2012, 13:52
Kijk naar wat jij wil en of jij ermee kan leven, mashi naar wat gedoezj en fatoesh van m.nl je gaan vertellen. Ieder zijn ding, ieder zijn mening en gevoel daarbij. Niemand kan voor jou bepalen of jij het wel of niet kan doen en waarom je het wel of niet zou doen.

Vind je de vent leuk zie je het zitten, zorgt zijn leeftijd niet voor belemmeringen in jouw ogen? is de rest allemaal dik in orde? zeg bismillah en ga ervoor. Zo niet, Allah ie henik, Allah ie henik ieder zijn weg klaar. Niet moeilijk of ingewikkeld gaan doen.

07-06-2012, 13:52

Citaat door Zina_TangaOuiia:
@Torrie; wat een onzin. Het is toch niet zo dat iemand die ouder is ook altijd eerder overlijdt... Als dat zou zijn hè....

@TS; why not? Je moet je wel realiseren dat hij wel al veel meer heeft gezien/gedaan/gereist als jij en daar misschien geen behoefte meer aan heeft. Maar als hij jou daar in vrij laat moet het geen probleem zijn.
Nee, niet altijd, maar wel vaak....

07-06-2012, 13:53

Citaat door kwijt25:
Dit zei hij dus ook, je mag doen en laten wat je kan. Als je maar je hersens gebruikt.
Uiteraard wel op islamitsche wijze.
Juist, als je je grenzen maar kent. Als je een beetje verstand hebt dan weet je wel hoe ver je kunt gaan en waar je totaal niet aan moet denken, dan kunnen er ook geen wrijvingen ontstaan.

Citaat:
Mijn man en ik schelen ook dik 10 jr.

07-06-2012, 13:53


ik ben getrouwd op mn 18de, mijn man is 12 jaar ouder.

inmiddels zijn we 10 jaar verder en 3 kids rijker....

07-06-2012, 13:57

Citaat door kwijt25:
Salam dames,

Zouden jullie met een man kunnen trouwen die 11-12 jaar ouder is?
Dus jij bent bv jij 20 en hij 31-32, maar je bent al zo ver met ontwikkelen dat je verantwoord wilt leven?


Hoor graag jullie serieuze reacties de rest mag achterwege blijven

x
hoe pijl je dit? Waaruit blijkt dat?

Dit vinden overigens alle 20 jarige.

Maar qua leeftijdsverschil geen probleem maar je bent wel erg jong als je kijkt naar hoeveel men zich nog tussen 20 en 25 ontwikkeld

07-06-2012, 13:57
Bij een man moet je min. 8jaar van de werkelijke leeftijd afhalen. Dus qua leeftijd zit je dan perfect!

Pagina's : [1] 2