Bekijk volle/desktop versie : Gelijkheid.



Pagina's : [1] 2

06-06-2012, 21:03
Vrouwen met niqaab worden op straat aangehouden en krijgen een boete, terwijl prostituees betaald krijgen.

Allah ie ster.

06-06-2012, 21:10


Wel erg kort door de bocht weer.
Politie betaald prostituees niet, de klanten betalen.
Klanten van prostituees geven geen boetes aan niqaab draagsters, dat doet de politie.

06-06-2012, 21:12
topic slaat nergens op en dat weet je zelf ook wel dame

06-06-2012, 21:14

Citaat door Guerlaine.:
Vrouwen met niqaab worden op straat aangehouden en krijgen een boete, terwijl prostituees betaald krijgen.

Allah ie ster.


en zijn er nog eens miljoenen andere redenen waarom de islam de waarheid is

06-06-2012, 21:17



Citaat door Petrus:
Wel erg kort door de bocht weer.
Politie betaald prostituees niet, de klanten betalen.
Klanten van prostituees geven geen boetes aan niqaab draagsters, dat doet de politie.
Maar de overheid staat wel toe dat die prostituees er staan en staat niet toe dat de niqaabs worden gedragen.

Citaat door sammy_amour:
topic slaat nergens op en dat weet je zelf ook wel dame
Als het je niet aanstaat, 3ta Allah genoeg andere topics. Of maak er zelf een aan..

Citaat door Spartacuss:
en zijn er nog eens miljoenen andere redenen waarom de islam de waarheid is
Ik vind het gewoon absurd dit. In Belgie is er een 'tiplijn' voor de burgers, als zij een vrouw zien met een niqaab moeten ze die tiplijn bellen en ze krijgen dan een beloning van €250,- Ziekelijk gewoon.

06-06-2012, 21:19
dan weetje wat je te doen staat. op eens weet je het, je word prostituee alhoewel de Marokkaanse vanaf geboorte hoe dan ook eens terug keert naar haar volks beroep

06-06-2012, 21:20

Citaat door opjeplekje:
dan weetje wat je te doen staat. op eens weet je het, je word prostituee alhoewel de Marokkaanse vanaf geboorte hoe dan ook eens terug keert naar haar volks beroep
?

06-06-2012, 21:20

Citaat door Guerlaine.:
Maar de overheid staat wel toe dat die prostituees er staan en staat niet toe dat de niqaabs worden gedragen.
En je volgende argument is alcohol mag wel, waarom hardrijden dan niet?
Het een heeft namelijk niets met het ander te maken.

06-06-2012, 21:22

Citaat door Spartacuss:
en zijn er nog eens miljoenen andere redenen waarom de islam de waarheid is
Ze maakt zich druk om de rechten die een land geeft aan een prostituee en aan een vrouw met niqaab terwijl ze vergeet wat de beloning en de staffen zijn voor beiden. Allah geeft rechten en niet een land.

06-06-2012, 21:24

Citaat door Petrus:
En je volgende argument is alcohol mag wel, waarom hardrijden dan niet?
Het een heeft namelijk niets met het ander te maken.
Ik heb ook niet gezegd dat het wat met de ander te maken heeft. Ik vind het verbod van een niqaab gewoon niet passen in een land dat staat voor gelijkheid.

Citaat door sammy_amour:
Ze maakt zich druk om de rechten die een land geeft aan een prostituee en aan een vrouw met niqaab terwijl ze vergeet wat de beloning en de staffen zijn voor beiden. Allah geeft rechten en niet een land.
Ik maak me nergens druk om.

06-06-2012, 21:27
Bargaining power.

Als je in een "tolerant" en "vrij" land wilt wonen als Nederland, moet je bepaalde dingen ook kunnen verwachten. Als je werkelijk je leven als moslim of moslima wilt beleiden ( op die manier) moet je ook naar een Islamitisch land.
Life is not fair, dat moet ook geen aanname zijn.

06-06-2012, 21:28

Citaat door Guerlaine.:
Ik heb ook niet gezegd dat het wat met de ander te maken heeft. Ik vind het verbod van een niqaab gewoon niet passen in een land dat staat voor gelijkheid.
Ik maak me nergens druk om.
Gelijkheid is in gelijke situaties.
En raad eens,iedereen is gelijk, want niemand mag het dragen.

Probeer religieuze vrijheid eens... het antwoord daarop is dat dit ook niet absoluut is anders zouden mensen omwille van religie mensen mogen vermoorden en verkrachten... en dus zijn er allerlei beperkingen groot en klein.

En die gelijkheid is trouwens wel een leuke, religieuzen hebben over het algemeen meer rechten dan niet religieuzen, maar daar hoor je religieuzen nooit over.

06-06-2012, 21:28



Citaat door marokkia_1:
Bargaining power.

Als je in een "tolerant" en "vrij" land wilt wonen als Nederland, moet je bepaalde dingen ook kunnen verwachten. Als je werkelijk je leven als moslim of moslima wilt beleiden ( op die manier) moet je ook naar een Islamitisch land.
Life is not fair, dat moet ook geen aanname zijn.
Dat is ook wel zo. Maar om serieus zo'n tiplijn op te zetten en ze welliswaar op te sporen vind ik een beetje te ver gaan.

06-06-2012, 21:29

Citaat door Guerlaine.:

Ik maak me nergens druk om.
Beter voor je

Vraagje: ken je meiden die niqaab dragen?

06-06-2012, 21:29

Citaat door Guerlaine.:
Dat is ook wel zo. Maar om serieus zo'n tiplijn op te zetten en ze welliswaar op te sporen vind ik een beetje te ver gaan.
Of belgie idd..maar weet niks over hun prostitutie wetten.

Pagina's : [1] 2