Bekijk volle/desktop versie : zoeken jullie nog steeds mods? en bedankt voor het laten staan van mijn post in MJA!

06-06-2012, 11:57
Redactie en Mods van f.m.nl, ik wil jullie nog even bedanken voor het laten staan van mijn draad

voor diegenen die ECHTE verbetering voor het moslim volk willen
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4290732

Ik had niet gedacht dat-ie ook in MJA zou blijven mogen staan, maar ben er wel heel blij mee dat ie daar oud mag worden ;-)

Ik zal als dank m'n uiterste best doen niet dit soort draadjes te vaak op te starten, ik denk dat 1 keer per 2 jaar of zelfs 4 jaar al genoeg is (om de jongere generatie die net op m.nl komt kijken in te lichten)..

Ook met alleen draadjes met geldige bron valt genoeg goeds te doen, zoals jullie mij en andere vredesactivisten hier wel eens hebben zien doen

En ik hoor dat jullie op zoek zijn naar mods.. Ik heb er wel interesse in om mod te worden, maar dan (mischien, leg ik nu aan het m.nl team voor) met een andere account dan mijn "vredefan", waar ik te veel een mening mee post(1). Ik zou best als objectieve moderator onder een andere nickname kunnen helpen f.m.nl vrij te houden van wat de redactie ongewenst acht. Mischien niet fulltime, ik wil ook graag nog blijven webdesignen voor mezelf, maar ik kan wel wat vrijwilligers uurtjes als mod draaien denk ik.

Met vriendelijke groet,
vredefan

PS2:
(1)
- moslims overtuigen zich uitsluitend vreedzaam te verzetten tegen ongewenste westerse invloeden, zodat het westen geen excuus heeft om moslims geweld toe te doen.
- het land Israel met redelijke landsgrenzen te laten bestaan, einde van de "vernietig israel" houding van moslim (semi-)extremisten
- het wereldwijd afschaffen van lijfstraffen voor sociale overtredingen door de Sharia
- etc, u get the gist of it.

11-06-2012, 08:21

Vredefan for Mod

11-06-2012, 09:59

Citaat door MaybeLLine.:
Ik begrijp deze topic niet....Wil die nou mod worden of lees ik het niet goed?
die vredefan wil mod worden, ik steun hierbij zijn campagne

11-06-2012, 10:12

Citaat door MaybeLLine.:
Dan doe ik ook mee

Goedemorgen Airbusje
ok

morgen trouwens

11-06-2012, 10:20

Citaat door MaybeLLine.:
Hoe is het met jou dame?Gaat nog alles zo als jullie willen?
o ja alles gaat nog perfect geen conflicten en dergelijken.

Zaterdag zijn we bij haar ouders gaan eten, gelukkig hadden ze de TV op de voetbal gezet, heb dan samen met haar pa naar de match van de nederlanders gekeken. met wat bitterballen Dat vindt ze leuk, dat ik goed kan opschieten met haar vader.

11-06-2012, 10:29

Citaat door MaybeLLine.:
Super Airbusje...Ben blij dat het goed gaat.
Dat is toch ook super leuk dat je met er ouders goed klikt ...Het is ook heel gezellig.
ik vind dat ook wel leuk, mijn dame kan het ook goed vinden met mijn zus, dat vind ik belangrijk (mijn zus heeft mijn dame trouwens goedgekeurd)

11-06-2012, 10:44

Citaat door MaybeLLine.:
Dat is alleen maar goed Airbusje ...Ben blij dat jou zus achter jou staat en haar goed heeft gekeurd...Echte liefde Airbusje.
Daarvoor is er dan familie. Vrienden komen en gaan, maar familie, dat is bloed, dat blijft altijd.

11-06-2012, 11:41

Citaat door MaybeLLine.:
Daar ben ik helemaal mee eens Airbusje.