Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Goede scrub om je lichaam mee te zuiveren????



06-06-2012, 11:36
Wie kent er een goede scrub om je lichaam mee te zuiveren? Heb nogal wat onzuiverheden op me rug en buik een klein beetje ..van die kleine puistjes etc. Wil dat graag weg hebben..Wie kent er een goeie scrub? Meestal weten dames veel van die dingen..

06-06-2012, 11:52


ik gebruik de scrub van Sabon.. hij kost 27,- maar gaat 6/7 maanden mee.
Je hebt verschillende geuren


06-06-2012, 12:51

Citaat door Smina2807:
ik gebruik de scrub van Sabon.. hij kost 27,- maar gaat 6/7 maanden mee.
Je hebt verschillende geuren

Helpt dat ook echt tegen onzuiverheden op je rug en buik? En waar kan ik hem kopen? En mannen kunnen het ook gewoon gebruiken toch? Sorry voor al deze vragen maar weet hier dus echt niks van!

06-06-2012, 17:30
gebruik gewoon olijfolie met suiker of zout, dat is het goedkoopste en gemakkelijkste! en bij mij werkt het perfect
gewoon zorgen dat de korrels van de suiker of het zout niet te groot zijn
2 keer zoveel suiker/zout gebruiken als olie ( vb: 1 lepel olie, 2 lepels suiker/zout)

06-06-2012, 17:41



Citaat door Princess_Ali:
gebruik gewoon olijfolie met suiker of zout, dat is het goedkoopste en gemakkelijkste! en bij mij werkt het perfect
gewoon zorgen dat de korrels van de suiker of het zout niet te groot zijn
2 keer zoveel suiker/zout gebruiken als olie ( vb: 1 lepel olie, 2 lepels suiker/zout)
Hahahahaha werkt dat echt ?

06-06-2012, 17:56
Ik gebruik voor mn lichaam, zeezout scrub van de kruidvat.
Maar eerst scrub ik met een marokkaans scrubwashandje en daarna met de zeezout. Het prikt enorm maar je houdt er een babyhuid aan over...

06-06-2012, 18:00
Toevallig ben ik vandaag bij de tuinen geweest voor een aantal cremes en lotions voor mn gezicht met dode zeezout in, dat schijnt heel goed te zijn. Ik zag ook een zak liggen met verse dode zeezout er in voor 6 euro voor mensen met onzuiverheden op het lichaam. Het zijn korrels.. Je kan je daar mee scrubben of je kan het oplossen in water en je daar mee wassen, het schijnt goed te werken.. Ze zijn nu in de aanbieding=D 2e gratis.. Succes!

06-06-2012, 18:35

Citaat door bloempje92:
Toevallig ben ik vandaag bij de tuinen geweest voor een aantal cremes en lotions voor mn gezicht met dode zeezout in, dat schijnt heel goed te zijn. Ik zag ook een zak liggen met verse dode zeezout er in voor 6 euro voor mensen met onzuiverheden op het lichaam. Het zijn korrels.. Je kan je daar mee scrubben of je kan het oplossen in water en je daar mee wassen, het schijnt goed te werken.. Ze zijn nu in de aanbieding=D 2e gratis.. Succes!
Welke winkel is dat dan?

06-06-2012, 19:53

Citaat door rotterdamscoo:
Hahahahaha werkt dat echt ?
Jupz werkt heel goed, vooral als je het combineert met een loofa , ik gebruik wel met suiker, anders prikt het idd
Voor op gevoeligere stukjes huid, gebruik ik enkel de scrub zonder de loofa

06-06-2012, 19:55
met die dode zee zout producten, moet je dan niet opletten of het al dan niet uit israel komt?

06-06-2012, 20:21

Citaat door rotterdamscoo:
Welke winkel is dat dan?


De tuinen dus..

Citaat door Princess_Ali:
met die dode zee zout producten, moet je dan niet opletten of het al dan niet uit israel komt?
Je leeft zowat in hun land. grapjas.