Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Aankomen wie kan mij helpen



05-06-2012, 21:17
Beste leden,
Ik wil er graag wat kilo´s bijhebben het klinkt makkelijk gewoon eten maar ik kom geen gram bij
wie heeft er tipss ik drink al veel prik maar nog walou resultaat

06-06-2012, 20:35


Veel prik drinken is juist niet goed. Dat vult en dan eet je ook minder. Zorg dat je 3 keer per dag goed eet, en dan minimaal 3 tussendoortjes. Drink pas na het eten zodat je meer kunt eten.

Eet veel brood, pasta, drink in plaats van prik ook volle melk en chocomelk. Sla je ontbijt niet over, doe je dat wel probeer brinta als ontbijt te nemen, je hebt ook brinta wat je mengt met melk en zo wegdrinkt in plaats van pap.

Verder kun je ook fenegriek capsules nemen die je eetlust vergroot. Wel moet je die capsules een tijd blijven gebruiken anders werkt het niet. xx

06-06-2012, 22:44
holba, weet niet hoe je t in het nederlands zegt maar daar mensen zijn daar van bij gekomen.

06-06-2012, 22:50
Misschien kan je een dietiste raadplegen. Die zal je de beste raad kunnen geven.

12-06-2012, 18:57


Hoi,

Ik was zelf ook veel afgevallen, ben gelukkig nu op gewicht. Ik raad het je juist af om naar een diëtiste te gaan, diëtiste verteld meestal dingen die je al weet, en het kost ook nog eens geld. Het beste is gewoon de schijf van 5 aanhouden, en een weightgainer als aanvulling gebruiken. Je zult gegarandeerd aankomen. Ik kwam elke week 1,3 gemiddeld per week aan. Hoop dat je hier wat aan hebt.

19-06-2012, 11:25
je moet fenegriek nemen, langere tijd kom je ook van aan..

19-06-2012, 13:35
feneriek? wat is dat dan.. Bedankt dames voor jullie tips!

19-06-2012, 14:34
ja in het marokkaans zeggen ze holba, moet je effe googelen.
Bij de tuinen heb je er ook tabletten van..

21-06-2012, 17:47
Waarschijnlijk ben je dan een hard gainer. Probeer verdeeld over de dag 6 maaltijden te eten. Het klinkt belachelijk veel maar probeer per kg aan lichaamsgewicht 2 gram aan eiwitten binnen te krijgen. Eet langzaam opneembaar koolhydraten. Vervang witte rijst door bruine/zilvervliesrijst, pasta door volkoren pasta, aarddappelen door zoete aarddappelen. En eventueel als je echt bijna niks kan aankomen kan je eiwittenshakes gaan gebruiken. Eet veel groenten en als je denkt dat je veel groenten eet moet je nog meer groenten eten.

22-06-2012, 18:21
Heb ik ook. Bij mij is gaat het gepaard dat ik ook heel snel vol zit! Maar sinds een week heb ik een waight gainer gekocht van the body store, waar je van die shakes mee maakt. En ik eet nu wel wat meer ineens ( weet niet why eigenlijk) maar ik ben bijna een kilo aangekomen ( 1 kilo aankomen is al hele prestatie voor mij!).
Vooral nu ramadan eraan komt, en ik daarin snel afval wil ik nu zoveel mogelijk reserves opbouwen