Bekijk volle/desktop versie : marokaanse vrouwen en turkse series



05-06-2012, 20:17
Sommige vrouwen houden echt geen rekening met anderen hoor?
Ik weet dat meer dan de helft van de marokaanse vrouwen verslaafd is aan serie Gouloud.
Maar dat nu persee op een feestje te kijken vind ik wel heel onbeschoft.
Vrouwen willen muziek en dans en sommige roepen.


Het is tijd om Gouloud te kijken, mensen doe die tv aan. en geloof me? dat wijf heeft het voor elkaar gekregen ook. Bah.

05-06-2012, 20:18


hahaha, bij ons tijdens sadaka. mannen lezen koran in andere kamer en dames willen gouloud

05-06-2012, 20:19
Gouloud kijken op een feestje gaat wel ver hoor.
Me moeder vind die serie wel helemaal geweldig, maar alleen als ze lekker thuis op de bank zit.

05-06-2012, 20:24
Ja tog?
Wie doet nou zoiets.
op dat moment kon ik die vrouw wel een klap voor haar harses verkopen. Er waren jammer genoeg meedere vrouwen die ernaar wilden kijken. Zij waren ouder dan ons.
Daarvoor hadden ik en een paar dames respect ervoor. Maar van binnen kookte ik.
Ik dans liever dan dat ik naar die griezels met misvormde hangende snorren kijk.
Begrijp werkelijk niet wat ze zo leuk vinden aan die serie.
Alleen naar het kijken al krijg ik kotsneigingen

05-06-2012, 20:25


welke serie is dat plaats is eenfragmentje ofzo

05-06-2012, 20:29
http://www.youtube.com/watch?v=qabOJ6lPmzE&feature=relmfu

Maar dan vertaald in het arabisch.

05-06-2012, 20:32

Citaat door mele3youn:
Ja tog?
Wie doet nou zoiets.
op dat moment kon ik die vrouw wel een klap voor haar harses verkopen. Er waren jammer genoeg meedere vrouwen die ernaar wilden kijken. Zij waren ouder dan ons.
Daarvoor hadden ik en een paar dames respect ervoor. Maar van binnen kookte ik.
Ik dans liever dan dat ik naar die griezels met misvormde hangende snorren kijk.
Begrijp werkelijk niet wat ze zo leuk vinden aan die serie.
Alleen naar het kijken al krijg ik kotsneigingen
Eerst was het altijd Margerita en nu Gouloud.

05-06-2012, 20:33
Ik ben persoonlijk helemaal weg van FATMAGUL, maar ik hoef dat echt niet te zien als ik buiten de deur ben dat doe ik als ik thuis alleen op de bank hang.

05-06-2012, 20:35
Mijn schoonzus is ook verslaafd aan deze serie. We waren laatst met haar kinderen op stap geweest.
Die vrouw stond erop om vóór 17.00 uur thuis te moeten zijn. Zodat zij ernaar kan kijken

05-06-2012, 20:39
Sommige vrouwen leggen zelfs hun huishouden opzij om dat pokke serie te bekijken.
Oke, ik kan ze wel begrijpen maar om voor 1x het te missen kan toch geen kwaad? je gaat er niet dood aan ofso.
Sommige vrouwen doen net alsof hun leven er van afhangt als ze het hebben gemist. Jeetje

Ik was vroeger ook verslaafd aan G.t.S.T , maar sinds die homo;s erin spelen doet het me niks meer.
Was ook verslaafd aan the Bold and The Beautiful, kijk hetg niet meer omdat het ééntonig is. Altijd hetzelfde.
Maar deze vrouwen doen te hystirisch hoor? Allemachtig.

05-06-2012, 20:41
Mijn ouders, mijn ooms, mijn tantes.. hele oudere generatie kijkt het

05-06-2012, 20:47

Citaat door Yvess:
Mijn ouders, mijn ooms, mijn tantes.. hele oudere generatie kijkt het
Zelfs in cafe's kijken ze het.

05-06-2012, 20:48


Mijn schoonzus probeert die serie aan me te koppelen.
Kom nou kijken? laat die aardapelen liggen doen we straks wel. Kom nou?
Ik antwoord : Deze aardapelen schillen vind ik veel leuker. kijk maar zonder mij. hahahahaha