Bekijk volle/desktop versie : verloofde/getrouwde dames opgelet



04-12-2004, 20:03
wie kan me alsjblieft helpen aan een goede negaffa!!!!!!!! dus dametjes vertel me de ervaringen van jullie en welke negaffa jullie hadden en of deze is bevallen je mag me ook pmen

alcast bedankt

05-12-2004, 11:42


alvast gefeliciteerd ik hoop dat je gelukkig word insha allah en dat allah alle kwade geesten van je weghoudt.
malika uit osdorp (de aker) is een toppertje mijn 2 zussen en 1 schoonzussen hebben haar genomen ben zelf ook van plan om haar te nemen binnenkort insha allah... als negaffa ze heeft hele mooie larousa jurken die ze aan niemand anders verhuurt wat de meeste negaffa's wel doen vind ik dus al heel erg fout van die negaffa's... ze gebruikt alleen maar dure make up zoals christian dior estee lauder enz enz..... en ze is heel lief helemaal niet streng van kin omhoog nu wat ik dus ook bij de meeste negaffa's zie maar ja ze is nu oook een vriendin van ons geworden!!!! heb namelijk veel ervaring met haar!!!

veel plezier heb je nog vragen kun je mij mailen op rafikabakkati411@hotmail.com

06-12-2004, 19:49
Ik vindt Miriam Jillal uit Utrecht net wat beter dan Malika. Het zijn wel twee nichtjes van elkaar had ik ooit een keer begrepen. Miriam kan net wat mooier opmaken en heeft net wat mooiere jurken dan malika vindt ik persoonlijk.

08-12-2004, 12:47
[QUOTE=zinagirls]alvast gefeliciteerd ik hoop dat je gelukkig word insha allah en dat allah alle kwade geesten van je weghoudt.
malika uit osdorp (de aker) is een toppertje mijn 2 zussen en 1 schoonzussen hebben haar genomen ben zelf ook van plan om haar te nemen binnenkort insha allah... als neggafa ze heeft hele mooie larousa jurken die ze aan niemand anders verhuurt wat de meeste neggafa's wel doen vind ik dus al heel erg fout van die neggafa's... ze gebruikt alleen maar dure make up zoals christian dior estee lauder enz enz..... en ze is heel lief helemaal niet streng van kin omhoog nu wat ik dus ook bij de meeste neggafa's zie maar ja ze is nu oook een vriendin van ons geworden!!!! heb namelijk veel ervaring met haar!!!

veel plezier heb je nog vragen kun je mij mailen op rafikabakkati411@hotmail.com[/QU

heb je het nummer van die mailka voor me, zou haar graag willen bellen en kijken wat ze heeft..thxxx

08-12-2004, 12:50


[B]Negaffa Amina uit Midar (marokko)....hmm..Valt mee...kgeef haar een 7/10

11-12-2004, 14:18
Hey meid,

Persoonlijk vind ik negaffa Anissa uit osdorp echt geweldig! ik heb haar zelf op mijn verloving gehad. Ik moet zeggen het zag er allemaal prachtig uit! ze heeft zulke aparte jurken, bij elke jurk krijg je een ander kapsel en make up natuurlijk. Verder heeft ze hele mooie aparte stoelen...
En ze houdt zich aan de afspraak! ze kwam zelf nog te vroeg hahahhaahaa (hoor je niet vaak he? hahaha)
En vergeleken met andere is ze niet al te prijzig!

ik wens je heel veel succes en geluk!

groetjes!

che3bia

28-12-2004, 14:36
zitten er hier geen verloofde of getrouwde dames of sjo???????

29-12-2004, 23:35
nou meid de neggafia die ik jou aanraad is rhimou op de derkinderen straat zij is echt een neggafa die moet hebben. Veel mensen denken dat ze uit de hoogte doet maar als je haar eenmaal hebt gesproken dan weet je dat het een schat is en het is een neggafa die de bruid echt aandacht geeft en niet te ver uit haar zijde wijkt wat veel neggafat wel doen. Je weet wel een bruid begint vaak spontaan te huilen en de meeste negafat verlaten de zaal al ze de bruid eenmaal op haar stoel hebben gezet. Het echt een leuke moderne vrouw. Je kan haar bellen 06-13082640. Je zult er echt geen spijt van krijgen en ik kan het weten. Ik heb haar ook gedaan. Ze heeft ook bij iedere lebsa andere makeup en andere kapsel en ze is tbarkellah niet traag. Na mijn bruiloft hebben drie van mijn vriendinnen haar gedaan en die zijn ook echt blij.