Bekijk volle/desktop versie : Vraagje: Haren verven



05-06-2012, 19:42
Dag dames


Ik wil deze week mijn haren gaan verven; van zwart naar donker bruin (heb van me zelf echt zwart-zwart haar)
Dit gaat ook me eerste keer worden dat ik me haren ga verven, alleen heb ik dus een vraagje over mijn wenkbrauwen?
Hoe zit dat? Heb natuurlijk zelf ook zwarte wenkbrauwen, maar wordt dat ook geverfd?
Heb namelijk nooit mensen hun wenkbrauwen ook zien verven... En het zit er niet uit als je met bruin haar en zwarte wenkies rond loopt

05-06-2012, 19:51


Dan laat je je haren zwart..

05-06-2012, 19:55
Hahaha nein! Wil het liefst donker bruin, even toch wat anders
Het is niet dat ik het erg vind om mijn wenkbrauwen te verven, maar wordt dat uberhaupt wel gedaan

05-06-2012, 19:56
16x bekeken? Geen dame die hier verstand van heeft?

05-06-2012, 20:05


Je kan je wenkbrauwen met een bruine wenkbrauwpotlood inkleuren.

05-06-2012, 20:13
Wajaw laat je haar zwart. Kapot mooi. Had ik dan maar. En het is haram om het zwart te verven. Je zult nooit meer je ouwe kleur terugkrijgen eenmaal verven.

Natuurlijke haarkleur is zoooveel mooier.

05-06-2012, 20:20

Citaat door Alae:
Je kan je wenkbrauwen met een bruine wenkbrauwpotlood inkleuren.
Als ik mijn wenkbrauwen epileerde, zou ik het inderdaad met een potlood bij kunnen kleuren.. maar ik epileer mijn wenkbrauwen niet (ben het ook niet van plan)
Dus kleuren gaat niet, dus blijft er 1 oplossing; verven... maar heb mensen dat nooit zien doen
Maar wil weten hoe ze het dan wel hebben gedaan

05-06-2012, 20:22

Citaat door CryARiver:
Wajaw laat je haar zwart. Kapot mooi. Had ik dan maar. En het is haram om het zwart te verven. Je zult nooit meer je ouwe kleur terugkrijgen eenmaal verven.

Natuurlijke haarkleur is zoooveel mooier.
Haha bedankt voor je bericht! Per persoon scheelt dat, ik ben er na uit gekeken, wil iets anders met mijn haar. Ik denk zelf dat bruin mij wel goed zal staan.

Mocht ik daar weer op na zijn uitgekeken, dan gewoon uitspoelen, dat kan tegenwoordig ook

06-06-2012, 08:41

Citaat door x_Fadoua:
Als ik mijn wenkbrauwen epileerde, zou ik het inderdaad met een potlood bij kunnen kleuren.. maar ik epileer mijn wenkbrauwen niet (ben het ook niet van plan)
Dus kleuren gaat niet, dus blijft er 1 oplossing; verven... maar heb mensen dat nooit zien doen
Maar wil weten hoe ze het dan wel hebben gedaan
Hoezo kan dat dan niet? Ik heb mijn wenkbrauwen ook nooit geëpileerd en kleur ze altijd met een wenkbrauwpotlood.