Bekijk volle/desktop versie : Alleen op vakantie



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-06-2012, 15:12
Lieve mensen,

Zouden jullie even willen meedenken aub.
De kwestie is het volgende.

Ik heb besloten alleen op vakantie te gaan om tot rust te komen. Zowel op fysiek als op mentaal vlak. Maar tegelijkertijd wil ik gebruik maken van deze optie om een plek te bezoeken die altijd al heb willen zien. Maar dat zijn er nogal wat.
Nu is mijn vraag aan jullie: wie is er van jullie wel eens eerder alleen op vakantie geweest en waar naartoe. En wat was de ervaring op die plek.

Ik zit zelf te denken aan:
- het gardameer in Italie;
- Milaan;
- Rome;
- Ergens een vakantiehuisje aan de spaanse kusten;
- b&b ergens in europa.

Een vakantiehuisje is vaak te duur voor maar 1 persoon en een hotelkamer vind ik niet echt geschikt voor alleen.
Dusuhhh wie heeft er de gouden tip.

Groet,
The Bomb.

05-06-2012, 15:14


Syrie schijnt mooi te zijn this time of year.

05-06-2012, 15:19

Citaat door TheBomb:
Lieve mensen,

Zouden jullie even willen meedenken aub.
De kwestie is het volgende.

Ik heb besloten alleen op vakantie te gaan om tot rust te komen. Zowel op fysiek als op mentaal vlak. Maar tegelijkertijd wil ik gebruik maken van deze optie om een plek te bezoeken die altijd al heb willen zien. Maar dat zijn er nogal wat.
Nu is mijn vraag aan jullie: wie is er van jullie wel eens eerder alleen op vakantie geweest en waar naartoe. En wat was de ervaring op die plek.

Ik zit zelf te denken aan:
- het gardameer in Italie;
- Milaan;
- Rome;
- Ergens een vakantiehuisje aan de spaanse kusten;
- b&b ergens in europa.

Een vakantiehuisje is vaak te duur voor maar 1 persoon en een hotelkamer vind ik niet echt geschikt voor alleen.
Dusuhhh wie heeft er de gouden tip.

Groet,
The Bomb.
Ik zou liever naar Bora Bora gaan

Maar ik durf niet alleen

05-06-2012, 15:19
Een dergelijke reactie had ik hier ergens ook wel verwacht. Super sterke humor by the way.....

05-06-2012, 15:25


Valencia

05-06-2012, 15:28

Citaat door TheBomb:
Lieve mensen,

Zouden jullie even willen meedenken aub.
De kwestie is het volgende.

Ik heb besloten alleen op vakantie te gaan om tot rust te komen. Zowel op fysiek als op mentaal vlak. Maar tegelijkertijd wil ik gebruik maken van deze optie om een plek te bezoeken die altijd al heb willen zien. Maar dat zijn er nogal wat.
Nu is mijn vraag aan jullie: wie is er van jullie wel eens eerder alleen op vakantie geweest en waar naartoe. En wat was de ervaring op die plek.

Ik zit zelf te denken aan:
- het gardameer in Italie;
- Milaan;
- Rome;
- Ergens een vakantiehuisje aan de spaanse kusten;
- b&b ergens in europa.

Een vakantiehuisje is vaak te duur voor maar 1 persoon en een hotelkamer vind ik niet echt geschikt voor alleen.
Dusuhhh wie heeft er de gouden tip.

Groet,
The Bomb.
neem een tent en ga de Griekse eilanden bezoeken: mooi weer gegarandeerd en prachtige omgeving.

05-06-2012, 15:28

Citaat door Tamazight1985:
Ik zou liever naar Bora Bora gaan

Maar ik durf niet alleen
geen probleem we zetten je daar met plezier af

05-06-2012, 15:29
Als je toch op fysiek en mentaal vlakken tot rust wil komen moet je dan in mijn optiek toch het natuur opzoeken en geen Milan of Rome. Gardameer Klinkt een mooie bestemming..

05-06-2012, 15:31

Citaat door worldcitizen:
geen probleem we zetten je daar met plezier af
En wie haalt me weer op? Of was het de bedoeling mij daar voor altijd achter te laten?

05-06-2012, 15:39
Ik merk dat ik inderdaad nu nog heel erg aan het brainstormen ben, waarheen, wanneer, wat is geschikt e.d.
Want jouw opmerking wat betreft de natuur opzoeken....... klopt helemaal. Ik zie ook steeds een beeld voor me waarbij ik vanuit een leuk vakantiehuisje uitkijk op de natuur (bergen of op de zee).

05-06-2012, 15:55
VAlt een beetje tegen he; jullie vermogen om mee te denken. Hmmm, dan maar gewoon googlen.
Dank i.i.g.

05-06-2012, 15:57
in je eentje naar een stinkstad als rome of milaan vind ik nou niet echt een vakanie

05-06-2012, 16:09


Daarom vraag ik jullie ook om tips en adviezen a nerd!
Met vingertje wijzen kun je wel........maar dat is niet wat ik je vraag. Als je het zo goed weet, kom dan op met je tips. Tjonge jonge.

Narrow minded people.

05-06-2012, 16:30

Citaat door TheBomb:
Daarom vraag ik jullie ook om tips en adviezen a nerd!
Met vingertje wijzen kun je wel........maar dat is niet wat ik je vraag. Als je het zo goed weet, kom dan op met je tips. Tjonge jonge.

Narrow minded people.
wat ik es heb gedaan niet alleen maar heb wel mensen ontmoet die alleen gingen is:
met de trein door Europa toeren. zuid europa dan frankrijk spanje portugal en een paar dagen tanger marokko.
van te voren bepaal je een paar stop plekken.
je ontmoet leuke mensen in de trein ziet alles uit het raam en het is gewoon leuk.
mijn beste vakantie ooit.

05-06-2012, 16:33
Kijk dat klinkt nou interessant. Aangeziek ik opzie tegen vliegen is dit een prima alternatief.
Daarnaast zie je ook veel, weliswaar vanuit een treincoupe maar toch.

Waarheb jij dit destijds geboekt, via welke reismaatschappij?

Pagina's : [1] 2 3 4 5