Bekijk volle/desktop versie : Breivik werd gepest en gekweld door moslims



Pagina's : [1] 2 3

05-06-2012, 14:09
De Noorse massamoordenaar Anders Behring Breivik is als kind en als puber gekweld door moslims.





Dat heeft Breivik maandag gezegd tijdens zijn proces. Hij leek te suggereren dat de door hem genoemde aanvaringen hebben bijgedragen aan zijn huidige standpunten.
Breivik zei dat toen hij 7 jaar was de Turkse vader van een vriend zijn fiets vernielde. Toen hij 15 was kreeg hij een tik van een Pakistaanse metrobestuurder omdat Breivik probeerde mee te liften aan de buitenkant van het metrostel.
De aanwezigen in de rechtbank keken als bevroren toe hoe Breivik een waslijst aan grieven oplas. In 1995 werd een van zijn vrienden bedreigd door een Albanese Kosovaar toen hij op de tram stond te wachten, aldus Breivik. Ook had hij van horen zeggen dat het kleine zusje van een van zijn vrienden met een mes was verwond.Breivik was niet op de hoogte van de details van dit laatste incident, maar was evenwel overtuigd dat moslims er voor verantwoordelijk waren.


Toen de rechter hem vroeg of hij ook positieve ervaringen had met mensen die de islam aanhangen, zei hij dat 'loyaliteit een positief aspect is van moslims'. Breivik verwees ook naar in Noorwegen gepleegde moorden met racistische motieven, zoals de dood van Arve Beheim Karlsen en Benjamin Hermansen, beiden Noren van buitenlandse komaf. "De politie in Noorwegen kreeg daarna vrij spel om rechts te ontmantelen", klaagde Breivik.

De uitspraken van Breivik maakten maandag deel uit van het betoog van zijn advocaten. Naast Breivik zelf kwamen ook psychiaters aan het woord.

05-06-2012, 14:36


ik kan begrijpen dat dit tot frustraties kan leiden maar om dan te moorden dat kan niet


hij had beter therapie moeten gaan volgen , of meer met de vriendelijke moslims moeten gaan communiceren

05-06-2012, 14:39
En ik werd en word getreiterd door blanken, binnenkort moet ik dus ook pakweg 100 kinderen afslachten ofzo?
Westers logica.

Met deze logica vind ik het niet vreemd dat westerse babymoordenaars niets opschieten in Afghanistan.

05-06-2012, 14:42
mag ik bij deze dan ff tegen hork, globi en alle andere varkens die ik nog wel eens pest....







































































succes

05-06-2012, 14:44


dappere tempelier werd gepest en kreeg een tikje

05-06-2012, 14:47

Citaat door Redactie:
De Noorse massamoordenaar Anders Behring Breivik is als kind en als puber gekweld door moslims.





Dat heeft Breivik maandag gezegd tijdens zijn proces. Hij leek te suggereren dat de door hem genoemde aanvaringen hebben bijgedragen aan zijn huidige standpunten.
Breivik zei dat toen hij 7 jaar was de Turkse vader van een vriend zijn fiets vernielde. Toen hij 15 was kreeg hij een tik van een Pakistaanse metrobestuurder omdat Breivik probeerde mee te liften aan de buitenkant van het metrostel.
De aanwezigen in de rechtbank keken als bevroren toe hoe Breivik een waslijst aan grieven oplas. In 1995 werd een van zijn vrienden bedreigd door een Albanese Kosovaar toen hij op de tram stond te wachten, aldus Breivik. Ook had hij van horen zeggen dat het kleine zusje van een van zijn vrienden met een mes was verwond.Breivik was niet op de hoogte van de details van dit laatste incident, maar was evenwel overtuigd dat moslims er voor verantwoordelijk waren.


Toen de rechter hem vroeg of hij ook positieve ervaringen had met mensen die de islam aanhangen, zei hij dat 'loyaliteit een positief aspect is van moslims'. Breivik verwees ook naar in Noorwegen gepleegde moorden met racistische motieven, zoals de dood van Arve Beheim Karlsen en Benjamin Hermansen, beiden Noren van buitenlandse komaf. "De politie in Noorwegen kreeg daarna vrij spel om rechts te ontmantelen", klaagde Breivik.

De uitspraken van Breivik maakten maandag deel uit van het betoog van zijn advocaten. Naast Breivik zelf kwamen ook psychiaters aan het woord.
Svetek crybaby.

05-06-2012, 14:50
zullen we de man gewoon noemen naar wat hij is beste media?..

christenterrorist, dank

05-06-2012, 14:52
Zou ik ook zeggen als ik op het punt sta om levenslang in het gev ang te belanden.

05-06-2012, 14:54

Citaat:
Breivik zei dat toen hij 7 jaar was de Turkse vader van een vriend zijn fiets vernielde
Wat een dramatische gebeurtenis

Ik begrijp hem nu veel beter....

05-06-2012, 14:58

Citaat door Crash:
Wat een dramatische gebeurtenis

Ik begrijp hem nu veel beter....
vrijspraak!

05-06-2012, 14:59
gelukkig ook helemaal niet laf...
zijn ze fans nog steeds zo trots op em..

kwisatz eerloze nazi hond... je held doet huilie om zn fietsie

05-06-2012, 15:03
Die pakistaan zou als hij dit leest denken:
Kut ik had em toen gewoon een duwtje richtig de metro wielen moeten geven.
en die Turk zal denken: fuck! ik had die fiets tussen zijn ingewanden moeten parkeren.

05-06-2012, 15:21



Citaat door Tunes27:
vrijspraak!
Behalve dat moeten we hem ook een medaille geven als symbool van onze waardering. Een excuus-brief van de moslims is ook wel zo gepast. Schrijf jij hem ? Ik onderteken hem wel...

05-06-2012, 15:29

Citaat door Crash:
Behalve dat moeten we hem ook een medaille geven als symbool van onze waardering. Een excuus-brief van de moslims is ook wel zo gepast. Schrijf jij hem ? Ik onderteken hem wel...
tis wachten tot ik er een tot wanhoop drijf...

dat spijt me alvast

05-06-2012, 16:10
Ach gossie, moeten we nu medelijden hebben met deze randdebiel? De neger van Venlo werd ook gepest vroeger


Pagina's : [1] 2 3