Bekijk volle/desktop versie : Bedverhogers



05-06-2012, 12:47
Ik ben inshalah over een paar weken uitgerekend, nu heeft mijn kraamverzorgster gevraagd of ik bedverhogers ga gebruiken ivm het bukken van de kraamzorg zodat zij geen rugklachten krijgt et etc, want de arbo bladiebla,
moet dat nou echt? beschadigd het je laminaat of je tegels niet? vind het echt onzin hoor?

05-06-2012, 12:54


Ik vind het ook onzin en ga dat niet doen hoor. Vind heel die kraamzorg onzin eigenlijk je moet het echt treffen om de juiste te hebben

05-06-2012, 13:01
Ja wilde ook geen kraamzorg, maar ja het is mijn eerste en heb geen ervaring, maar ja je kan ze toch gratis lenen bij die thuiszorgwinkels, k ga van de week om te kijken, k zie het wel...

05-06-2012, 13:02
ja het moet wel, je bed moet minimaal 70/80cm verhoogd worden
het is ook voor je zelf fijn, het kost niet en beschadigd ook niets

maar je kan je bed ook verhogen met andere dingen, matrassen ofzo

je moet nagaan, zij werkt hele dag bij mensen thuis en als zij overal moet bukken, dan is haar rug zo kapot

05-06-2012, 13:05



Citaat door Ghzelaa_Hbiba:
Ja wilde ook geen kraamzorg, maar ja het is mijn eerste en heb geen ervaring, maar ja je kan ze toch gratis lenen bij die thuiszorgwinkels, k ga van de week om te kijken, k zie het wel...
Ja tis wel gratis maar bij mijn bed is dat heel ingewikkeld. Volgens mij kan het ook helemaal niet. Mijn bed is al vrij hoog

08-06-2012, 13:13
Als je het niet doet, mag de kraamzorg haar hulp aan jou weigeren. Want het is niet goed voor haar rug.
Wat je kunt doen is een matras boven op je bed. Heb ik ook gedaan, en dat was geen probleem

08-06-2012, 14:11
Je moet het maar treffen met de kraamhulp die je krijgt ik had de bedverhogers wel gedaan en ze zei gelijk haal ze weg joh je bed is hoog genoeg en dat ze het maar onzin vond