Bekijk volle/desktop versie : De ongehoorzame Saudies die rebelleerden tegen de Uthmani Khalif's Leiderschap



Pagina's : [1] 2

04-06-2012, 19:54
Salamu alaykum wa rahmatullah


profeet salla Allahu 'aleihi wasallam, aan de metgezel 'Hudhaifa bnu Alyamaan, radia Allahu 'anhuma:

"er zullen na mij leiders komen die niet leiden volgens mijn leiding en niet mijn sunna praktiseren, en er zullen mannen van hen zijn wiens harten als die van de duivels zijn in lichamen van mensen. 'Hudhaifa vroeg toen wat hij dan moet doen wanneer hij dat nog zal meemaken? toen zei de profeet salla Allahu 'aleihi wasallam:

"luister naar de leider en gehoorzaam hem, ook al slaat hij jou op je rug en pakt hij jou geld af, luister naar hem en gehoorzaam hem."
[moeslim; 3/1476] µ


Zijn jullie deze hadeeth misschien tegengekomen op deze site?

Nu

Hebben de Saudies de Uthmani Khilafa bevochten of niet? Hebben zij niet gerebelleerd?

En hebben zij nu dus eigenlijk tegen Allah en Zijn Boodschapper gevochten door tegen de Leider te vechten?

Dus wie zijn de duivels?

Want iedereen heeft de Uthmani Khilafa geaccepteerd.

En de Saudis hebben de Khalif verraden.
De Saudis en hun studenten noemen diegenen die rebelleren tegen de Leiderschap jaahil, khawaaridj en van alles en nog wat toch?

Is dat niet hypocriet?

Terwijl zij samen met de Britten en Lawrence van Arabie de Uthmani Khilafa hebben bevochten, bestolen en verraden

Dus Nogmaals wie zijn de duivels?

04-06-2012, 21:10


Vergeet niet de hulp van Saudia aan Amerika in de jaren 80 tegen Afghanistan en Bangladesh,
de hulp aan de Amerikanen in 1993 tegen Irak,
de hulp aan de Amerikanen in 2001 tegen Afghanistan nogmaals,
de hulp aan de Amerikanen in 2003 tegen Irak nogmaals,
de hulp aan de Amerikanen in 2009 tegen Jemen.


Maar o wee, als je durft je mond open te trekken tegen hun. Dan zijn het khawaridj en takfiris

05-06-2012, 00:00
ik snap niet waarom er weinig reacties zijn van de studenten van de saudi geleerden

misschien is de waarheid zo hard, dat reactie niet nodig is

05-06-2012, 15:34
Wie zijn nu de misleiders?
Wie zijn diegenen die hebben gerebelleerd tegen de Uthmani Khalief?
Wie zijn de misdadigers?
Wie zijn de khawaaridj?


Wie zijn die erfgenamen van de verraders van de Khalifaat?

05-06-2012, 15:39


Ik ben het met je eens. met het was vooral de nadj regio die voornamelijk voor problemen heeft gezorgd. Door het koninkrijk lijkt alles hetzelfde. Maar er werd altijd gesproken van de hijaz en de najd.

Maar goed. Je verdedigde nog Mohamed ibn abdulwahhaab of had ik dat verkeerd? Ken je zijn geschiedenis?

05-06-2012, 15:40
Salaam wa alaikum,

Ik heb niet veel kennis maar wanneer je over "De ongehoorzame Saudies" spreekt, praat je dan over de shia die Othmaan hebben vermoord en vervolgens Ali tot Khalifa maakte?

05-06-2012, 15:49
dit kwam ik toevallig even tegen. En zie hoe alles allang was voorspeld en die beweging een deel van de fitna op hun naam heeft staan. Zowel in terrrorisme, als misleidende fiqh en aqiedah als het sjoemelen aan boeken en zelf interpeteren en het ook nog eens met saoedi olie dollars verspreiden.

http://islamtreasure.wordpress.com/2011/07/21/the-forbidden-kingdom-i-enajd/

05-06-2012, 18:36

Citaat door Khataar:
Salaam wa alaikum,

Ik heb niet veel kennis maar wanneer je over "De ongehoorzame Saudies" spreekt, praat je dan over de shia die Othmaan hebben vermoord en vervolgens Ali tot Khalifa maakte?
nee, ik heb het over de huidige saudis die de laatste Khilafah, namelijk de Ottomaanse Khilafah hebben verraden, bestreden, bevochten, samen met Britten (zie lawrence of Arabia) de Ottomaanse mujahedeen hebben vermoord.

Ik heb het over die huidige saudische rebellen die dus een oorzaak zijn geweest van de val van de laatste Khilafah; zij zijn schuldig evenals hun geleerden en hun studenten die deze leer voortzetten

05-06-2012, 18:39

Citaat door spongbob100:
Ik ben het met je eens. met het was vooral de nadj regio die voornamelijk voor problemen heeft gezorgd. Door het koninkrijk lijkt alles hetzelfde. Maar er werd altijd gesproken van de hijaz en de najd.

Maar goed. Je verdedigde nog Mohamed ibn abdulwahhaab of had ik dat verkeerd? Ken je zijn geschiedenis?
ja ik verdedig hem en ja ik ken zijn geschiedenis.

05-06-2012, 19:25
is rebelleren tegen de Ottomaanse Kalief wel toegestaan?

hebben de saudis een uitzondering ??

zijn zij heilig?

06-06-2012, 01:46

Citaat door Khataar:
Salaam wa alaikum,

Ik heb niet veel kennis maar wanneer je over "De ongehoorzame Saudies" spreekt, praat je dan over de shia die Othmaan hebben vermoord en vervolgens Ali tot Khalifa maakte?
huh?
nee, dat praat hij gewoon ook daadwerkelijk over ongehoorzame Saudiers.. haha hoe kom je bij Shia en Ali?

06-06-2012, 01:56
[video=youtube;XujcMsBHkCQ]http://www.youtube.com/watch?v=XujcMsBHkCQ[/video]

06-06-2012, 01:58



Citaat door thegreenbirds:
ja ik verdedig hem en ja ik ken zijn geschiedenis.
Dus eigenlijk weet jij niet waar je over praat. Je hebt het zogenaamd over opstandige saoedies tegen de islamitische rijk, maar je verdedigd iemand die er tegen in opstand kwam met Mohamed ibn saoed?

zoek maar op mohamed ibn abdulwahhaab en saoedie Arabie.

sommige salafis zijn zo grappig , zeiken op andere salafisten die de saoedie wahabi geleerden volgen, maar wel een van de grootste opstandelingen beschermen. Je liegt tegen je zelf.

06-06-2012, 02:00
Soebhanallah die madkhalli aanbidder heeft totaal geen noer op zijn gezicht. ik zie enkel een gezicht die wel erg veel lijkt op die van een duivel. Zou wel moeten aangezien hij samen werkt met de britse overheid om de moslims te veraden en aan te geven.

06-06-2012, 02:36
Ik heb jou toch niet geraakt omdat ik die duivel abu khadija heb beledigt oow meskien, want waarlijk hij is een kanker gezwel te midden van de Ummah, hij die durft de nobele Mujahideen neer te halen, hij die durft nobele Duaat neer te halen hij die zijn grenzen niet kent m.b.t walaa voor zijn mede moslim.

Deze duivelse man zien wij liever kwijt dan rijk, hij voegt geen enkele meerwaarde toe aan de Ummah. Hij is letterlijk een medwerker van de taguut oftewel de britse overheid, hij die de opdracht heeft gekregen om een ieder die maar denkt over de sharia khalifa of zuiver islaam kapot te maken.

Moge hem leiden zo neit zijn nek breken

Ameen

Pagina's : [1] 2