Bekijk volle/desktop versie : Vrouwelijlke gesprekke!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

04-06-2012, 19:08
Nog nooit ben ik de kantine op school, de metro of ergens binnengekomen..en heb ik vrouwen horen praten over nuttigge onderwerpen helaas. Het is alleen maar heb je gtst gezien of heb je die nieuwe hairspray al (hoofdoekjes alles) of over bruiloften en last but not least jongens! Kom op dames, ik wil intelligente gesprekken horen over het geloof, het leven nuttige zaken ! Ik zeg niet dat mannen geen onzin lullen maar bij vrouwen is het tog wel erg extreem, 95 procent is crap, 5 procent nuttig haha.(en bij de marokaanse dames moet het percentage, haast wel hoger zitten). En ja ik moet ook niet naar ze luisteren natuurlijk, en geloof me ik vermijd het zoveel ik kan maar soms moet je wel. En dan voel ik me ontbijt direct weer omhoog komen. Ik heb medelijden met de vrouw..t gaat in principe allemaal nergens over hahah, you suck!!

04-06-2012, 19:20


En daarom telt de stem van de vrouw bijna nooit, vaak hoor je mannen zeggen nou wie heeft dit vertelt zeker de vrouwen he moet je echt niet geloven wat de vrouwen zeggen hahhahahaha

04-06-2012, 19:22
hahahaha ewa vindt je t gek vrouwen doen op elk verhaal, knoflook en sambal.

04-06-2012, 19:46

Citaat door khalidbbb:
hahahaha ewa vindt je t gek vrouwen doen op elk verhaal, knoflook en sambal.
En nog veel meer hahhaha

04-06-2012, 19:56


Ik ben het ermee eens dat de meeste vrouwen aan één stuk door blijven zaniken over onbelangrijke zaken, voor heel even is het misschien leuk maar om de hele dag zitten klessebessen over make-up, laatste mode en Fatima dit en Halima dat, dan zit je bij mij aan het verkeerde adres. Koppijn.

04-06-2012, 20:01

Citaat door khalidbbb:
Nog nooit ben ik de kantine op school, de metro of ergens binnengekomen..en heb ik vrouwen horen praten over nuttigge onderwerpen helaas. Het is alleen maar heb je gtst gezien of heb je die nieuwe hairspray al (hoofdoekjes alles) of over bruiloften en last but not least jongens! Kom op dames, ik wil intelligente gesprekken horen over het geloof, het leven nuttige zaken ! Ik zeg niet dat mannen geen onzin lullen maar bij vrouwen is het tog wel erg extreem, 95 procent is crap, 5 procent nuttig haha.(en bij de marokaanse dames moet het percentage, haast wel hoger zitten). En ja ik moet ook niet naar ze luisteren natuurlijk, en geloof me ik vermijd het zoveel ik kan maar soms moet je wel. En dan voel ik me ontbijt direct weer omhoog komen. Ik heb medelijden met de vrouw..t gaat in principe allemaal nergens over hahah, you suck!!
Je gaat in de de kantine op school, de metro etc. toch niet over serieuze dingen praten?
Dat doe je met een vriendin aan de telefoon of face tot face of op m.nl. (ja,er zijn hier ook serieuze topics), als andere mensen niet kunnen meeluisteren.

04-06-2012, 20:02

Citaat door Xaviera:
Ik ben het ermee eens dat de meeste vrouwen aan één stuk door blijven zaniken over onbelangrijke zaken, voor heel even is het misschien leuk maar om de hele dag zitten klessebessen over make-up, laatste mode en Fatima dit en Halima dat, dan zit je bij mij aan het verkeerde adres. Koppijn.
ik probeer te begrijpen wat er leuks aan is.

04-06-2012, 20:04

Citaat door Torrie:
Je gaat in de de kantine op school, de metro etc. toch niet over serieuze dingen praten?
Dat doe je met een vriendin aan de telefoon of face tot face of op m.nl. (ja,er zijn hier ook serieuze topics), als andere mensen niet kunnen meeluisteren.
nee, in de trein ga je over tog lekker over onderwerpen praten die een beetje op niveau..persoon uberhaupt niet aanhaalt haha... En ik heb t neit alleen over de trein overal.En ik heb t meer serieuze onderwerpe niet over relaties of die crpa haha.

04-06-2012, 20:08

Citaat door khalidbbb:
nee, in de trein ga je over tog lekker over onderwerpen praten die een beetje op niveau..persoon uberhaupt niet aanhaalt haha... En ik heb t neit alleen over de trein overal.En ik heb t meer serieuze onderwerpe niet over relaties of die crpa haha.
Jouw zinsconstructie is niet te begrijpen.

Probeer eens wat beter je zinnen op te bouwen.
Dat communiceert wat makkelijker.

04-06-2012, 20:08
@toriie, dat je bijvoorbeeld een x hoort van heb je gezien wat er in syrie gebeurt, ipv heb je gezien kim kardashian.of crap

04-06-2012, 20:09

Citaat door Torrie:
Jouw zinsconstructie is niet te begrijpen.

Probeer eens wat beter je zinnen op te bouwen.
Dat communiceert wat makkelijker.
haha probeer is op te hoepelen als het je niet bevalt, wesh ga je eisen stellen aan hoe ik in mijn topic moet typen wela.

04-06-2012, 20:10

Citaat door khalidbbb:
ik probeer te begrijpen wat er leuks aan is.



Neem alvorens je je gaat aansluiten bij zo een groepje paracetamol in, dan overleef je 't vast.

04-06-2012, 20:11



Citaat door Xaviera:
Neem alvorens je je gaat aansluiten bij zo een groepje paracetamol in, dan overleef je 't vast.
nee man ik sluit nooit bij zulke groepen, aan alleen sommige momenten heb je geen keus. Drukte in de metro..of in de kantine of werk of in de klas. Dan wordt ik al ziek, als ik echt dagelijks met vrouwen te maken zou hebben zou ik doordraaien.

04-06-2012, 20:13

Citaat door khalidbbb:
ik probeer te begrijpen wat er leuks aan is.
iets beters hebben zij niet om over te praten joh dan onzin dingen wij heten niet voor niets vrouwen hahhahaha.

04-06-2012, 20:14

Citaat door Sneeuwvlokje.:
iets beters hebben zij niet om over te praten joh dan onzin dingen wij heten niet voor niets vrouwen hahhahaha.
xxxxxxe, het is zo simpel? Gwn weloeh inhoud oe saf..kind of sad haha.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6