Bekijk volle/desktop versie : Koeien opgepast! 'Carmageddon' komt terug



04-06-2012, 08:49
Koeien opgepast! 'Carmageddon' komt terug



In het spel is geen koe veilig.
De omstreden racegame 'Carmageddon', waarin je punten krijgt voor het omverrijden van mensen en koeien, krijgt een nieuw leven op mobiele apparaten.

Ontwikkelaar Stainless meldt bijna klaar te zijn met de port van het pc-spel naar iOS en Android. Waarschijnlijk komt de game in de zomer uit.

Eerder haalde Stainless via crowdfundingdienst Kickstarter genoeg geld op om 'Carmageddon' nieuw leven in te blazen voor de pc en consoles. De mobiele versie krijgt een aantal unieke snufjes. Zo kunnen spelers hun aanrijdingen vanuit het spel op YouTube posten en kunnen ze op iOS de standen bijhouden in Game Center.

Zodra het spel in de App Store en in Google Play te vinden is, wordt het de eerste 24 uur aangeboden als gratis download.

http://www.hln.be/hln/nl/4126/Games/article/detail/1448059/2012/06/03/Koeien-opgepast-Carmageddon-komt-terug.dhtml

04-06-2012, 08:54


Bron?
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen het zo leuk vinden om dit soort spellen te spelen. Ziekelijk.

04-06-2012, 09:00

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Bron?
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen het zo leuk vinden om dit soort spellen te spelen. Ziekelijk.
Die was ik vergeten

Zulke spelletjes zijn tijdelijk eens boeiend een eens iets anders dan Civilization ofzoiets.

04-06-2012, 09:03

Citaat door AirbusA380:
Die was ik vergeten

Zulke spelletjes zijn tijdelijk eens boeiend een eens iets anders dan Civilization ofzoiets.
Ik wilde even mierenneuken

Ik heb een hekel aan dat soort spelletjes. Ze vernietigen het menselijke brein

04-06-2012, 09:07



Citaat door Yas_Mi_Ne:

Ik heb een hekel aan dat soort spelletjes. Ze vernietigen het menselijke brein
Ja als men zulke onzin dag en nacht speelt, gebeurt dat.

Ik ga hem toch wel even downloaden als ie uit is.

Ben de laatste tijd bezig met

Wolfenstein 3d voor ipad



is leuk om die klassiekers nog eens terug te zien.

04-06-2012, 09:53

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Ik wilde even mierenneuken

Ik heb een hekel aan dat soort spelletjes. Ze vernietigen het menselijke brein
Nee dat doet religie, zoals wel blijkt uit die opmerking.