Bekijk volle/desktop versie : Wie wil mij helpen?



03-06-2012, 20:28
Hem uit mijn hoofd en hart te halen,damn ik ben echt echt raar laatste tijd schreeuw zelfs tegen mijn ouders hierdoor,ik kan er niet meer tegen wat moet ik doen,aub alle tips zijn welkom

03-06-2012, 20:31


Tijd heelt alle wonden lieve meid. Ik ken het . Als je erover wilt praten mag je me gerust pm'en

03-06-2012, 20:34
ja ik hoop het het is echt niet leuk dit rotgevoel

03-06-2012, 20:40
Hoe dan?

03-06-2012, 20:43


Je mag me altijd pm'en als je er over wilt praten en je hartje wilt luchten. Maybe kan ik je helpen.

03-06-2012, 22:45
Mijn advies is: denk als een dude, hij heeft je alvast vervangen waarom moet jij dan nog zitten janken om hem. Hou jezelf bezig met je studies, werk e.d.
En naarmate tijd verdergaat, ben je hem in no time vergeten.. trust me.

05-06-2012, 23:22

Citaat door nassimaatje:
Mijn advies is: denk als een dude, hij heeft je alvast vervangen waarom moet jij dan nog zitten janken om hem. Hou jezelf bezig met je studies, werk e.d.
En naarmate tijd verdergaat, ben je hem in no time vergeten.. trust me.



InshaAllah het probleem is hij praat telkens tegen me op msn als ik hem zie,ik had het nooit zo ver moeten laten komen,ik was dom en nou kom ik niet meer van hem af oeff wat een rottgevoel

05-06-2012, 23:49

Citaat door _Destiny:
InshaAllah het probleem is hij praat telkens tegen me op msn als ik hem zie,ik had het nooit zo ver moeten laten komen,ik was dom en nou kom ik niet meer van hem af oeff wat een rottgevoel


Jah das wel moeilijk om hem te vergeten als je nog contact hebt, denk ik dan.

05-06-2012, 23:55

Citaat door nassimaatje:
Jah das wel moeilijk om hem te vergeten als je nog contact hebt, denk ik dan.
Ook zonder contact blijft hij in mijn hoofd

05-06-2012, 23:57
Allereerst geef ik je het advies om goed je O.T te lezen dit in verband met je opmerking dit effe ter zijde ...

Wat betreft diegene wil ik je het volgende meedelen zoals je ongetwijfeld weet zijn relaties gedoemd te mislukken drm geef ik je het advies mee om je op andere dingen te focussen en zeker niet op dingen die Allah soebhanahoe wata3ala ons verboden heeft focis je bv school.

Als die jongen jou lmektaab is dan zul je hem vast en zeker weer tegenkomen zoniet dan is hij je niet voorgeschreven zo simpel is het en bovendien gebeurt alles met een reden.

Insha'Allah gair

06-06-2012, 00:05

Citaat door mister_anouar:
Allereerst geef ik je het advies om goed je O.T te lezen dit in verband met je opmerking dit effe ter zijde ...

Wat betreft diegene wil ik je het volgende meedelen zoals je ongetwijfeld weet zijn relaties gedoemd te mislukken drm geef ik je het advies mee om je op andere dingen te focussen en zeker niet op dingen die Allah soebhanahoe wata3ala ons verboden heeft focis je bv school.

Als die jongen jou lmektaab is dan zul je hem vast en zeker weer tegenkomen zoniet dan is hij je niet voorgeschreven zo simpel is het en bovendien gebeurt alles met een reden.

Insha'Allah gair
Je haalt de woorden uit mijn vingers!

@ TS Zorg ervoor dat je al het contact verbreekt, zo kun je hem ook niet vergeten!
Hij blijft altijd in je hoofd?? Dat denk ik niet.. Nu zul je wel zo denken, maar over een tijd ben je hem vergeten. Soms haalt Allah subhana wat3ala bewust mensen bij ons weg, hij heeft daar zijn reden voor. Soms snappen wij zijn reden niet, maar we moeten op Hem vertrouwen!! Tawaqal 3ala Allah!! Moge Allah subhana wat3ala je weerhouden van wat hij ons heeft verboden en je imaan doen versterken inshallah! Moslimien zjami3en!

06-06-2012, 00:09

Citaat door mister_anouar:
Allereerst geef ik je het advies om goed je O.T te lezen dit in verband met je opmerking dit effe ter zijde ...

Wat betreft diegene wil ik je het volgende meedelen zoals je ongetwijfeld weet zijn relaties gedoemd te mislukken drm geef ik je het advies mee om je op andere dingen te focussen en zeker niet op dingen die Allah soebhanahoe wata3ala ons verboden heeft focis je bv school.

Als die jongen jou lmektaab is dan zul je hem vast en zeker weer tegenkomen zoniet dan is hij je niet voorgeschreven zo simpel is het en bovendien gebeurt alles met een reden.

Insha'Allah gair
-

06-06-2012, 00:29



Citaat door mister_anouar:
Allereerst geef ik je het advies om goed je O.T te lezen dit in verband met je opmerking dit effe ter zijde ...

Wat betreft diegene wil ik je het volgende meedelen zoals je ongetwijfeld weet zijn relaties gedoemd te mislukken drm geef ik je het advies mee om je op andere dingen te focussen en zeker niet op dingen die Allah soebhanahoe wata3ala ons verboden heeft focis je bv school.

Als die jongen jou lmektaab is dan zul je hem vast en zeker weer tegenkomen zoniet dan is hij je niet voorgeschreven zo simpel is het en bovendien gebeurt alles met een reden.

Insha'Allah gair




Citaat door bentnass_:
Je haalt de woorden uit mijn vingers!

@ TS Zorg ervoor dat je al het contact verbreekt, zo kun je hem ook niet vergeten!
Hij blijft altijd in je hoofd?? Dat denk ik niet.. Nu zul je wel zo denken, maar over een tijd ben je hem vergeten. Soms haalt Allah subhana wat3ala bewust mensen bij ons weg, hij heeft daar zijn reden voor. Soms snappen wij zijn reden niet, maar we moeten op Hem vertrouwen!! Tawaqal 3ala Allah!! Moge Allah subhana wat3ala je weerhouden van wat hij ons heeft verboden en je imaan doen versterken inshallah! Moslimien zjami3en!


Neem deze 2 adviezen aan sis! Helemaal niks aan toe te voegen. Wat wel belangrijk is om berouw te tonen bij Allah en vraag om Zijn leiding in sha Allah. Zoals hier al aangegeven, richt je op je studie, werk, jezelf en ouders. Verbreek wel je contact met hem, zodat je niet meer afgeleid bent in sha Allah. Moge Allah het voor jou vermakkelijke, Ameen.

06-06-2012, 00:45

Citaat door mister_anouar:
Allereerst geef ik je het advies om goed je O.T te lezen dit in verband met je opmerking dit effe ter zijde ...

Wat betreft diegene wil ik je het volgende meedelen zoals je ongetwijfeld weet zijn relaties gedoemd te mislukken drm geef ik je het advies mee om je op andere dingen te focussen en zeker niet op dingen die Allah soebhanahoe wata3ala ons verboden heeft focis je bv school.

Als die jongen jou lmektaab is dan zul je hem vast en zeker weer tegenkomen zoniet dan is hij je niet voorgeschreven zo simpel is het en bovendien gebeurt alles met een reden.

Insha'Allah gair
Het is niet echt een relatie meer haram contact ,maar ik snap het ik was jong en dom dit is nou zon 4 jaar aan de gang maar bedankt voor je advies

08-06-2012, 00:45

Citaat door _Destiny:
Ook zonder contact blijft hij in mijn hoofd
Hoelang heb je dan geen contact meer? Maar dit gaat denk k niet voorbij over nacht ofso, duurt wat langer. En ik sluit me aan bij de andere leden hierzo, zet al je focus in je geloof en vraag om hulp aan Allah swt. Is hij wél je mektab dan zullen jullie paden weer kruisen met de wil van Allah swt. Ghair Inshallah