Bekijk volle/desktop versie : Dadels als bruidschat.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

03-06-2012, 16:32
Hoe romantisch is dat wel niet? En voor de andere dames.. Deal or no deal?

03-06-2012, 16:36


Haha, dat zou ze heel leuk vinden..

03-06-2012, 16:38
Wah lah, zak wortels als bruidschat.

03-06-2012, 16:41

Citaat door Jibrael:
Wah lah, zak wortels als bruidschat.
Je bent me er toch eentje.

03-06-2012, 16:42



Citaat door Cansado:
Je bent me er toch eentje.
Moet ik dat als iets positiefs of negatiefs opvatten.


Citaat door Moker_joker:
aka bruidschat,


Je hebt 4 vrouwen staat er in je OT.

Delen ze er 1'tje of koop je er 4?

03-06-2012, 16:45
Je verzint de raarste dingen, luckily it's funny!

03-06-2012, 16:47

Citaat door Cansado:
Je verzint de raarste dingen, luckily it's funny!
Haha. That is me huh.


Citaat door Moker_joker:
als je goed kijkt naar die foto zie je 4 delen
Oh oke dus iedereen een deel. Kunnen ze samen gaan knutselen dus.

En wat als er maar 1 spons is?

03-06-2012, 16:53
Behoud die eigenschap!

03-06-2012, 16:56
Een qoraan en een trouwring met zijn naam erin gegraveerd, zoals ik al tegen je zei. Niets meer, niets minder. Ik koop zelf wel van die grote heerlijke dadels.

03-06-2012, 16:56
Gezegend is de vrouw wiens bruidschat makkelijk is.

03-06-2012, 16:59

Citaat door S_K:
Een qoraan en een trouwring met zijn naam erin gegraveerd, zoals ik al tegen je zei. Niets meer, niets minder. Ik koop zelf wel van die grote heerlijke dadels.
Oke, I've changed my mind. Dat wordt 'm!

Citaat door Onbereikbaar__:
Gezegend is de vrouw wiens bruidschat makkelijk is.
Wat wil jij?

03-06-2012, 17:03

Citaat door Cansado:
Wat wil jij?
Hier vraag je me wat, !

Het gaat erom wat de man kan betalen als bruidschat. De éne man heeft meer uit te geven dan de ander. Een vrouw is sowieso onbetaalbaar, je kunt geen bedrag aan je vrouw of dochter koppelen. Dus hij mag geven wat hij wilt, en ik heb geen eisen wat betreft de bruidsschat.

03-06-2012, 17:05



Citaat door Onbereikbaar__:
Hier vraag je me wat, !

Het gaat erom wat de man kan betalen als bruidschat. De éne broeder heeft meer uit te geven dan de ander. Een vrouw is sowieso onbetaalbaar, je kunt geen bedrag aan je vrouw of dochter koppelen. Dus hij mag geven wat hij wilt, en ik heb geen eisen wat betreft de bruidsschat.
Mijn ouders en ik zouden eerlijk waar gewoon beledigd raken als iemand een bedrag voor me wilt neerdokken hoor? Getsie geld opeisen zodat hij met me mag trouwen? Ik kan daar niet meeleven. :/

03-06-2012, 17:10

Citaat door S_K:
Mijn ouders en ik zouden eerlijk waar gewoon beledigd raken als iemand een bedrag voor me wilt neerdokken hoor? Getsie geld opeisen zodat hij met me mag trouwen? Ik kan daar niet meeleven. :/
Nááh, ik zou me niet beledigd voelen. Zo gaat dat bij ons Marokkanen, geld geven als Sadaka voor de vrouw. Maar ik kan me wel erg boos maken om het feit dat vele vaders geld opeisen voor hun dochters. I mean; waarom de man zo moeilijk maken, hij huwt jouw dochter, niet jij leeft je hele leven met hem. En dan nog verwachten, dat hij de ontiegelijke hoog bedrag neer gaat dokken met eerlijk geld. Je moet altijd realistisch blijven wat betreft dit.

03-06-2012, 17:13

Citaat door Onbereikbaar__:
Nááh, ik zou me niet beledigd voelen. Zo gaat dat bij ons Marokkanen, geld geven als Sadaka voor de vrouw. Maar ik kan me wel erg boos maken om het feit dat vele vaders geld opeisen voor hun dochters. I mean; waarom de man zo moeilijk maken, hij huwt jouw dochter, niet jij leeft je hele leven met hem. En dan nog verwachten, dat hij de ontiegelijke hoog bedrag neer gaat dokken met eerlijk geld. Je moet altijd realistisch blijven wat betreft dit.
Inderdaad. Het draait allemaal om realisme. En ook met genoegen nemen natuurlijk. Lijkt me voor de hand liggend dat elk gegeven bedrag geaccepteerd zou moeten worden. Gewoon schaamtevol als daar ruzie over gemaakt gaat worden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13