Bekijk volle/desktop versie : Niet in de Marokkaanse Sfeer Leven....



Pagina's : [1] 2

16-01-2003, 22:19
ik woon in een boerendorp...of beter gezegd..een boereGAT...
weinig marokkanen..dus ik heb bijna geen marokkaanse vriendinnen..

ik mis echt de marokkaanse sfeer die in brussel is of in antwerpen..(als ik dat zie hé )
ik ben altijd thuis
ik ga nooit naart stad
ik pak nooit de bus
ik ga nooit naar de cinema
ik heb geen contacten met jongens
ik luister naar mijn ouders
....
ik ben gewoon weg braaf... :melig:

hehe euhm.langs de ene weg vind ik dat

maar ergens mis ik echt iets in mijn leven...zo die typische marokkaanse sfeer... (nee ik bedoel hiermee niet de jongens )

trouwens in deze kou ga ik voor geen geld naar buiten.. ik blijf liever hier...

zijn er nog meiden die zich zo voelen

(ik hoop dat jullie er iets van snappe want ik kan het ni goe verwoorden sholly )



16-01-2003, 22:25



Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
ik woon in een boerendorp...of beter gezegd..een boereGAT...
weinig marokkanen..dus ik heb bijna geen marokkaanse vriendinnen..

ik mis echt de marokkaanse sfeer die in brussel is of in antwerpen..(als ik dat zie hé )
ik ben altijd thuis
ik ga nooit naart stad
ik pak nooit de bus
ik ga nooit naar de cinema
ik heb geen contacten met jongens
ik luister naar mijn ouders
....
ik ben gewoon weg braaf... :melig:

hehe euhm.langs de ene weg vind ik dat

maar ergens mis ik echt iets in mijn leven...zo die typische marokkaanse sfeer... (nee ik bedoel hiermee niet de jongens )

trouwens in deze kou ga ik voor geen geld naar buiten.. ik blijf liever hier...

zijn er nog meiden die zich zo voelen

(ik hoop dat jullie er iets van snappe want ik kan het ni goe verwoorden sholly )


geloof me zoveel mis je niet...

Ik zou liever in een boerengat wonen dan een stad waar geen ene hond je ken... en Marokkanen rippen je alleen maar... dus je mist helemaal niets..

16-01-2003, 22:27
ja meid ..weet je wat je moet doen ...voor elke probleempje heb je een mogelijk oplossing ..
Maaak gewoon kei harde reclame in antwerpen of brusssel ..
bijvoorbeeld dat er moooie brave marokaanse meiden te vinden zijn in die Boerengat van je of ...of ....gebruik je fantasie maar...geheid dat marokanen komen draven met caravans en al...

16-01-2003, 22:31
troost je ik woon ook in en boerendorp of gat

16-01-2003, 22:32



Citaat:
Origineel gepost door RaZer
geloof me zoveel mis je niet...

Ik zou liever in een boerengat wonen dan een stad waar geen ene hond je ken... en Marokkanen rippen je alleen maar... dus je mist helemaal niets..
ja dat hoor ik zovaak...maar ik zou gewoon zo eens willen meemaken hoe dat voelt...alleen maar de sfeer safi..

ik weet het...vele die ook int stad wonen zijn ook beïnvloedbaarder..(niet alle meiden hé )

en als ik weer verhalen hoor van die marokkaan heeft die ene doodgeschoten ofzo.. dan ben ik toch content hier...

maar ik mis echt iets..ik kan het ni beschrijven ...

16-01-2003, 22:34

Citaat:
Origineel gepost door Mr_Amir
ja meid ..weet je wat je moet doen ...voor elke probleempje heb je een mogelijk oplossing ..
Maaak gewoon kei harde reclame in antwerpen of brusssel ..
bijvoorbeeld dat er moooie brave marokaanse meiden te vinden zijn in die Boerengat van je of ...of ....gebruik je fantasie maar...geheid dat marokanen komen draven met caravans en al...
heheh..iwaa ja dat is ook een optie

moest ik mijn fantasieën waar maken hé ..wajauw..hehehe

ik zwijg

16-01-2003, 22:35

Citaat:
Origineel gepost door jawhara1
troost je ik woon ook in en boerendorp of gat
joepieeeeeeee ik ben niet alleen........



16-01-2003, 22:35

Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
ja dat hoor ik zovaak...maar ik zou gewoon zo eens willen meemaken hoe dat voelt...alleen maar de sfeer safi..

ik weet het...vele die ook int stad wonen zijn ook beïnvloedbaarder..(niet alle meiden hé )

en als ik weer verhalen hoor van die marokkaan heeft die ene doodgeschoten ofzo.. dan ben ik toch content hier...

maar ik mis echt iets..ik kan het ni beschrijven ...
Nogmaals je mist niets.... neem dat nou maar aan.. woon ook in stad en het liefst zit ik hele dag thuis..
als je in de stad loop zie je de ene zonde naar de andere lopen.. niks voor mij... en als je eenmaal bekend ben komen ze met verhalen (roddelen) en ga zo maar door.. Ik had graag gewild dat ik in een dorp woonde met maar een paar marokkanen..

Welke sfeer mis je???

16-01-2003, 22:38

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Nogmaals je mist niets.... neem dat nou maar aan.. woon ook in stad en het liefst zit ik hele dag thuis..
als je in de stad loop zie je de ene zonde naar de andere lopen.. niks voor mij... en als je eenmaal bekend ben komen ze met verhalen (roddelen) en ga zo maar door.. Ik had graag gewild dat ik in een dorp woonde met maar een paar marokkanen..

Welke sfeer mis je???
als ik die sfeer kon beschrijven zou ik het doen..maar ik kan ni goe mijn woorden in de juiste zin plaatsen..


shollly

maar thx for the information...

16-01-2003, 22:40
Zin n midar....meiske je mag altijd op bezoek komen
bij mij in de stad......je moet blij zijn met een rustig plek om te wonen.....
Je hoort alleen de vogeltjes fluiten, je ziet de natuur om je heen.....

Echt....ik zou best wel in een dorp willen wonen......heb genoeg van de stad.....dorp lijkt me rustiger en meid je mist niks....

Groetjes....

16-01-2003, 22:40

Citaat:
Origineel gepost door helleau
ja hoor sorry hoor mensen maar waar marokkanen zijn zijn roddels
als ze lieve brave mensen als wij zijn..
dan roddelen ze niet...echt niet..

geen vooroordelen hebben is een gave..echt waar..en Allah kijkt er op toe of je er misbruik van maakt of niet...

nog NOOIT hebben wij iets slechts gehoord over ons thuis..nog nooit...hamdolilah mag ik zeggen..Echt waar

16-01-2003, 22:41

Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
als ik die sfeer kon beschrijven zou ik het doen..maar ik kan ni goe mijn woorden in de juiste zin plaatsen..


shollly

maar thx for the information...
En voor een jongen valt het mee.. maar voor een meid.. Mai Omai Omai <--- dat zeggen belgen toch altijd..) is het nog erger

16-01-2003, 22:42



Citaat:
Origineel gepost door Saida
Zin n midar....meiske je mag altijd op bezoek komen
bij mij in de stad......je moet blij zijn met een rustig plek om te wonen.....
Je hoort alleen de vogeltjes fluiten, je ziet de natuur om je heen.....

Echt....ik zou best wel in een dorp willen wonen......heb genoeg van de stad.....dorp lijkt me rustiger en meid je mist niks....

Groetjes....
hehe..valt me op..Diegene die int stad wonen willen naar een boeregat verhuizen en ook omgekeerd...

hehe

16-01-2003, 22:42

Citaat:
Origineel gepost door zin 'n midar
joepieeeeeeee ik ben niet alleen........


Tuurlijk ben je niet alleen .Waarom zou je dat zijn .

16-01-2003, 22:45

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
En voor een jongen valt het mee.. maar voor een meid.. Mai Omai Omai <--- dat zeggen belgen toch altijd..) is het nog erger
iwaa ja..je begrijpt me hé...
maar bij ons thuis..is het normaal dat het meisje met een auto rijd...met een brommer rijd of zelfs effe 's avonds naar de bibliotheek gaat
streng zijn mijn ouders niet..omdat ze weten dat ik grenzen heb

en grenzen overschrijden = geen vrijheid meer..

raar hé..ik mag niet veel en toch heb ik het gevoel dat ik meer vrijheid heb dan de meiden die int stad wonen....!!


ps: het is amai amai

Pagina's : [1] 2