Bekijk volle/desktop versie : Egyptische tiener ontwikkeld kwantum aandrijving voor ruimteschepen



03-06-2012, 14:15
http://www.humanipo.com/blog/437/19-year-old-girl-in-Egypt-invents-a-spacecraft-propulsion-device

03-06-2012, 14:18


Ik heb een belangrijke vraag, is het nou een jongen of een meisje die uitvinder ?

03-06-2012, 14:19

Citaat door DenkendeDoener:
Ik heb een belangrijke vraag, is het nou een jongen of een meisje die uitvinder ?
Lezen is je sterkste vak?

03-06-2012, 15:14
Hmmm niet echt betrouwbare bron? Lijkt me beetje stug dat iemand vacuüm energie weet te tappen .........

03-06-2012, 15:19



Citaat door DenkendeDoener:
Ik heb een belangrijke vraag, is het nou een jongen of een meisje die uitvinder ?
een meisje, dat lees je toch??

03-06-2012, 15:20

Citaat door Fifth:
Hmmm niet echt betrouwbare bron? Lijkt me beetje stug dat iemand vacuüm energie weet te tappen .........
hoezo?

03-06-2012, 15:25

Citaat:
hoezo?
Vacuum energie is de laagste energie toestand... dus je kan het principe van energie aftappen dus moeilijk toepassen... veel wetenschappers proberen het maar niemand kan het verdedigen als ze dan claimen iets gevonden te hebben .... zou wel vette shit zijn kunnen we eindelijk verder reizen dan de maan....

04-06-2012, 06:18

Citaat door Fifth:
Vacuum energie is de laagste energie toestand... dus je kan het principe van energie aftappen dus moeilijk toepassen... veel wetenschappers proberen het maar niemand kan het verdedigen als ze dan claimen iets gevonden te hebben .... zou wel vette shit zijn kunnen we eindelijk verder reizen dan de maan....
er zijn heel veel filmpjes op youtube die het onderwerp hebben van nulpunts energie, er zit heel veel interessants tussen. je kunt jezelf uuuren bezighouden met onderwerpen als deze, piramiden, maya's, anunaki etc. etc.

zeg niet te snel dat het niet kan.

04-06-2012, 09:41
Ik weet niet hoe het in Egypte gaat maar in Marokko worden zulke 'kinderen' opgepakt en niemand ziet ze meer terug.

04-06-2012, 12:29

Citaat door Fhamator:
Ik weet niet hoe het in Egypte gaat maar in Marokko worden zulke 'kinderen' opgepakt en niemand ziet ze meer terug.
Die worden toch weer verkocht aan blanken?