Bekijk volle/desktop versie : Gisteren een pracht van een bruiloft mogen bijwonen in Zichtenburg.



02-06-2012, 23:46
Prachtig, alles klopte. De decoratie, de catering, de muziek, de zaal. TOP!

Allah y kemal beghair insha Allah.

Wie was er ook aanwezig en kan mij vertellen hoe de 3amaria draagster heten?

02-06-2012, 23:51


up voor je, wie was de negaffa.

02-06-2012, 23:53
Ik was ook aanwezig. Een hele mooie bruiloft inderdaad . Goede service ook. Ameny Catering toch?

03-06-2012, 00:07

Citaat door miss_verstand:
up voor je, wie was de negaffa.


Ziana Layla. Ze heeft echt een mooie nieuwe collectie en daarnaast is het ook een schat van een vrouw!


Citaat door Breathtaking.:
Ik was ook aanwezig. Een hele mooie bruiloft inderdaad . Goede service ook. Ameny Catering toch?
Dat klopt inderdaad. Heb Ameny Catering onderhand zovaak meegemaakt, dat ik er niks kwaads over kan zeggen. Maa shaa Allah top cateraar. Lekker eten, goed personeel kortom the total package!

Jij was er ook gisteren? Heb je enig idee hoe die 3amaria draagsters heten?

03-06-2012, 01:01


Ik was er ook, er is dus een introfilmpje hier net op gezet, maar keltoum van Leyla was er. super mooie kapsels en Visagie,. Ameny catering, heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk eten, goeie service. Dj Houda, schitterende feest. Die amariadraagsters spreken geen nls, want in de wc sprak ik eentje voor hoeveel ze waren, heb wel een nr gekregen, die kan je krijgen. Xx

03-06-2012, 13:22

Citaat door beatrix26:
Ik was er ook, er is dus een introfilmpje hier net op gezet, maar keltoum van Leyla was er. super mooie kapsels en Visagie,. Ameny catering, heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk eten, goeie service. Dj Houda, schitterende feest. Die amariadraagsters spreken geen nls, want in de wc sprak ik eentje voor hoeveel ze waren, heb wel een nr gekregen, die kan je krijgen. Xx
Ziana Layla is inderdaad een topper en wat betreft Ameny Catering die doen het altijd goed. Hele lieve meiden! Oh serieus meid, zou je me een pm kunnen sturen met het nummer? Ze komen vast uit België dan! Alvast bedankt!!

03-06-2012, 15:39
zou je mij ook de nummer kunnen pmen van de draagsters..

03-06-2012, 16:54
Ik wil ook wel weten hoe duur ze zijn:eekvrouwelijke 3amaria draagsters)

03-06-2012, 16:59
Laila is en blijft een topper!

04-06-2012, 14:25
kan iemand me vertellen wat amany catering vraagt en ziana layla?

04-06-2012, 22:07

Citaat door Madame_B:
zou je mij ook de nummer kunnen pmen van de draagsters..



Citaat door Tetouzina:
Ik wil ook wel weten hoe duur ze zijn:eekvrouwelijke 3amaria draagsters)


Als ik deze informatie tot mijn beschikking heb, zal ik het met jullie delen.


Citaat door Tjoelipo:
Laila is en blijft een topper!


Geweldig he. Dat was toch haar dochter?


Citaat door arabica_17:
kan iemand me vertellen wat amany catering vraagt en ziana layla?
Zijn beide niet zo prijzig, vergeleken met de kwaliteit die ze leveren. Ik kwam nog een leuk filmpje tegen van Ameny. Ik vind het geheel er zo mooi uitzien. Echt prachtig. En het bruidje van afgelopen vrijdag schitterde echt door de creaties van Ziana Layla. Top!

[video=youtube;MPVOl5F11n0]http://www.youtube.com/watch?v=MPVOl5F11n0&feature=youtu.be[/video]

http://www.facebook.com/ameny.cateraar
Telefoonnummer: 06-41577615.

Ziana Layla Telefoonnummer: 06-20326436