Bekijk volle/desktop versie : Neergestoken agente uit ziekenhuis



Pagina's : [1] 2

02-06-2012, 15:53
DEN HAAG - De 23-jarige politieagente die vorige week werd neergestoken in Den Haag heeft het ziekenhuis verlaten. Dat heeft de politie zaterdag gemeld. De agente werd neergestoken door een 45-jarige Hagenaar, die werd doodgeschoten.

De agente bedankte haar collega's en de mensen in het land voor de steun die ze kreeg. „Ik kreeg kaarten vanuit Groningen tot aan Venlo. Vanuit Enschede tot aan Volendam en veel, heel veel mailtjes. Echt klasse. Dat heeft mij echt goed gedaan en sterkte mij in mijn overtuiging om snel te herstellen.”

Korpschef Henk van Essen spreekt van „een grote stap op weg naar volledig herstel”. Volgens hem moet ze verder aansterken en kan ze daarbij rekenen op steun van de politie.

De agente raakte vorige week in de nacht van vrijdag op zaterdag gewond. Zij en haar team troffen in een woning in de Naarderstraat een man aan met een mes in zijn hand. Toen hij het wapen niet wilde laten vallen, schoot een van de agenten op hem. Voordat de man aan zijn verwondingen bezweek, stak hij de agente neer. Zij raakte ernstig gewond.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/12272273/__Agente_uit_ziekenhuis__.html

02-06-2012, 17:11


rust in peace 45 jr Hagenees was zelfverdediging

02-06-2012, 17:41
Waarom schieten die agenten zomaar een man neer?
Goed dat hij haar neerstak, je gaat toch niet zomaar op mensen schieten? Kutpolitie, zeker een kleurling op wie ze schoten.

02-06-2012, 18:10
Dat is een nadeel om politie te zijn. Risico is groot dat er zoiets kan gebeuren.
Wel blij dat ze het goedmaakt.

02-06-2012, 18:15



Citaat door jewwhisperer:
rust in peace 45 jr Hagenees was zelfverdediging
Wtf?!

Die tokkies moeten gewoon eens hun messen in de keukenla laten in plaats van iedereen ermee neer te steken

Wat krijgen we nou zeg

02-06-2012, 18:19

Citaat door jewwhisperer:
rust in peace 45 jr Hagenees was zelfverdediging
jood, weet jij soms meer ?

02-06-2012, 18:29

Citaat door Moker__Oujdi:
DEN HAAG - De 23-jarige politieagente die vorige week werd neergestoken in Den Haag heeft het ziekenhuis verlaten. Dat heeft de politie zaterdag gemeld. De agente werd neergestoken door een 45-jarige Hagenaar, die werd doodgeschoten.

De agente bedankte haar collega's en de mensen in het land voor de steun die ze kreeg. „Ik kreeg kaarten vanuit Groningen tot aan Venlo. Vanuit Enschede tot aan Volendam en veel, heel veel mailtjes. Echt klasse. Dat heeft mij echt goed gedaan en sterkte mij in mijn overtuiging om snel te herstellen.”

Korpschef Henk van Essen spreekt van „een grote stap op weg naar volledig herstel”. Volgens hem moet ze verder aansterken en kan ze daarbij rekenen op steun van de politie.

De agente raakte vorige week in de nacht van vrijdag op zaterdag gewond. Zij en haar team troffen in een woning in de Naarderstraat een man aan met een mes in zijn hand. Toen hij het wapen niet wilde laten vallen, schoot een van de agenten op hem. Voordat de man aan zijn verwondingen bezweek, stak hij de agente neer. Zij raakte ernstig gewond.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/12272273/__Agente_uit_ziekenhuis__.html
Nu lijkt het alsof de dader neergeschoten is, omdat hij de agente gestoken heeft.

02-06-2012, 18:30

Citaat door worldcitizen:
jood, weet jij soms meer ?
Zou jij een feessie vieren wanneer een agent een kogel in je lijf blaast?

02-06-2012, 18:33

Citaat door Denker:
Zou jij een feessie vieren wanneer een agent een kogel in je lijf blaast?
ik weet niet wat er juist gebeurd is, en niemand trouwens.
maar vind het inderdaad niet kunnen dat de agente een dodelijk schot afvuurde, aangezien er andere manieren zijn ome iemand te overmeesteren indien nodig.

02-06-2012, 18:35

Citaat door worldcitizen:
ik weet niet wat er juist gebeurd is, en niemand trouwens.
maar vind het inderdaad niet kunnen dat de agente een dodelijk schot afvuurde, aangezien er andere manieren zijn ome iemand te overmeesteren indien nodig.
De agente heeft niet gevuurd. Zij is degene die gestoken is nadat er door haar collega op de dader geschoten is (volgens het nieuwsbericht). Maar je hebt gelijk, niemand is er bij geweest en de man kan het niet meer navertellen.

02-06-2012, 20:35
Tog een mooie leeftijd 45 om te sterven?

02-06-2012, 21:16

Citaat door worldcitizen:
ik weet niet wat er juist gebeurd is, en niemand trouwens.
maar vind het inderdaad niet kunnen dat de agente een dodelijk schot afvuurde, aangezien er andere manieren zijn ome iemand te overmeesteren indien nodig.
Je weet niet eens of het een Marokkaan was met je voorbarige conclusies. Kan je ze straks alsnog gaan intrekken.
Of misschien draagt zijn vrouw wel een burqa.

02-06-2012, 21:33



Citaat door GloriousBastard:
Tog een mooie leeftijd 45 om te sterven?
Door hatecrime? Lijkt me niets.

02-06-2012, 22:24

Citaat door GloriousBastard:
Tog een mooie leeftijd 45 om te sterven?


Is het een vraag of een bevestiging?

02-06-2012, 22:29

Citaat door Denker:
Is het een vraag of een bevestiging?
Het is een bedenking.

Pagina's : [1] 2