Bekijk volle/desktop versie : Riani Al Afrah Rotterdam!!!



01-06-2012, 19:48
Salam dames

Wie heeft ervaring met Riani Al afrah dan bedoel ik wie heeft daar gewerkt of werkt daar??

-Is het zwaar werk?

-Verdient het wel wat?

-Is het een werkgever die wel te vertrouwen is?

ik hoop dat jullie mij info kunnen verschaffen over deze catering.



02-06-2012, 15:39


up niemand die ervaring met ze heeft?

12-06-2012, 20:20
niemand?????? ook niet iemand die ze zelf als catering heeft gehad???

12-06-2012, 20:47
hey meid ze zijn heel goed heb ze als catering gehad binnenkort inshallah wee,r ik zie dat de meiden daar heel goed met elkaar om kunnen gaan en de werkgever met wie ik contact heb is heel aardig kwa betalling weet ik niks van maar denk dat het wel goed zit, ik zie bijna altijd de zelfde meiden werken.

12-06-2012, 21:20


Mijn god dat is de traagste catering die er bestaat! Vorige week meegemaakt we hebben pas om kwart voor 11gegeten Er zaten 20minuten tussen voordat we van bestilla naar vlees gingen en van vlees naar toetje idem dito.Door de catering kon de bruid maar 2 jurken dragen in plaats van haar geplande 3 jurken en de bruid stond bijna een half uur op de gang te wachten omdat ze nog bezig waren met het opstellen van de bruidstaart

Dat was de eerste keer dat ik ze heb meegemaakt, ken voorderest heel die catering niet maar moest het even melden!

13-06-2012, 01:11

Citaat door _n0raatjuh_:
Mijn god dat is de traagste catering die er bestaat! Vorige week meegemaakt we hebben pas om kwart voor 11gegeten Er zaten 20minuten tussen voordat we van bestilla naar vlees gingen en van vlees naar toetje idem dito.Door de catering kon de bruid maar 2 jurken dragen in plaats van haar geplande 3 jurken en de bruid stond bijna een half uur op de gang te wachten omdat ze nog bezig waren met het opstellen van de bruidstaart

Dat was de eerste keer dat ik ze heb meegemaakt, ken voorderest heel die catering niet maar moest het even melden!
hey meid

want waarom ze laat hebben gegeten is dat het door de famillie van de bruidegom is door gegeven dat ze zo laat mogen eten er is namelijk door 1 van de famillie lid uit het niks aan de dj doorgegeven dat ze gaan eten, als dit hellemaal niet geval was, en betreft de bruid zelf ligt los van de catering ,de negaffa moet het aan geven wanneer ze bijna klaar is met de bruid en niet zomaar de kamer uit lopen met de bruid en zeggen dat ze klaar is zo werkt het niet, als je uitspraken doet moet je eerst weten waar je over praat.... want mensen achter het scherm is anders dan de mensen als gast. de opdrachtgevers zijn namelijk ook diegene die bepalen hoe en wat.

13-06-2012, 15:01

Citaat door zinababy:
hey meid

want waarom ze laat hebben gegeten is dat het door de famillie van de bruidegom is door gegeven dat ze zo laat mogen eten er is namelijk door 1 van de famillie lid uit het niks aan de dj doorgegeven dat ze gaan eten, als dit hellemaal niet geval was, en betreft de bruid zelf ligt los van de catering ,de negaffa moet het aan geven wanneer ze bijna klaar is met de bruid en niet zomaar de kamer uit lopen met de bruid en zeggen dat ze klaar is zo werkt het niet, als je uitspraken doet moet je eerst weten waar je over praat.... want mensen achter het scherm is anders dan de mensen als gast. de opdrachtgevers zijn namelijk ook diegene die bepalen hoe en wat.
Het lag aan de catering meid Het duurde een eeuw voordat zelfs alle schone glazen op tafel werden gezet voor het eten. geld ook voor de tussengerechten letterlijk 20 minuten voordat je volgende gerecht kreeg, kom me niet zeggen dat dat door de negaffa komt of de familie van de bruidegom Die catering is gewoon traag, echt heb nog nooit zo'n trage catering meegemaakt echt waar!En toevallig dat je precies weet over welke bruiloft ik het heb

13-06-2012, 18:40
oeehh dus ze zijn wel traag. Maar is het eten wel lekker???

thanx dames voor de reacties.

30-09-2012, 23:31
zou graag meer ervaringen horen.