Bekijk volle/desktop versie : prachtige meisje maschalah wat een schoonheid en wat een kennis



01-06-2012, 12:40
http://www.youtube.com/watch?v=UTqcrUlVAk8&feature=related

ik sta gewoon versteld
moge allah haar ouders hiervoor belonen
dit is hoe je je kinderen hoort op te voeden
maschallah

01-06-2012, 12:44


Ma sha Allah, prachtig om dit te zien! Allahoema Ameen.

01-06-2012, 12:49
jaa mashaAllah zo prachtig om te zien, als ik dat kind zie , wil ik ook zo een kind en dan haar koran leren bi idni Allah, hoop het zo graag!! haha dit is gezond jaloezeie

01-06-2012, 12:50

Citaat door islam:

moge allah haar ouders hiervoor belonen
dit is hoe je je kinderen hoort op te voeden
maschallah
Een voorbeeld voor de anderen.

01-06-2012, 12:50


Wauww! Prachtig mashaAllah

01-06-2012, 12:54
mijn droom is om mijn kinderen ook op een jonge leeftijd dit te leren
gewoon prachtig en je zult er rijkelijk voor beloond worden isnchallah
en wat is ze mooooooooooooi maschallah en die jurkje en hoofddoek echt een pareltje
die ouders boffen echt met haar!!

tegenwoordig..laten we eerlijk zijn zie je meisjes al op jonge leeftijd al met nagellak net als dochter van mijn broer maar ik zeg er liever niets over

01-06-2012, 13:00
Wauw machaAllah wat een mooi kindje ook. Allah geeft haar gewoon Nour op zo een jonge leeftijd.

01-06-2012, 13:03

Citaat door islam:
mijn droom is om mijn kinderen ook op een jonge leeftijd dit te leren
gewoon prachtig en je zult er rijkelijk voor beloond worden isnchallah
en wat is ze mooooooooooooi maschallah en die jurkje en hoofddoek echt een pareltje
die ouders boffen echt met haar!!

tegenwoordig..laten we eerlijk zijn zie je meisjes al op jonge leeftijd al met nagellak net als dochter van mijn broer maar ik zeg er liever niets over
Jaa helaas zie je dat wel meer , als alle kinderen zo werden opgegroeid zag de wereld er mooier uit!

01-06-2012, 13:04
Omggg wat prachtig masha'Allah

Echt een popjeeuh!!

Te cute gewoon, moge Allah soubhana wa ta°ala haar beschermen.

01-06-2012, 13:09

Citaat door islam:
mijn droom is om mijn kinderen ook op een jonge leeftijd dit te leren
gewoon prachtig en je zult er rijkelijk voor beloond worden isnchallah
en wat is ze mooooooooooooi maschallah en die jurkje en hoofddoek echt een pareltje
die ouders boffen echt met haar!!

tegenwoordig..laten we eerlijk zijn zie je meisjes al op jonge leeftijd al met nagellak net als dochter van mijn broer maar ik zeg er liever niets over
Waarom niet? Het is u nichtjeuh, ookal ben ik niet perfect. Ik spreek met mijn nichtjes en ik zeg tegen hun van kijk je mag het wel eens gebruiken thuis of op een feestje, maar waarom buiten. Zij luisteren dan ook.


Een eerlijk het is de media en de jonge "pop sterretjes" het zijn hun idolen, spijtig genoeg.

Er is een project ( wollah ben vergeten in welke land) das een soort kinderopvang waarbij de mensen spreken over de metgezellen en de vrouwen van de Profeet sallahu °alayhi wa salam. Weetje dat de kinderen dan hun als idool zien, eerlijk is da nie cute


01-06-2012, 13:15
Hahaha wát een lieveeeerd. MashAllah

01-06-2012, 13:24
Superschattig maar een hoofddoek op die leeftijd is zo overdreven.

01-06-2012, 13:29



Citaat door INFINITYLOVE:
Superschattig maar een hoofddoek op die leeftijd is zo overdreven.
Afhankelijk van de maatschappij waarin je opgroeit is de mentaliteit van andere landen over kleding niet boeiend. t Meisje kijkt erg trots, so its all good.