Bekijk volle/desktop versie : S7AB_PUNTJE EN EEN STATIONSdame.



24-03-2002, 23:06
Hierbij wilde ik jullie op de hoogte stellen van het nieuwe soort marokkanen dat we tegenwoordig kennen. Jullie zullen straks duidelijk herkennen wie ik hiermee bedoel. Het zijn de zogenaamde S7AB_PUNTJES. Dit zijn marokkaanse jongens die een nieuw soort trend voort hebben gebracht wat betreft "IMAGE". Ik zal jullie een aantal kenmerken opnoemen:

- puntjes oftewel stekelhaar (in de ergste gevallen geblondeerd)
- glimmende gezichten van het vaseline (in de ergste gevallen nog wat poeder erbij)
- puntjesbakkerbaarden (een hele bekende)
- wenkbrouwen waarmee gesjoemeld is (komt af en toe voor in de ergste gevallen)
- hoogwaterbroeken
- glad geschoren benen (komt af en toe voor in de ergste gevallen)
- geen sokken (ongeacht het seizoen)
- vaak strakke shirtjes aan (ook de bottekrakers onder hun "het meerendeel wel te verstaan&quot
- vaak veel praatjes (veel voorkomend is dat ze zich als "outlaw" voordoen bij de dames)

dat was het zo'n beetje wat betreft de S7AB_PUNTJES.

DEZE S7AB_PUNTJES HOUDEN ZICH NOGAL VEEL BEZIG MET DAMES UIT ANDERE STEDEN, DIT DOEN ZE VAAK DOOR MIDDEL VAN DE CHAT. ZE MAKEN DAN EEN AFSPRAAKJE MET EEN STATIONSdame. WE ZIJN NU DUS AANGEKOMEN BIJ DE STATIONdames (MAROKKAANSE WEL TE VERSTAAN). DIT ZIJN DAMES DIE HUN VADERS WIJSMAKEN DAT ZE NAAR HUN BAAN GAAN MAAR ONDERTUSSEN HEBBEN ZE EEN AFSPRAAK MET S7AB_PUNTJES. DEZE STATIONSHdames ZIJN TE HERKENNEN AAN:

- vaak kronkelend lopend over het station (de reden is, hoge hakken waar ze niet goed op kan lopen)
- vaak bellend (haar S7AB_PUNTJE is aan de andere kant van de lijn)
- vaak zoekend (zoekend naar haar date die ze nog nooit heeft gezien)
- make up die er niet uitziet (net eropgezet in de damestoilet, kon natuurlijk niet thuis, vanwege tijdslimiet ziet het er niet uit. haar date staat namelijk te wachten)
- veel vet in hun haar en vaak kauwend op kauwgum (geliefd is kauwgum van het merk HUBBA BUBBA)

Dat was het zo'n beetje voor de STATIONSdames.

IK HOOP DAT IK JULLIE VOLDOENDE HEB GEINFORMEERD EN DAT JULLIE HERKENNEN WIE IK HIERMEE BEDOEL.
(TROUWENS ER ZIJN OOK S7ABPUNTJES DIE ZICH NIET MET CHAT BEZIG HOUDEN MAAR NET ZO ERG ZIJN)
IN HET VERVOLG WETEN JULLIE DUS WAT EEN S7AB_PUNTJE IS EN EEN STATIONSdame.


Ben ik tegengekomen en ik vond het wel een leuk/grappig stukje die ik met jullie wil delen......

MET ALLE RESPECT VOOR DE S7AB_PUNTJE EN STATIONSDAME!!!!!!!!!

25-03-2002, 00:36


Aha is wel leuk om zoiets te lezen..ik heb het wel vaker gezien op marokkaanse sites..best wel leuk..vooral met een verhaaltje erbij.Deze types herken ik wel niet echt precies die omschrijving maar snap wel wat er mee bedoelt word..De dames zijn helemaaaal herkenbaar dat ze dan zo scheef lopen met die hakken...die kom ik vaak tegen bij het station.....maaar in ieder geval HEEEEEL LEUK MEID...ik hoop meer te zien.

Ciaooo Baby

PS $$ Liefde moet je niet zoeken..liefde komt wel aanwaaien

25-03-2002, 09:14
Ben ik even blij dat ik niet aan de criteria van de STATIONdames voldoe (alhamdoelilah)

L Mo

26-03-2002, 09:42
sorry hoor maar hij is GOED!!!!!!!
Ik vind dat ook 100% gelijk hebt.....
ik heb me echt kapot gelachen....!!!

You Go GIRL..... :duim:

26-03-2002, 13:54



Citaat:
Origineel gepost door Nog geen lid?
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii
Widad don't hate oke is haram.Jij bent gewoon booso mdat ze jou geen aandacht geven miskina get a life aub
Wat bazel jij nou allemaal!!!!!!!!!!! En hoe kom je erbij dat ik haat heb??????? Je moet beter lezen... ik heb gezegd"BEN IK TEGENGEKOMEN EN VOND HET LEUK DUS WOU HET MET JULLIE DELEN"....... en ook heb ik nog vermeld "MET ALLE RESPECT VOOR DE S7AB_PUNTJES EN STATIONSMEIDEN" ..... dus jij wilt zeggen dat jij daar kunt uitmaken dat IK haat heb??!?!?!?!?!?!!? En of dat niet genoeg is vermeld JIJ dat ik boos ben, omdat ik geen aandacht heb... en hoe hoem je in godsnaam daar NOU bij!!!!!!

Echt een raar opmerking!!!!!!!!!!

26-03-2002, 13:57

Citaat:
Origineel gepost door HAMAS_4_LIFE
waahahahhahahhah hij is wel goed, maar haraam dat je daarop let.
maar is ok
hahahahha
loooooooooooool
Ik let daar niet op hoor.....
Ik heb er nog bij geschreven van "Ben ik tegengekomen en ik vond het wel een leuk/grappig stukje die ik met jullie wil delen...... "

Dus heb elhamdouillah geen zonde gepleegd toch

En ik vond hem ZEKER ook ok

Thalla

26-03-2002, 13:59

Citaat:
Origineel gepost door Lil_Saida
sorry hoor maar hij is GOED!!!!!!!
Ik vind dat ook 100% gelijk hebt.....
ik heb me echt kapot gelachen....!!!

You Go GIRL..... :duim:
Hey meid ik heb me ook echt kapot zitten lachen, toen ik hem las..... dus vandaar dat ik hem hier heb geplaats zodat jullie ook kunnen lachen

Boesa grande from mij

23-09-2003, 20:39

Citaat:
Origineel gepost door Widad
Hierbij wilde ik jullie op de hoogte stellen van het nieuwe soort marokkanen dat we tegenwoordig kennen. Jullie zullen straks duidelijk herkennen wie ik hiermee bedoel. Het zijn de zogenaamde S7AB_PUNTJES. Dit zijn marokkaanse jongens die een nieuw soort trend voort hebben gebracht wat betreft "IMAGE". Ik zal jullie een aantal kenmerken opnoemen:

- puntjes oftewel stekelhaar (in de ergste gevallen geblondeerd)
- glimmende gezichten van het vaseline (in de ergste gevallen nog wat poeder erbij)
- puntjesbakkerbaarden (een hele bekende)
- wenkbrouwen waarmee gesjoemeld is (komt af en toe voor in de ergste gevallen)
- hoogwaterbroeken
- glad geschoren benen (komt af en toe voor in de ergste gevallen)
- geen sokken (ongeacht het seizoen)
- vaak strakke shirtjes aan (ook de bottekrakers onder hun "het meerendeel wel te verstaan&quot
- vaak veel praatjes (veel voorkomend is dat ze zich als "outlaw" voordoen bij de dames)

dat was het zo'n beetje wat betreft de S7AB_PUNTJES.

DEZE S7AB_PUNTJES HOUDEN ZICH NOGAL VEEL BEZIG MET DAMES UIT ANDERE STEDEN, DIT DOEN ZE VAAK DOOR MIDDEL VAN DE CHAT. ZE MAKEN DAN EEN AFSPRAAKJE MET EEN STATIONSdame. WE ZIJN NU DUS AANGEKOMEN BIJ DE STATIONdames (MAROKKAANSE WEL TE VERSTAAN). DIT ZIJN DAMES DIE HUN VADERS WIJSMAKEN DAT ZE NAAR HUN BAAN GAAN MAAR ONDERTUSSEN HEBBEN ZE EEN AFSPRAAK MET S7AB_PUNTJES. DEZE STATIONSHdames ZIJN TE HERKENNEN AAN:

- vaak kronkelend lopend over het station (de reden is, hoge hakken waar ze niet goed op kan lopen)
- vaak bellend (haar S7AB_PUNTJE is aan de andere kant van de lijn)
- vaak zoekend (zoekend naar haar date die ze nog nooit heeft gezien)
- make up die er niet uitziet (net eropgezet in de damestoilet, kon natuurlijk niet thuis, vanwege tijdslimiet ziet het er niet uit. haar date staat namelijk te wachten)
- veel vet in hun haar en vaak kauwend op kauwgum (geliefd is kauwgum van het merk HUBBA BUBBA)

Dat was het zo'n beetje voor de STATIONSdames.

IK HOOP DAT IK JULLIE VOLDOENDE HEB GEINFORMEERD EN DAT JULLIE HERKENNEN WIE IK HIERMEE BEDOEL.
(TROUWENS ER ZIJN OOK S7ABPUNTJES DIE ZICH NIET MET CHAT BEZIG HOUDEN MAAR NET ZO ERG ZIJN)
IN HET VERVOLG WETEN JULLIE DUS WAT EEN S7AB_PUNTJE IS EN EEN STATIONSdame.


Ben ik tegengekomen en ik vond het wel een leuk/grappig stukje die ik met jullie wil delen......

MET ALLE RESPECT VOOR DE S7AB_PUNTJE EN STATIONSDAME!!!!!!!!!






s7ab puntje, wallah gruwelijk woord!!

23-09-2003, 20:56
ik kom nog steeds niet bij man! s7ab puntje.

Ik vind de tekst niet zo, maar het woord (of eigenlijk 2 woorden) s7ab puntje, oh mijn god...

23-09-2003, 21:25
leef en laat leven

23-09-2003, 21:38
Hebben ze weer een andere naam ze werden toch bezems genoemd.
En die stationsdames die werden stationsh.o.er.en genoemd.

Er is zelf een liedje ove deze twee gemaakt.

23-09-2003, 21:42
Deze teksten zijn voor de sletten,
niet oprechte en zeer terechte stationsh.oeren
die op bezems loeren
Van station Den haag
tot aan station Woerde

Wat zijn bezems hoor ik je nu al zeggen
dat zal ik je even haar fijn uitleggen
bezems zijn die vieze zoamer met blonde punthaar
broek opgevouwen hebben geen been haar
ENZ.

23-09-2003, 21:45


Widad hij is leuk..

23-09-2003, 22:16
Het is een bericht van ruim een jaar uit hoor... Heb 'm ff ge-upt...


Maar s7ab puntje blijft grappig!!