Bekijk volle/desktop versie : Deen heeft twee dochtertjes levend verbrand



Pagina's : [1] 2

31-05-2012, 14:55
Een Deen die zijn twee dochters levend verbrandde, heeft een levenslange celstraf gekregen. Een rechtbank in de Duitse stad Potsdam, vlakbij Berlijn, sprak het vonnis donderdag uit.

De man beging zijn daad vorig jaar augustus tijdens een vakantie in de Duitse deelstaat Brandenburg, waarvan Potsdam de hoofdstad is. Hij diende de meisjes van 9 en 10 een slaapmiddel toe, voordat hij de auto waarin zij zaten in brand stak. Kort na de gebeurtenis sprak de Deen nog van een ongeluk.

Hij was met zijn ex-vrouw verwikkeld in een geschil over de voogdij van de kinderen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3263832/2012/05/31/Deen-levenslang-vast-voor-levend-verbranden-dochters.dhtml

31-05-2012, 23:29


Het westen maakt meer kapot dan je lief is

31-05-2012, 23:49
Walgelijk.Mensen die alles dreigen te verliezen zijn zo onvoorspelbaar en gevaarlijk.

31-05-2012, 23:51

Citaat door .rijmaran.:
Natuurlijk niet, in Syrië bvb executeren ze onschuldige burgers waaronder veel kinderen.
Maar dat had ze natuurlijk niet door, ons zonnestraaltje.
En ik heb nog vele voorbeelden hoe moslims met moslims omgaan.



Ja want jij bent in het midden oosten geweest en in dit geval Syrië. Jij weet precies hoe het daar aan toe gaat hè?

Dom zijn degene die klakkeloos alles van de media aannemen en aan de hand daarvan hun oordeel klaar hebben staan.

31-05-2012, 23:52



Citaat door .rijmaran.:
Move, dan ben je gelukkig.
En toch blijven ze naar het westen komen, de moslims en de vele andere profiteurs.


Citaat door .rijmaran.:
Natuurlijk niet, in Syrië bvb executeren ze onschuldige burgers waaronder veel kinderen.
Maar dat had ze natuurlijk niet door, ons zonnestraaltje.
En ik heb nog vele voorbeelden hoe moslims met moslims omgaan.
Je kiest er heel bewust voor om niet inhoudelijk in te gaan op het artikel maar op een lid dat iets provocerends zegt.
Je grijpt blijkbaar iedere kans dankbaar aan om moslims af te zeiken.Je bent een zielig mannetje.

31-05-2012, 23:55

Citaat door faatje29:
Je kiest er heel bewust voor om niet inhoudelijk in te gaan op het artikel maar op een lid dat iets provocerends zegt.
Je grijpt blijkbaar iedere kans dankbaar aan om moslims af te zeiken.Je bent een zielig mannetje.
Vuile tfyus hond is et .
Hij is iets in de 60 kickt op aandacht van mensen die hij haat op een forumpje hahaha hoe zielig kan je zijn??

31-05-2012, 23:56
isch koeltoer

31-05-2012, 23:57

Citaat door .rijmaran.:
Niet de helft zo zielig als de topicplaatster en jij.
Oei heb ik een gevoelig snaartje geraakt?

31-05-2012, 23:57

Citaat door Bill:
Ik ben 23, hij 60, en jij 14 who cares...
Je bent een kansloze tfyus islamofoob ,kom afspreken held kijken of je nog steeds zo een grote bek hebt.


ben 22

31-05-2012, 23:58

Citaat door PSVamzy.:
Vuile tfyus hond is et .
Hij is iets in de 60 kickt op aandacht van mensen die hij haat op een forumpje hahaha hoe zielig kan je zijn??
Er komt inderdaad niks zinvols uit.Waarom doen haters zichzelf een moslimforum aan?

31-05-2012, 23:59

Citaat door .rijmaran.:
Is dat je enige verweer?
Je klonk zo al niet erg snugger, maar nu....nu ben ik zeker.
Je gaat te weinig naar school.
Dit slaat echt nergens op.Zelfs mijn dochtertje van 6 dissed beter.

01-06-2012, 00:01

Citaat door .rijmaran.:
Djeezes, wat een eer zulk een moslimforum vol ordinair uitschot.
Waarom blijf je dan hier als een strontvlieg plakken?

01-06-2012, 00:04



Citaat door .rijmaran.:
En.....breng je dan je 65 andere vriendjes mee?
Mislukte macho.
jij ook ,ownee heb je nie kansloze eenzame tyfus Islamofoob

Citaat door faatje29:
Waarom blijf je dan hier als een strontvlieg plakken?
eenzaamheid meskien en hij moet ergens ze haat en frustratie kwijt dan maar anoniem op een forumpje,held

01-06-2012, 00:10

Citaat door .rijmaran.:
Ik vind jou best een leukerd, altijd leut altijd plezier met jou.
En ga nu je fopspeen zoeken, of neen, laat je zusje hem zoeken.
lok je zo die kleine kinderen de klas uit,gore pedo

01-06-2012, 10:34

Citaat door .rijmaran.:
Natuurlijk niet, in Syrië bvb executeren ze onschuldige burgers waaronder veel kinderen.
Maar dat had ze natuurlijk niet door, ons zonnestraaltje.
En ik heb nog vele voorbeelden hoe moslims met moslims omgaan.
Jij ook al? Alle niet-moslims hier denken dat Assad een moslim is. Hij is een alewiet!!!!, staat overal waar je het maar lezen wil.

Pagina's : [1] 2