Bekijk volle/desktop versie : voorspellende dromen...

24-03-2002, 22:57
Voorspellende dromenâ¦.

onheilvoorspellende dromen...

Als ik het niet zelf heb meegemaakt, zou ik het niet geloofd hebben. Maar ze bestaanâ¦voorspellende dromenâ¦en ze zijn niet altijd even leukâ¦

Ik zal een voorbeeld geven:

Vier jaar geleden toen wij op vakantie waren in Marokko (Alhoceima) ging het niet zo goed met mijn tante. Ze was geopereerd en lag in het ziekenhuis. De kans op overlijden was groot. Wij waren helemaal in paniek en probeerden mân zus die op dat moment in Tanger was te bellen om haar te informeren over de labiele toestand waarin mijn tante verkeerde. Maar tevergeefs, er werd almaar niet opgenomen en we konden mijn zus niet bereiken. Een paar dagen later stonden mijn zus en haar man opeens voor onze neus. Mijn zus had de nacht ervoor een droom gehad over mijn tante en moest per se naar ons toekomen om te zien hoe het allemaal in elkaar zat. Mijn moeder begroette mijn zus met âHet is goed dat je gekomen bent, mijn dochter, want dan kun je je tante nog eens zienâ

Ongeveer twee uur na aankomst van mân zus overleed mân tanteâ¦.(allah irahma)

Is dit toeval? NEE, ik ben er van overtuigd dat mijn zus die droom kreeg om haar te waarschuwen⦠ze heeft trouwens nog meer van zulke vergelijkbare dromen in vergelijkbare situaties gehadâ¦.

Herkent iemand dit of heeft iemand dit zelf meegemaaktâ¦hier kan je je verhaal kwijtâ¦

09-03-2003, 17:32

Mooi maar ook een zielig verhaal
Allah Ira7mha

09-03-2003, 17:35
Maar gelukkig heeft je zus je tante nog even kunnen zien.....

09-03-2003, 17:40

Citaat:
Origineel gepost door Cina
Voorspellende dromenâ¦.

onheilvoorspellende dromen...

Als ik het niet zelf heb meegemaakt, zou ik het niet geloofd hebben. Maar ze bestaanâ¦voorspellende dromenâ¦en ze zijn niet altijd even leukâ¦

Ik zal een voorbeeld geven:

Vier jaar geleden toen wij op vakantie waren in Marokko (Alhoceima) ging het niet zo goed met mijn tante. Ze was geopereerd en lag in het ziekenhuis. De kans op overlijden was groot. Wij waren helemaal in paniek en probeerden mân zus die op dat moment in Tanger was te bellen om haar te informeren over de labiele toestand waarin mijn tante verkeerde. Maar tevergeefs, er werd almaar niet opgenomen en we konden mijn zus niet bereiken. Een paar dagen later stonden mijn zus en haar man opeens voor onze neus. Mijn zus had de nacht ervoor een droom gehad over mijn tante en moest per se naar ons toekomen om te zien hoe het allemaal in elkaar zat. Mijn moeder begroette mijn zus met âHet is goed dat je gekomen bent, mijn dochter, want dan kun je je tante nog eens zienâ

Ongeveer twee uur na aankomst van mân zus overleed mân tanteâ¦.(allah irahma)

Is dit toeval? NEE, ik ben er van overtuigd dat mijn zus die droom kreeg om haar te waarschuwen⦠ze heeft trouwens nog meer van zulke vergelijkbare dromen in vergelijkbare situaties gehadâ¦.

Herkent iemand dit of heeft iemand dit zelf meegemaaktâ¦hier kan je je verhaal kwijtâ¦
hoi cina,
ik geloof er ook in. een teken van allah swt denk ik.
mijn moeder droomt altijd zulke dingen, best eng eigenlijk.

09-03-2003, 18:09

Weet je HOE oud deze topic is...

09-03-2003, 18:13
Bijna een jaar later

09-03-2003, 21:03
om eerlijk te zijn droom ik ook zulke dingen.... k droom iets... en dan komt het altijd uit man... wajouww...w eet je hoe eng he....

09-03-2003, 21:20

Citaat:
Origineel gepost door OujDaChicK
om eerlijk te zijn droom ik ook zulke dingen.... k droom iets... en dan komt het altijd uit man... wajouww...w eet je hoe eng he....
Jah ik heb dat ook een aantal keer gehad!!!

09-03-2003, 21:39
ja ik kreeg geen droom, ik moest ineens denken aan mn tante (layrehma) en kreeg een rilling en toen wist ik het....is niet goed..ik heb eht voor me gehouden..en de volgende dag telefoon, ze is dood meskiena lay rehma

09-03-2003, 21:59

Citaat:
Origineel gepost door camiliaa
ja ik kreeg geen droom, ik moest ineens denken aan mn tante (layrehma) en kreeg een rilling en toen wist ik het....is niet goed..ik heb eht voor me gehouden..en de volgende dag telefoon, ze is dood meskiena lay rehma
SCARYYY..... HOOR....

Ik krijg er rillingen van...

Ley rehma meskiena...........!!!!!

09-03-2003, 22:09
allah yerhma...

hee k krijg het vaak man die dromen.. k had vorige week zaterdag nacht gedroomd over een baby... een jongetje met zwart haar... het wasmijn zoontje...

en ze zeggen dat als je droomt van een baby jongen,, dan betekendt het dat je problemen krijgt..

ewa gues what: gelijk de volgende ochtend kreeg ik wahed ruzie met mijn ma... en alles ging verkeerd... wallah dit maak k vaak mee man... elke avond als ik wil gaa nslapen dan denk ik: wat ga ik nu weer voor engs dromen

09-03-2003, 22:15
Mijn moeder heeft ook een keer een voorspellende droom gehad

Ze had jaren geleden een droom over een slang die achter haar aan zat in haar eigen huis. Die had ze op een gegeven moment weggejaagd...

Later bleek het de vrouw van mijn oom te zijn.. zij wilde het huwelijk tussen mijn vader en moeder kapot maken. Mijn moeder had haar dus in haar dromen weg gejaagd. IN het echt waren ze nog geen 2 weken later gescheiden

Eind goed, al goed

09-03-2003, 22:17

Ik heb ook wel eens van die dromen.
Als iemand bijna dood gaat dan krijg ik altijd een droom dat ik op een feest ben met heel veel mensen maar zonder muziek.
Als ik wakker ben zeg ik altijd tegen mijn moeder er gaat binnenkort weer een dode vallen en ja hoor BINGO weer 1 de pijp uit.
Dan krijgen we een paar dagen later te horen dat er een bekende overleden is.

Maar weet iemand wat het betekent als je in je droom met een dooie praat.
Dit is mij nu in 1 week twee keer overkomen.
Ik heb gedroomd over een bekende die dood is die met mij zat te praten. En de tweede keer iemand die blijkbaar dood is maar die ik niet ken die zat ook wat te vertellen tegen me.

09-03-2003, 22:18
Bij mij op school zit een meisje die ineens niet meer met me praatte Ik had zoiets van: "ewa dan niet he"

Maar shi 2/3 maanden later praatte ze ineens weer met me... En meteen die nacht droomde ik dat ze mijn voorhoofd kustte

Zo vreemd he

xx SouSouxx