Bekijk volle/desktop versie : buurvrouw en der wietplantage!



30-05-2012, 21:17
Hallo dames,

Ik open deze topic omdat ik in mijn vorige woning een ontzettende hoge eind rekening moest betalen van rond de 4500 euro's. Ik was het toen niet mee eens en ik heb bezwaar brieven gestuurd met daarin dat het niet mogelijk was zo'n hoge eindrekening. Ik stuurden in de avond, man was nooit thuis als ik er niet was, kind is bij schoonmoeder als ik 's avonds studerden. Dit ook op deze manier beschreven in de brief naar mijn energie maatschappij. Ze hielden hellaas voet bij stuk en ik moest deze rekening betalen. De rekning is betaald en ik ben verhuisd.

Nu kwam ik vanmiddag mijn oude buurman tegen die vertelden dat er in de woning boven mijn woning een inval is gedaan door de politie. Marokaanse vrijgezelle vrouw die daar woonden had altijd vage gasten op bezoek en ik snapten nooit zo goed waarom er elke keer zoveel bezoek was. Blijkt dus dat ze daar een wietplantage had aangelegd :@

Nu is mijn vraag wat kan ik hier mee. Kan ik mijn geld terug krijgen van mijn energie maatschappij want weet bijna 100 % zeker dat ze energie hebben afgetapt. Het is wel 2 jaar later nu. Moet ik het nu zo laten of zouden jullie er werk van maken. Zo ja, waar moet ik beginnen.......


FF ontopic:
Die marokkaanse buurvrouw werd een keer helemaal in elkaar getimmerd door een of anderen vriendje die ze weer naar binnen heeft gewerkt. Je hoorden haar uren lang gillen en schreeuwen. Ik heb de politie gebelt en die zijn toen bij haar aan gaan bellen. Ze ontkenden gewoon dat ze geslagen werd. Ze ontkenden alles terwijl de politie vertelden dat ze wel onder blauwe plekken zat. Maar omdat ze geen aangiften wilden doen konden ze niets. Dacht toen al vaag wijf, zal nog eens wat voor je betekenen. (Ze wilden gewoon niet dat de politie binnen kwam omdat ze daar een wietplantage had) Ben zo pissig......... 4500 euro naar de maan.....


lina

30-05-2012, 21:18


stuurden moet zijn studerden.... sorry voor spellingsfouten.... had haast met openen van deze topic

30-05-2012, 21:28
Hou je beter vere weg van dit soort praktijken.. Want als je energie maatschapij aanspreekt, dan spreken hun je oude buurvrouw aan, en stel dat ze het tegen haar "vriendjes" zegt???

Ik zou haar vervloeken, en het achter me laten

30-05-2012, 21:33
Wat hebben wietplantage en energie met elkaar te maken dan?

30-05-2012, 21:40


Wietplantage heeft er in die zin mee te maken dat deze buurvrouw (bijna voor 100 %) wetend energie heeft afgetapt van mij. Vandaag die hoge eindrekening vlak voor dat ik ging verhuizen.

30-05-2012, 21:53
Ik zou er wel werk van maken, maar twijfel hoe je het kan bewijzen na 2 jaar...wel jammer van de rekening natuurlijk!

30-05-2012, 22:02
energiebedrijf heeft.jou zwaar geflashed.. een gezin kan never nooit zoveel verbruiken ..je had desrltijds druk moeten uitoefenen en eissen dat 1 van de medewerkets.controle had moeten uitvoeren I het complex waarin jij zat .. jammer.ik had rechtzaak destijds gestart.

30-05-2012, 22:07
Ja man, dat jij zovéél hebt betaald...en dat je dat doet ook. 4500 euro kan gewoon niet. Ik had idd rechtzaak begonnen maar jah, twee jaar later nu.

30-05-2012, 22:14
maak er werk van!!!!!!!

ik had hier 2 jaar geleden werk van gemaakt!!!!!!


hou van dit soort dingen, mijn gelijk halen

30-05-2012, 22:52

Citaat door Xaviera:
Wat hebben wietplantage en energie met elkaar te maken dan?
meen je dit?

30-05-2012, 22:55
Ts, vraag advies bij een advocaat..