Bekijk volle/desktop versie : broeders en zusters wat als kadeautje kopen voor een bekeerling?

29-05-2012, 23:37
salaam ou alaikoem broeders en zusters,

mijn beste vriendin is laatst bekeerd en ik was er jammer genoeg niet bij toen ze in de moskee bekeerde dus wil ik een kadeautje kopen wat raden jullie mij aan om voor deze zuster te kopen?
ik dacht zelf meer aan een mooi tasje gevuld met koran en nog een leerzaam islamitisch boek+ een cadeaubon van douglas ofso

30-05-2012, 07:41

Wat een mooie cadeautje is een set:
- Een Ghimaar met rok die ze kan dragen in haar dagelijkse leven (buiten) en voor het gebed.
- Het boek tawheed vereenvoudigd.
- Boeken over paradijs en het hellevuur.

Grootste cadeau die je haar kan geven is haar door te verwijzen naar islamitische lessen en dit het liefst samen met haar te volgen. Dit zal namelijk haar leiding zijn.

30-05-2012, 09:06
Salaam ailekoum,

Ma sha Allah, mooi om te horen dat er iemand die islam binnen is getreden. Je kunt haar ook een boek geven over zusters bijvoorbeeld: Mijn zuster , zo willen Allah en Zijn Boodschapper dat je bent, dit is een heel mooi boek. En wat de broeder aangaf boek over Tawheed vereenvoudigd. Het is indd leuk om dit in een mandje te doen, misschien kan je er ook een gebedskleed bij doen, duaboekje etc.

Succes sis.

Moge Allah haar leiden op het goede pad, Ameen.

30-05-2012, 09:18

Citaat door sheikhalalbani:
Wat een mooie cadeautje is een set:
- Een Ghimaar met rok die ze kan dragen in haar dagelijkse leven (buiten) en voor het gebed.
- Het boek tawheed vereenvoudigd.
- Boeken over paradijs en het hellevuur.

Grootste cadeau die je haar kan geven is haar door te verwijzen naar islamitische lessen en dit het liefst samen met haar te volgen. Dit zal namelijk haar leiding zijn.
salafi?

30-05-2012, 18:58

dankjulie wel voor de tips klinkt goed ik zal er wat mee doen insha allah chokran

30-05-2012, 20:20
Misschien kan je haar Musk geven. Ruikt erg lekker en het is beter dan Douglas . Verder wat leerzame boeken en het beste cadeau er voor haar zijn en haar helpen meer kennis op te doen over de islam. Ghair insha Allah

30-05-2012, 20:36
Beautician Gamilia.
Voor een gezichtbehandeling bij uw thuis.. ( alleen vrouwen)
Gezichtsbehandeling bestaat uit;
-Oppervlakte reiniging
-Dieptereiniging( stomen, milia's en comedonen verwijderen)
-Lysing of peeling
-Bijpassende masker &
-Dagcreme
€37,- per persoon.
Bij 2 personen of meer €25,- per persoon.
Massage decollete + gezicht 20 min. €7,-
Manicuren + pedicure €10,-
Alleen nagels lakken €2,-
Voetmassage 10 min €5,-
Wimpers + wenkbrauwen verfen nu voor €7,-
Benen harsen. €12,50
Bovenlip harsen €5,-
Armen harsen €8,-
Oksels harsen €7,50
(Alleen bij een behandeling mogelijk)
BINNENKORT MEER DINGEN!!
Voor info kan je me gerust emailen..