Bekijk volle/desktop versie : Voor de lezeresjes onder ons...



29-05-2012, 16:37

Salaam ou alaikoum dames,

Na vele verhalen te hebben gelezen op zowel C.nl als op M.nl, heb ik de kriebels om er zelf ook eentje te schrijven, maar zoals iedereen tegenwoordig wel vaker krap zit met ROUEQT/TIJD zit ik daar ook mee...!

Ik wil wel vast wat bedenken, zodat ik het verhaal in de zomervakantie kan plaatsen incha'Allah. Hierbij wilde ik dus jullie hulp vragen om een beetje jullie smaak te weten, want de meeste verhalen gaan zoals jullie weten over liefde, seks en al die spannende dingetjes..



Er komt natuurlijk wel wat van in voor, maar ik ben best benieuwd naar jullie meningen hierover. Zodra ik een beetje een beeld heb over wat jullie graag lezen, zal ik incha'Allah een beginnetje maken en dan zal de rest nog wel volgen in de zomervakantie...

Ik hoor wel van jullie!

Dikke kus.


04-06-2012, 16:21


Upp Meid !

17-06-2012, 19:09
Je moet het verhaal maken zoals jij hem leuk vind, waar jij plezier mee gaat krijgen tijdens het schrijven.
xupp

17-06-2012, 19:22
Iets orgineeels, de meeste verhalen hier lijken te veel op elkaar x

05-07-2012, 10:23


Dankjulliewel voor de reacties schatjes!
Sorry voor de late reactie.. :$

Ik ben uiteindelijk op het idee gekomen om het verhaal te schrijven over het leven van iemand die ik ken. Hij heeft heel veel meegamaakt meskien en het gaat allemaal nog door. Het is dus geschreven in het perspectief van een man! Ik zal er van alles een beetje in verwerken. Van geboorte tot sterfte en van een drugsdeal tot huwelijk...
Er zullen natuurlijk enkele aanpassingen in voorkomen en sommige scènes zal ik zelf erbij fantaseren.
Ik hoop dat jullie het wat zullen vinden!

B.T.W.: wie kan me vertellen hoe je zo'n groen puntje kan geven? :$

Dikke kus!

05-07-2012, 12:59
jaa lijkt me leuk!
up
x