Bekijk volle/desktop versie : Vrouw wordt boos op haar man omdat hij mij en mijn man groette.??????????



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

29-05-2012, 14:55
Zondag waren mijn man en ik gezellig aan het braderieen hier en daar.

Opeens kwamen we een hele oude klasgenoot met zijn vrouw van me tegen. Hij bleef kijken naar mij en mijn man totdat we vlak hun langsliepen en hij groette mij en glimlachte beleefd naar mijn man.

Die vrouw van hem dacht dat wij doorliepen, maar wij bleven net nadat wij hen hadden gepaseerd staan om wat spullentjes bij een kraampje te bezichtigen.

Ik hoorde haar zeggen, Okeee en wie mag dat dan wel niet zijn? Vind je dat nomaal dat je zo opvallend kijkt.

Mijn man en ik proessten het uit en liepen door.

Rare situatie eigenlijk.. maar het is wel gebeurd. Mijn man vroeg me natuurlijk ookwel wie was dat eigenlijk. Waarop ik hem vertelde dat hij ooit bij mij in de klas heeft gezeten.

29-05-2012, 14:57


tja, de een is jaloerser aangelegd dan de ander.
ergens wel begrijpelijk dat ze wil weten wie het is..

29-05-2012, 15:00
Ik zou vroegere klasgenootjes nooit groeten hoor. En zeker geen hand geven. Ik loop gewoon door en verwacht van mijn man ook dat hij vroege vrouwelijke klasgenootjes niet begroet.

29-05-2012, 15:00
En die man gaat jou begroeten en jij bent met je amn Hij heeft geen recht om je te begroeten...dus de lach is op jou en je man schat...3alla dyouth.....mn man zou me hoeken en mn tanden eruit slaan...en vervolgens sta ik op en ga die oude klaspoep achterna om hem even de tanden uit de bek te slaan.

29-05-2012, 15:01


hhahahahaha

29-05-2012, 15:01
"Ik en mijn man proesste het uit" ...wat is dit jan, jans en de kinderen stripboek???

29-05-2012, 15:02
Wat is er mis met groeten van oude bekenden? Bazz, je moet elkaar niet teveel gaan beperken op het moment dat je samen bent...
echt bizar onze volk.

29-05-2012, 15:02

Citaat door His-Love:
tja, de een is jaloerser aangelegd dan de ander.
ergens wel begrijpelijk dat ze wil weten wie het is..
Maar op een hele rare manier. Je kan het je man/vrouw toch ook netjes vragen. Wrm gelijk in aanval??!

29-05-2012, 15:03
Yeh berggeit


Citaat door sensitivewomen:
En die man gaat jou begroeten en jij bent met je amn Hij heeft geen recht om je te begroeten...dus de lach is op jou en je man schat...3alla dyouth.....mn man zou me hoeken en mn tanden eruit slaan...en vervolgens sta ik op en ga die oude klaspoep achterna om hem even de tanden uit de bek te slaan.

29-05-2012, 15:03

Citaat door markeerstift:
Ik zou vroegere klasgenootjes nooit groeten hoor. En zeker geen hand geven. Ik loop gewoon door en verwacht van mijn man ook dat hij vroege vrouwelijke klasgenootjes niet begroet.
Waarom niet? Als jij een oude klasgenoot tegenkomt en hij ziet jou kan je toch gewoon hallo zeggen?

29-05-2012, 15:05

Citaat door sensitivewomen:
En die man gaat jou begroeten en jij bent met je amn Hij heeft geen recht om je te begroeten...dus de lach is op jou en je man schat...3alla dyouth.....mn man zou me hoeken en mn tanden eruit slaan...en vervolgens sta ik op en ga die oude klaspoep achterna om hem even de tanden uit de bek te slaan.
Die klasgenoot zei alleen Hoi! Willie willie, jullie maken er een ergere drama van. Gelukkig zijn jullie niet 1 van zijn vrouwen
Had ik geen haartje meer op mn hoofd.

29-05-2012, 15:06
ewa jah..Dat kan.

29-05-2012, 15:06


Kinderachtige reactie van die dame.

29-05-2012, 15:06
ornamenta : waarom niet? Omdat ik moslim ben en andere mannen niet zomaar begroet of even "hallo" zeg, daarom. Het is haram. Met vroegere mannelijke klasgenootjes heb ik niets meer te maken en hun ook niet meer met mij. Schooltijd is al lang voorbij, dus waarom zou ik hun groeten?

29-05-2012, 15:06

Citaat door SweetyJeblia:
Wat is er mis met groeten van oude bekenden? Bazz, je moet elkaar niet teveel gaan beperken op het moment dat je samen bent...
echt bizar onze volk.


Ik wil net zeggen. Hij is met zijn vrouw, en ik ben met mijn man. Hij glimlachte heel beleefd naar mijn man. Mijn man vond het dan ook echt geen probleem.

vreemd heel vreemd.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16