Bekijk volle/desktop versie : de een liet ze haar wel aanraken maar de ander niet..



Pagina's : [1] 2 3

29-05-2012, 01:01
het viel me op dat ze zich door de ene man wel liet aanraken tijdens het gesprek maar voor de ander liet ze dat niet toe en ik vroeg haar of er een reden was of dat ze het onbewust deed en haar antwoord was;de mannen die mijn types zijn die laat ik mij juist niet aanraken en daar ga ik juist niet wat mee drinken omdat ik al een relatie heb en omdat ik voor hen wel zou kunnen vallen.
aaanvulling om 1;32 uur.
ze is ongelovig.

29-05-2012, 01:10


Weirdo

29-05-2012, 01:15

Citaat door Push-It:
Ok je gaat dus vanaf vandaag een vieze snor laten groeien

het verhaal gaat niet over mij .je bent vanuit gegaan dat ik geen snor heb?hahah

Citaat door Littlelight:
Weirdo
ik of zij?

29-05-2012, 01:19

Citaat door Littlelight:
Zij!
waarom?
zit er echt geen logica in?

29-05-2012, 01:24



Citaat door Push-It:
K bekeek het vanuit het perspectief van de vrouwen haha
niet vaak doen!maar ik begrijp je wel.
wel uitkijken met dingen vanuit het perspectief van de vrouwen bekijken,dat is iets wat kappers en ontwerpers ook vaak.doen

29-05-2012, 01:28
ik ben even 10 minuten out.
ik zie wel een logica in wat ze doet en hiermee zeg ik niet dat wat ze doet het beste is wat je kunt doen.
ze is belgisch voorwie dat wil weten en ongelovig.

29-05-2012, 02:18
ik vraag me af of er ook marokkaanse meisjes zijn die wat afstandelijker doen bij een jongen juist als hij hun type is om zich tegen zichzelf te beschermen en zo makkelijker hun theoretische waarden en normen in de praktijk te kunnen brengen.

29-05-2012, 02:32
Het is wel slim ja.

29-05-2012, 12:01

Citaat door 3isawia:
Het is wel slim ja.
vind ik ook ,het brengt haar waar ze wil zijn....zie je zoiets om je heen op het werk of op straat?

29-05-2012, 12:32
Je kunt een gelovige vrouw niet vergelijken met een ongelovige, een gelovige laat zich door niemand betasten..

De logica zie ik toch wel een beetje in, het is haar manier om niet in de verleiding te komen vreemd te gaan.

29-05-2012, 12:47

Citaat door groen_appeltje:
Je kunt een gelovige vrouw niet vergelijken met een ongelovige, een gelovige laat zich door niemand betasten..

De logica zie ik toch wel een beetje in, het is haar manier om niet in de verleiding te komen vreemd te gaan.
ok maar je kan wat zij doet ook toepassen binnen een islamitisch referentiekader,bijvoorbeeld wat extra voorzichtiger zijn bij mensen waar je veel aantrekkingskracht bij voelt en daar was ik naar benieuwd maar iedereen is welkom om zijn ervaringen in mee te delen ook andersgelovigen.
dus jij ziet ook een logica in _glimlach_het is een soort hijaab<bescherming> voor haar .....

29-05-2012, 12:56

Citaat door iwasaafi:
ok maar je kan wat zij doet ook toepassen binnen een islamitisch referentiekader,bijvoorbeeld wat extra voorzichtiger zijn bij mensen waar je veel aantrekkingskracht bij voelt en daar was ik naar benieuwd maar iedereen is welkom om zijn ervaringen in mee te delen ook andersgelovigen.
dus jij ziet ook een logica in _glimlach_het is een soort hijaab<bescherming> voor haar .....
Hmm ja, zou kunnen inderdaad. Bij mezelf merk ik dat niet, ik ben altijd voorzichtig met mannen, wel of niet aantrekkelijk

Het is haar manier van beschermen ja, wel een aparte manier maar goed iedereen heeft zijn/haar manier van doen.

29-05-2012, 12:56



Citaat door iwasaafi:
vind ik ook ,het brengt haar waar ze wil zijn....zie je zoiets om je heen op het werk of op straat?
Nee, niet echt opgelet. Het is wel handig als je jezelf wilt beschermen tegen verleiding ja.

29-05-2012, 13:01

Citaat door groen_appeltje:
Hmm ja, zou kunnen inderdaad. Bij mezelf merk ik dat niet, ik ben altijd voorzichtig met mannen, wel of niet aantrekkelijk

Het is haar manier van beschermen ja, wel een aparte manier maar goed iedereen heeft zijn/haar manier van doen.
toch zullen er mensen zijn waar je veel meer <zwakte>bij zal voelen dan anderen ....ik heb ooit ook tegen mezelf gezegd ;die vrouw moet ik wat afstadelijker tegen doen dan anderen en dat zal mijn super bescherming zijn.


klopt helemaal .

29-05-2012, 13:02

Citaat door 3isawia:
Nee, niet echt opgelet. Het is wel handig als je jezelf wilt beschermen tegen verleiding ja.
en dit is het weer ervoor

Pagina's : [1] 2 3