Bekijk volle/desktop versie : laat uw stem horen op www.moslimpetitie.nl



03-12-2004, 20:18
Salaam ou 3alaikom broeders en zusters....

gisteren is een nieuwe website geopend genaamd: moslimpetitie.nl


Moslimpetitie.nl is een initiatief van een groep Amsterdamse Studenten. Wij organiseren petities waarmee moslims hun stem kunnen laten horen aan de Nederlandse maatschappij. Deze petities worden aangeboden aan de politiek en de media. Wij hopen daarmee de beeldvorming van moslims in Nederland te verbeteren, en de dialoog tussen Nederlandse moslims en niet-moslims te bevorderen.

Wij vragen een paar minuten van uw kostbare tijd en hopen op uw steun te kunnen rekenen.

De website: http://www.moslimpetitie.nl


jullie broeders en zusters.

03-12-2004, 20:54


theo was schuldig aan het creeren van haat tussen moslims en niet-moslims tuurlijk mag je je mening uiten maar ergens is een grens en natuurlijk is dat geen reden om iemand door het hoofd te schieten. ook vind ik het belachelijk dat je de Islam als zondebok gebruikt voor iets wat één idioot heeft gedaan. je trekt te snel conclusies.

03-12-2004, 21:01
dan mag jij mij is gaan uitleggen wat hij dan wel deed

03-12-2004, 21:12

Citaat door Hannan :P:
theo was schuldig aan het creeren van haat tussen moslims en niet-moslims tuurlijk mag je je mening uiten maar ergens is een grens en natuurlijk is dat geen reden om iemand door het hoofd te schieten. ook vind ik het belachelijk dat je de Islam als zondebok gebruikt voor iets wat één idioot heeft gedaan. je trekt te snel conclusies.
Al die mensen die vinden dat hun geloof en cultuur niet bekritiseerd en bespot mag worden, ZIJ zijn de ware schuldigen.

03-12-2004, 21:40



Citaat door Tim76:
Al die mensen die vinden dat hun geloof en cultuur niet bekritiseerd en bespot mag worden, ZIJ zijn de ware schuldigen.
kritiek is goed dat ontken ik niet daar zijn de discussies voor, maar je moet iemand wel in zijn waarde laten en iemand een geitenneuker noemen is niet bepaal wat ik versta onder iemand in zijn waarde laten .

03-12-2004, 21:42
ik ga bijvoorbeeld niet iemand uitschelden voor een geitenneuker ik respecteer iedereen zoals die is van jood tot christen tot moslim als jij die keuze hebt gemaakt dan heb ik daar respect voor