Bekijk volle/desktop versie : Is het mogelijk voor de 2e keer zielsveel te houden van iemand?



Pagina's : [1] 2

28-05-2012, 21:39
En dan heb ik hey niet over je kind of huisdier. Heb het over een man.

Stel dat je onwijs veel gehouden hebt van iemand in het verleden (het werd niets) is het mogelijk om van een ander te houden op dezelfde manier? Dus zielsveel en blind?


Ik heb het idee dat dat niet kan

28-05-2012, 21:44


denk niet op dezelfde manier, is gewoon onmogelijk, ik denk dat je dat soort liefde maar 1 keer meemaakt.

28-05-2012, 21:46

Citaat door Amoura:
denk niet op dezelfde manier, is gewoon onmogelijk, ik denk dat je dat soort liefde maar 1 keer meemaakt.

28-05-2012, 21:49

Citaat door Amoura:
denk niet op dezelfde manier, is gewoon onmogelijk, ik denk dat je dat soort liefde maar 1 keer meemaakt.
ja heh, dat idee heb ik ook
Nu komt 'the big' Maar

Hoe houd je dan van je man (aanstaande) als het toch anders zal zijn? Ik heb altijd het idee dat ik niet meer van iemand kan houden althans zo voelt het aan, omdat ik niet met hen ben zoals ik met mijn ex was toen ik blind was van de liefde.

28-05-2012, 21:49


Je kan zelf 10 keer ziels veel van iemand houden

28-05-2012, 21:51

Citaat door Raspberry:
Je kan zelf 10 keer ziels veel van iemand houden
kan jij dat
Het lijkt mij onmogelijk ik kan et gewoon niet al zou ik willen

28-05-2012, 21:56
mij is het overkomen..

28-05-2012, 21:59

Citaat door amira00:
mij is het overkomen..
wat leuk
Kon ik het maar ik heb echt het idee dat het mij niet kan overkomen. I just don't know why

28-05-2012, 22:21

Citaat door RedLipstick:
En dan heb ik hey niet over je kind of huisdier. Heb het over een man.

Stel dat je onwijs veel gehouden hebt van iemand in het verleden (het werd niets) is het mogelijk om van een ander te houden op dezelfde manier? Dus zielsveel en blind?


Ik heb het idee dat dat niet kan
I hope soooo

Ik zie het wel degelijk gebeuren in het verleden en ik hoop dat allah swt dat ook voor mij in petto heeft

28-05-2012, 22:26

Citaat door _Lovely_:
I hope soooo

Ik zie het wel degelijk gebeuren in het verleden en ik hoop dat allah swt dat ook voor mij in petto heeft
Ik zie het ook gebeuren, maar heb het idee dat het mij niet overkomt Ik kan gewoon niet meer van iemand houden

28-05-2012, 22:32

Citaat door RedLipstick:
En dan heb ik hey niet over je kind of huisdier. Heb het over een man.

Stel dat je onwijs veel gehouden hebt van iemand in het verleden (het werd niets) is het mogelijk om van een ander te houden op dezelfde manier? Dus zielsveel en blind?


Ik heb het idee dat dat niet kan
Nee dat kan niet!!!! Ja,je kan van iemand anders houden maar NEVER NOOIT op dezelfde manier
Zoiets maak je 1keer mee, en meestal is hij je eerst liefde,en die vergeet je niet oftewel nooit!!

28-05-2012, 22:36

Citaat door baghdadi_17:
Nee dat kan niet!!!! Ja,je kan van iemand anders houden maar NEVER NOOIT op dezelfde manier
Zoiets maak je 1keer mee, en meestal is hij je eerst liefde,en die vergeet je niet oftewel nooit!!
Dus je word maar 1 keer blind van de liefde.. echt desperate in love? Wat een zonde dat ik dat verspilt heb aan de verkeerde!

28-05-2012, 22:38


ik denk niet dat je uit elkaar kan en zou willen gaan als je ECHTT heel veel van iemand houd.
Althans zo denk ik erover, ik hou heel erg veel van mijn man, en ik weet ook dat mijn man ook niet zonder mij zou kunnen.

Ik denk dat "onverwaarlijke liefde" is. En het is niet meer dan logisch dat je er nu zo over denkt omdat je eerder van iemand hebt gehouden maar je moet jezelf afvragen of dat wel echt liefde was.

En ik denk dat je zeker wel van iemand anders kan houden maar nooit op de eerdere manier dan je mss gewend was,
mss zou het alleen maar er op beter worden..

28-05-2012, 22:39
Ik denk wel dat het kan.. misschien op een andere manier, maar het kan heus wel!

28-05-2012, 22:49

Citaat door houda_18:
ik denk niet dat je uit elkaar kan en zou willen gaan als je ECHTT heel veel van iemand houd.
Althans zo denk ik erover, ik hou heel erg veel van mijn man, en ik weet ook dat mijn man ook niet zonder mij zou kunnen.

Ik denk dat "onverwaarlijke liefde" is. En het is niet meer dan logisch dat je er nu zo over denkt omdat je eerder van iemand hebt gehouden maar je moet jezelf afvragen of dat wel echt liefde was.

En ik denk dat je zeker wel van iemand anders kan houden maar nooit op de eerdere manier dan je mss gewend was,
mss zou het alleen maar er op beter worden..
Jij hebt geluk dat je goed bij je man past... Mijn ex en ik waren twee totaal verschillende personen maar hielden van elkaar... Tsja liefde maakt blind (zooo ongelofelijk blind ) en ik hield echt onwijs veel van hem, heb alleen het gevoel dat ik van niemand meer kan houden Ik heb wel eens gedate, met mannen die veel beter bij mij passen dan die asshole, maar dat gevoel was er gewoon niet... Ik denk te veel na ofzo
Damn it! Ik wil d'r van af!!

Citaat door elhobje:
Ik denk wel dat het kan.. misschien op een andere manier, maar het kan heus wel!
wat voor manier dan?

Pagina's : [1] 2