Bekijk volle/desktop versie : Love is dangerous.



Pagina's : [1] 2

28-05-2012, 00:50
[ dit hoor ik vaker..maar is dat wel zo en hoe is het gevaarlijk, really?]

28-05-2012, 00:52


Het verstoort de balans in je emoties.

28-05-2012, 01:00
Iets wat uit balans raakt kun je weer in balans krijgen, dus dan is het niet zo erg gevaarlijk?

28-05-2012, 01:03
Heel gevaarlijk. Kijk maar hoe meiden zich laten prostitueren of afvallige worden voor een neger of Nederlander.

28-05-2012, 01:07



Citaat door marokkia_1:
Iets wat uit balans raakt kun je weer in balans krijgen, dus dan is het niet zo erg gevaarlijk?
Nee, eenmaal uit balans is 't nooit meer te genezen. Dat is de straf en het gevolg van een haramrelatie.

28-05-2012, 01:09
Ze zeggen dat liefde je blind maakt en dat is waar. En het gevaar is de blindheid, dat je dingen doet wat je nooit van jezelf hebt verwacht, en daar ga je spijt van krijgen. Al zijn het maar woorden..

28-05-2012, 01:11

Citaat door Shocker:
Heel gevaarlijk. Kijk maar hoe meiden zich laten prostitueren of afvallige worden voor een neger of Nederlander.

Reageer normaal of reageer niet.

Citaat door Adil_Master:
Nee, eenmaal uit balans is 't nooit meer te genezen. Dat is de straf en het gevolg van een haramrelatie.

Dan is het meer dan een balansverstoring...

Citaat door Miss_Elwafa:
Ze zeggen dat liefde je blind maakt en dat is waar. En het gevaar is de blindheid, dat je dingen doet wat je nooit van jezelf hebt verwacht, en daar ga je spijt van krijgen. Al zijn het maar woorden..
Krijg je er altijd spijt van?
Ik bedoel liefde kan toch mooi zijn? Al ben je blind, als je samen blind bent en je hebt samen een goed gevoel? Dingen zijn nooit perfect en dat maakt het leven spannend maar betekent niet per se dat je spijt krijgt of wel?

28-05-2012, 01:14

Citaat door marokkia_1:


Krijg je er altijd spijt van?
Ik bedoel liefde kan toch mooi zijn? Al ben je blind, als je samen blind bent en je hebt samen een goed gevoel? Dingen zijn nooit perfect en dat maakt het leven spannend maar betekent niet per se dat je spijt krijgt of wel?
Je krijgt er spijt van, als het gefaald is en of opgegeven moment niet meer wederzijds is, of dat diegene jou heeft bedrogen or whatever. En dan komt de pijn, en het verdriet .. en dat maakt liefde dus ook 'gevaarlijk'.

28-05-2012, 01:15

Citaat door Miss_Elwafa:
Je krijgt er spijt van, als het gefaald is en of opgegeven moment niet meer wederzijds is, of dat diegene jou heeft bedrogen or whatever. En dan komt de pijn, en het verdriet .. en dat maakt liefde dus ook 'gevaarlijk'.
The gamble..

28-05-2012, 01:17

Citaat door Miss_Elwafa:
Ze zeggen dat liefde je blind maakt en dat is waar. En het gevaar is de blindheid, dat je dingen doet wat je nooit van jezelf hebt verwacht, en daar ga je spijt van krijgen. Al zijn het maar woorden..


Haha heb gehoord dat je zware ervaring hebt

28-05-2012, 01:19

Citaat door marokkia_1:
The gamble..


Indeed.

Citaat door Shocker:
Haha heb gehoord dat je zware ervaring hebt
Ja man, helemaal zelfs. En niet één keer, maar meerdere keren zelfs.

28-05-2012, 01:23
Liefde is gevaarlijk, omdat de liefde er altijd zal zijn zoals een onverwoestbare vijand.
Wij mensen zijn zwak geschapen en kunnen zonder liefde niet leven.
Liefde is als een mokerslag, zodra het je hart raakt zal het door je bloed stromen en dan safie, thro7ed dayes takebaath.

28-05-2012, 01:49



Citaat door Miss_Elwafa:
Indeed.


Ja man, helemaal zelfs. En niet één keer, maar meerdere keren zelfs.


Haha niet overdrijven zodat je mijn reactie op die manier ongeloofwaardig over laat komen. Het is maar 1 keer gebeurd hard genaaid. Ben je je maagdenvlies ook verloren? Haha.

28-05-2012, 11:49

Citaat door On-bekende:
Liefde is gevaarlijk, omdat de liefde er altijd zal zijn zoals een onverwoestbare vijand.
Wij mensen zijn zwak geschapen en kunnen zonder liefde niet leven.
Liefde is als een mokerslag, zodra het je hart raakt zal het door je bloed stromen en dan safie, thro7ed dayes takebaath.
Ja maar als het goed is ken je liefde vanaf je geboorte, babies die geen liefde voelen van hun ouders schijnen dood te gaan, al heb ik daar geen bron voor momenteel..

28-05-2012, 12:15

Citaat door Shocker:
Haha niet overdrijven zodat je mijn reactie op die manier ongeloofwaardig over laat komen. Het is maar 1 keer gebeurd hard genaaid. Ben je je maagdenvlies ook verloren? Haha.
Het is maar 1 keer gebeurd? Jij weet dan niks ..

Pagina's : [1] 2