Bekijk volle/desktop versie : zouden jullie liever een taksita willen huren of kopen?



27-05-2012, 21:33
????????

27-05-2012, 21:36


Ik koop liever.
Hurenn vind ik ook prijzig. Kan je net zo goed een paar euro;s extra betalen en heb je een nieuwe dan een jurk die door bijna iedereen al gedragen is. En die misschien ook nog eens stinkt naasr zweet en zware parfum.
Geef mij maar een nieuwe.

27-05-2012, 21:38

Citaat door mele3youn:
Ik koop liever.
Hurenn vind ik ook prijzig. Kan je net zo goed een paar euro;s extra betalen en heb je een nieuwe dan een jurk die door bijna iedereen al gedragen is. En die misschien ook nog eens stinkt naasr zweet en zware parfum.
Geef mij maar een nieuwe.
en wat is jou budget voor een mooie takshita? om te kopen

27-05-2012, 21:39

Citaat:
Altijd als ik naar Marokko ben geweest en daar een jurk heb laten naaien. Ben ik altijd nooit tevreden met wat ze voor mij hebben gemaakt en ze maken me altijd 3azef dat ik dan zeg NOOOOOIT meer laten naaien. Dan maar huren. Maar toch wil ik een eigen jurk hebben. Dus dit jaar ga ik weer 1 laten maken. Kopen zitten er voor mij niet in omdat ik vrij kort ben en die jurken zijn allemaal 2 meter.

27-05-2012, 21:41



Citaat door Tjoelipo:
haha liever kopen maar omdat het moet huren
succes dit keer met hat maken hopelijk word het naar wens gemaakt.

27-05-2012, 22:35
Ik koop mijn takshita's altijd

27-05-2012, 22:38
Kopen! Zonder twijfel, heb er geen behoefte aan om iets te dragen wat meerdere mensen hebben gedragen.