Bekijk volle/desktop versie : Zonnebril



27-05-2012, 18:15
Waar kun je mooie (zonder toeters en bellen) van goede kwaliteit zonnebrillen halen?

Normaal draag ik nooit een zonnebril, maar nu heb ik die toch wel nodig.

Ik ben van Antwerpen, dus graag ergens in Antwerpen.

Shokran.

27-05-2012, 19:02


Kan ech niet oznder zonnebril naar buiten, de zon lijkt hier in NL gewoon feller. Vooral als je auto rijdt. Het is gewoon functioneel.

Je hebt all hele betaalbare van Polaroid, die van goeie kwaliteit zijn, vaak bij de V en D te koop. En anders zoek je opruimings bij brillenzaken. Ze zullen vast wel iets hebben van de oude collectie

27-05-2012, 20:59
ik kan ook niet zonder zonnebril, draag die zelfs in de winter als de zon fel schijnt en ik draag hjiab.

27-05-2012, 21:06
Ik zag vandaag zoveel Marokkaanse meiden met een overdreven pilotenzonnebril Die moet je in ieder geval niet nemen. Zoals hier is gezegd, opticien zaken zijn bij uitstek geschikt om een goede bril te vinden. Eentje die bij jouw hoofd en karakter past

27-05-2012, 21:48


wil ook 1 die bij een hoofddoek past

27-05-2012, 21:49

Citaat door SallyenJally:
Ik zag vandaag zoveel Marokkaanse meiden met een overdreven pilotenzonnebril Die moet je in ieder geval niet nemen. Zoals hier is gezegd, opticien zaken zijn bij uitstek geschikt om een goede bril te vinden. Eentje die bij jouw hoofd en karakter past
haha eentje die bij mijn hoofd past yek.... ik ga maar eens op zoek naar een opticien zaak dan, thanx ladies.

nee die pilotenzonnebrillen vind ik ook 100 keer niks. Lelijk en zo kijk mij eens een zonnebril dragen komt het bij mij over, en zo wil ik niet overkomen. En die zijn ook oud vind ik.

27-05-2012, 21:55

Citaat door stoel:
haha eentje die bij mijn hoofd past yek.... ik ga maar eens op zoek naar een opticien zaak dan, thanx ladies.

nee die pilotenzonnebrillen vind ik ook 100 keer niks. Lelijk en zo kijk mij eens een zonnebril dragen komt het bij mij over, en zo wil ik niet overkomen. En die zijn ook oud vind ik.
Bij een opticien betaal je je blauw aan een zonnebril.
Ga eens naar de h&m etc..
Wedden dat je daar een mooie vind?

27-05-2012, 22:03

Citaat door Yasmina_b:
Bij een opticien betaal je je blauw aan een zonnebril.
Ga eens naar de h&m etc..
Wedden dat je daar een mooie vind?



Ja maar dan is het gelijk ook een goede kwaliteit toch? Ik hou van kwaliteit en niet van goedkoop waarvan je er in 1 jaar 10 moet kopen. Of dat je goedkoop koopt maar toch niet zo goed is en gewoon tsellekedh waha. Ik wil niet edhselkegh waha, ik heb die nodig voor in de auto.

28-05-2012, 10:26

Citaat door stoel:
Ja maar dan is het gelijk ook een goede kwaliteit toch? Ik hou van kwaliteit en niet van goedkoop waarvan je er in 1 jaar 10 moet kopen. Of dat je goedkoop koopt maar toch niet zo goed is en gewoon tsellekedh waha. Ik wil niet edhselkegh waha, ik heb die nodig voor in de auto.
Ewa als je ineens een supergoede wilt kun je idd ff naar de opticien lopen..
Er is er 1 naast de GB op de Turnhoutsebaan