Bekijk volle/desktop versie : ervaring?



27-05-2012, 15:54
Wie heeft meegemaakt dat een heel verzonden pakket via de post bij de klant kapot is aangekomen, hoe is dit probleem uiteindelijk opgelost? İk heb dit nog nooit meegemaakt, vandaar advies graag.

27-05-2012, 16:26


Bedoel je dat een pakket die jij hebt verzonden niet in de juiste staat is aangekomen bij de klant? Of andersom?

Vaak hoor je dit namelijk te vermelden in het contract..wat hier de maatregelen / werkwijze voor is. Ik zelf heb dat tenminste wel opgenomen in de contracten die ik hanteer.

27-05-2012, 17:30

Citaat door Gebruikster.:
Bedoel je dat een pakket die jij hebt verzonden niet in de juiste staat is aangekomen bij de klant? Of andersom?

Vaak hoor je dit namelijk te vermelden in het contract..wat hier de maatregelen / werkwijze voor is. Ik zelf heb dat tenminste wel opgenomen in de contracten die ik hanteer.
İk heb een pakket met bedankjes geheel compleet naar een klant verzonden, Maar de helft was kapot toen het bij de klant aankwam. post bedrijf had nog een sticker op geplakt dat het breekbare spullen waren. İk vind dit echt vervelend vooral tegenover de klant.

Maar hoe moet ik dit nou op een eerlijk manier oplossen? vergoed TNT dit soort dingen wel?

27-05-2012, 17:38

Citaat door laila90:
İk heb een pakket met bedankjes geheel compleet naar een klant verzonden, Maar de helft was kapot toen het bij de klant aankwam. post bedrijf had nog een sticker op geplakt dat het breekbare spullen waren. İk vind dit echt vervelend vooral tegenover de klant.

Maar hoe moet ik dit nou op een eerlijk manier oplossen? vergoed TNT dit soort dingen wel?
Hmm dat is erg vervelend meid..vooral ook voor haar. Ik heb geen idee of de TNT dit vergoed, ga er maar uit van niet..
Ik denk toch dat er niets anders op zit dan de kapotte bedankjes te vervangen voor nieuwe.. is wel zo netjes tegenover de klant hoe vervelend dat ook is

27-05-2012, 18:01



Citaat door Gebruikster.:
Hmm dat is erg vervelend meid..vooral ook voor haar. Ik heb geen idee of de TNT dit vergoed, ga er maar uit van niet..
Ik denk toch dat er niets anders op zit dan de kapotte bedankjes te vervangen voor nieuwe.. is wel zo netjes tegenover de klant hoe vervelend dat ook is
Meid bedankt voor je advies x İk ga nieuwe bedankjes verzenden, maar ook gelijk een klacht melding bij TNT, ze moeten maar zorgvuldig met post om moeten gaan, vooral waar stikkers met dat het breekbare sullen opgeplakt zijn.

27-05-2012, 18:04

Citaat door laila90:
Meid bedankt voor je advies x İk ga nieuwe bedankjes verzenden, maar ook gelijk een klacht melding bij TNT, ze moeten maar zorgvuldig met post om moeten gaan, vooral waar stikkers met dat het breekbare sullen opgeplakt zijn.
Precies zou ik zeker doen, maar ik zou 't niet zo snel opgeven hoor. Vraag even voor de zekerheid of de TNT daar geen vergoeding voor geeft.. de kans is klein maar 't is 't proberen waard.

27-05-2012, 18:41

Citaat door Gebruikster.:
Precies zou ik zeker doen, maar ik zou 't niet zo snel opgeven hoor. Vraag even voor de zekerheid of de TNT daar geen vergoeding voor geeft.. de kans is klein maar 't is 't proberen waard.
thanks, je bent echt lief ;-)

27-05-2012, 18:49

Citaat door laila90:
thanks, je bent echt lief ;-)
Niets te danken