Bekijk volle/desktop versie : Sari stof gekocht



27-05-2012, 11:54
Hallo dames,
Ik heb een sari stof gekocht gisteren alleen kwam ik er thuis achter dat maar 1 gedeelte druk bewerkt is. De rest is zeg maar rustig bewerkt. Nu vroeg ik mij af hoort dit zo of is het niet afgemaakt? Het lijkt me namelijk raar dat je daar een takshita van kan maken. Aangezien de takshita van onder open is en 2 kanten heeft moeten beide kanten druk bewerkt zijn.
Wie begrijpt wat ik bedoel en kan me helpen???
Alvast bedankt!!

27-05-2012, 12:08


Je hebt toch gewoon verschillende soorten saristoffen. Ze zijn niet allemaal hetzelfde bewerkt. Als je stof koopt moet je altijd goed kijken hoe het is bewerkt.

27-05-2012, 12:29
Is normaal de minder bewerkte komt An je rug zijde je moet toch ook nog kunnen leunen en zitten de druk bewerkte kan op et borst komen of aan beide zeide van je voeten .. Je stof is normaal

27-05-2012, 12:30

Citaat door Tjeempie:
Je hebt toch gewoon verschillende soorten saristoffen. Ze zijn niet allemaal hetzelfde bewerkt. Als je stof koopt moet je altijd goed kijken hoe het is bewerkt.
Ja dat klopt maar het lijkt net alsof het niet afgemaakt is?? Begrijp je

27-05-2012, 12:35



Citaat door missbouchra:
Ja dat klopt maar het lijkt net alsof het niet afgemaakt is?? Begrijp je
Als het echt zo lijkt moet je gewoon teruggaan.

27-05-2012, 12:37
Jij begrijpt wat ik bedoel Lynn. Ik wil dat drukke onderaan aan m'n voeten zeg maar is het dan niet raar dat op die stof maar 1 gedeelte druk bewerkt is? X

27-05-2012, 21:44
Heb laatst ook een stof gehaald, mooie bedrukking best wel druk maar aan een kant van de stof, zeker 1'5 meter is alleen puntjes in bewerkt. Als je een goeie naaister hebt weet ze hoe te naaien en is er niks van te zien in je jurk..

28-05-2012, 01:09
je stof klopt wel meid, zo is saristof. het begin is druk en vanaf de rug is het aan 1 kant bewerkt.

het 1ste stuk is je voorkant van je jurk, word in 2 geknipt en omgedraaid, dus de sariband komt tegen elkaar aan tegen je knoopjes aan.
- 2de stuk is je rug, de sariband eraan word er af geknipt, de helft word weer genaaid aan de onderkant van je rug. De andere sariband word je riem.
-Het 3de stukje stof wat je overhoud, waar de sariband nog aan zit worden precies 2 mouwen uit gehaald, voila!
"Het laatste lege stukje kan je je gebruiken voor een sjaal.

28-05-2012, 01:17
Ik begrijp je! Dat had ik vorige keer toen ik een sari stof kocht ook.

Het leek wel dat de show model er anders uitzag. Want de verkoper gaf toen aan een nieuwe voor mij te pakken. Toen ik thuis was besefte ik pas dat de stof toch niet zo druk was als ik dacht.