Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Manifest: vermoord om het woord: TFOE!!!

Pagina's : [1] 2

Nousratakoum1
03-12-2004, 16:59

"Vermoord om het woord, extremisme pikken wij niet" Met deze woorden, spreken wij ons uit tegen de moord op Theo van Gogh. Als Nederlanders onderschrijven wij verschillende basisprincipes, waarbij de wet ons gezamenlijk kader is (is niet waar geldt als het op neerkomt voor uitsluitend de witte Nederlander). Die wet geeft ons (wie is ons? Geldt alleen voor de witte mens) [/B] het recht op vrije meningsuiting maar verbiedt aan de andere kant ook discriminatie (Discriminatie van moslims is toegestaan). Veel mensen in Nederland voelden zich gekwetst en beledigd door de uitspraken van Theo van Gogh. Maar belediging en gekwetste gevoelens zijn nooit een vrijbrief voor het plegen van een moord. (Maar wat was met El Moumni gebeurd, bespuugd, bedreigd en meer van die walgelijke acties. (Waarom werd er dan niet vanuit Nederland een vurig debat gevoerd vanuit de politiek en de samenleving?) De moord op Theo van Gogh heeft veel gevoelens losgemaakt in Nederland. Gevoelens van onbehagen, woede, teleurstelling en machteloosheid. Eén van de gevolgen van deze afschuwelijke daad is, dat de discussie over hoe we ons samenleven vorm willen geven, nieuw leven ingeblazen is. Ondanks de negatieve aanleiding, willen wij met deze actie een positieve start geven aan de initiatieven die zullen volgen. Dit manifest is daarom de aanloop naar een hernieuwd debat over vrijheid van meningsuiting, extremisme, privacy, discriminatie, emancipatie en de scheiding van kerk en staat. Een eerlijk (Ik hoop het voor jullie, terwijl het aanscherpen en discrimineren van moslims volop doorgaat. ik doe daar NIET aan mee, tot de hetze tegen de moslims en Islam stopt!) debat zonder opzettelijk beledigen maar met wederzijds respect. Het vormgeven aan ons samenleven, gaat iedereen (Behalve voor de molsims) in Nederland aan en is niet alleen de aangelegenheid van Marokkanen en moslims. Samenleven is iets wat we met zijn allen doen en waar iedereen een bijdrage aan kan, mag en moet leveren. Een brede coalitie van organisaties en individuen van verschillende pluimage, onderschrijven de noodzaak van deze actie. Zowel Marokkaanse als Nederlandse organisaties, politieke organisaties, homo-organisaties, religieuze en levensbeschouwelijke organisaties. Kortom, organisaties en individuen die een dwarsdoorsnede van onze samenleving vormen en een gezamenlijk doel nastreven; met elkaar samenleven in plaats van langs elkaar. Dit is het moment om te spreken in termen van wij, in plaats van jij en ik. Het is tijd om actie te ondernemen in plaats van onze vinger te wijzen naar de ander. Wij zijn onze samenleving en daarom spreken wij ons uit: "vermoord om het woord, extremisme pikken wij niet." Ik walg van jullie opgezette acties, ik walg van deze organisatoren en deelnemers van dit manifest. Mijn tfoe richting de troetel Marokkanen en allochtonen, waar blijft jullie trots?? Donker huidsgekleurd, maar een wit hart!! Tfoe STOP RACISME EN DISCRIMINATIE

an3sdej
03-12-2004, 19:02
Hij is alleen in de kuif gepikt omdat deze mensen iets meer betrokken zijn bij de Nederlandse maatschappij dan hem.

RECHTUIT
03-12-2004, 20:13
Noustratakoum, Ik ben het met je eens op een heel heel heel broederlijke wijze. Zij kunnen allen de pot op.Zowel de media-autochtonen als de Marokaanse verraders. Ik weiger om met de rascistische vijand te debatteren en ik val hen keihard aan (verbaal). Zij hebben een onmenswaardig ideologie die mij verplicht om hen onmenswaardig aan te spreken.Nogmaals ik integreer mij niet ,ik en vele andere broeders gaan er voor zorgen dat onze waardevolle geloof buiten bereik wordt gesteld van de blanke vijand.Wij zijn menslievend maar er zijn grenzen.Wij gaan de vijand tonen waar de grenzen zijn ,van klote dabatten ,van totaal gemanipulleerde domme media-autochtonen.Zij zijn zo dom dat als je hen een pak rammel geeft dat zij je daarvoor gaan bedanken.Een land waar papa's en mama's worden gedeporteerd naar opvangcentra's heeft geen recht om iemand morale lessen te geven.Wij gaan jullie les geven .Dus ZWIJG en luister naar ons.

Greebo
03-12-2004, 20:22
Nee. Ik wil best luisteren, maar ik ga niet zwijgen.

RECHTUIT
03-12-2004, 20:27

Nee. Ik wil best luisteren, maar ik ga niet zwijgen.Een vrouw dat boogschieten als hobby heeft mag alles zeggen. Boogschieten voor een vrouw ,dit is de eerste keer in mijn leven dat ik zo iets hoor. Whawhawhawhawhawhowhowhowho,meiske jij mag alles.

RECHTUIT
03-12-2004, 20:38
Tot hier is het wel genoeg met jou. Ik vind dat jij een onevenredig grote mond hebt en ik vind jouw mening ...abject. Als onze maatschappij jou niet aanstaat nodig ik jou en jouw medestanders uit om dit land NU te verlaten en om hier NOOIT meer terug te komen.whawhawhawhawwhawha dit doet me echt plezier.

RECHTUIT
03-12-2004, 20:48
Zo'n reactie was te verwachten. Realiseer ...je dat driekwart van Nederland er ongeveer zo over denkt als ik. Dat lachen vergaat jou wel een keer. Tot dan :)Wat wil je zeggen dat jij een neonazi ben .Dat wij enkel goed zijn als wij voor jullie knielen. Wij knielen enkel voor God.Jij vuile neonazi. Duitse extreem rechtse WO2 =50miljoen doden , meeste doden zijn blank. Dus jij kan de pot op neonazi.

the_destiny
03-12-2004, 21:08
Je kunt op mij gaan schelden, feit is dat onze democratie zich momenteel naar een toestand begeeft waarin jouw opvattingen over onze maatschappij niet langer welkom zijn. Voor je het weet zit jij in een verhoorkamertje aan de AIVD te vertellen dat je de dingen die je hier roept het allemaal niet zo serieus meende. Zoals ik al zei, dat lachen vergaat jou wel een keer. Ik ga gewoon naar de stembus, jij zult degene zijn die een lesje krijgt. Na de moord van Theo van Gogh ff aanmelden bij MAROKKO.NL en je hart uitstorten over marokkanen/ moslims..... Nou jongeman het LACHEN zal jou ook ooit vergaan. WIJ zijn hier en WIJ blijven hahahahahhahahahhahha :banana:

Tim76
03-12-2004, 21:08
Nogmaals ik integreer mij niet ,ik en vele andere broeders gaan er voor zorgen dat onze waardevolle geloof buiten bereik wordt gesteld van de blanke vijand. :D Ook maar naar een APZ :D

Greebo
03-12-2004, 21:34
Na de moord van Theo van Gogh ff aanmelden bij MAROKKO.NL en je hart uitstorten over marokkanen/ moslims..... Nou jongeman het LACHEN zal jou ook ooit vergaan. WIJ zijn hier en WIJ blijven hahahahahhahahahhahha :banana: "wij" ook en "wij" gaan net zo goed niet weg.

the_destiny
03-12-2004, 21:42
"wij" ook en "wij" gaan net zo goed niet weg. Ga jij maar met je ZWARTE kat spelen misschien leer jenog iets van je katje :D

Greebo
03-12-2004, 21:45
Een vrouw dat boogschieten als hobby heeft mag alles zeggen. Boogschieten voor een vrouw ,dit is de eerste keer in mijn leven dat ik zo iets hoor. Whawhawhawhawhawhowhowhowho,meiske jij mag alles. Ik ben er nog niet echt goed in, hoewel kan ik het blazoen van een afstand van 25 meter nu wel raken. Er doen best veel vrouwen aan boogschieten, maar het is gewoon een niet al te populaire sport. Ken je wel mannen die aan boogschieten doen dan? Mocht dit trouwens jouw idee zijn van "En nu ga ik even een grappige vrouwonvriendelijke post plaatsen, dan houdt ze haar mond wel", dan heb je het mis. Misschien dat ik niet meer op jouw posts zal reageren, en dan staat het je natuurlijk vrij om in de illusie te verkeren dat jij mij de mond hebt gesnoerd, maar we weten beiden wel beter.

Greebo
03-12-2004, 21:47

Ga jij maar met je ZWARTE kat spelen misschien leer jenog iets van je katje :D briljante post meid. ben je trouwens erg bijgelovig?

Hniewna
03-12-2004, 21:48
en wat hier gebeurt probeert iedereen ( op een paar mensen na ) te vermijden

Hniewna
03-12-2004, 21:49
en geloof me als je geen uitkering krijgt geen werk kortom geen leven hier in nederland hebt dan ga je vanzelf wel weg. ze hoeven ons er niet een uit te gooien

Pagina's : [1] 2