Bekijk volle/desktop versie : Vakantie Jordanie?



Pagina's : [1] 2

27-05-2012, 08:10
Wie is er geweest? Was het een aanrader?
Welke plekken heb je bezocht etc?

We willen inshallah begin oktober gaan.

Hoop dat iemand zijn ervaring wil delen..

27-05-2012, 08:24


Jordanie en Syrie lijken me echt geweldig, vooral Syrieee

27-05-2012, 08:27

Citaat door _Ought_Aicha_:
Ik, dikke aanraderrrrr!


Nou vertel wat vond je zo geweldig???

27-05-2012, 08:29

Citaat door Mysha:
Jordanie en Syrie lijken me echt geweldig, vooral Syrieee
Syrie lijkt mij ook heel mooi..alleen denk ik dat het in de meeste gebieden zowieso erg onveilig is.

27-05-2012, 08:33



Citaat door _Ought_Aicha_:
Is het ook

Ts, ik ben 2 weekendjes geweest, dus geen tijd om het hele land te verkennen. We zijn in Ammaan geweest (duh), Petra, Yarmuk en nog wat kleine plaatsjes rondom Ammaan.

Andere aanraders zijn bijvoorbeeld Jerash, Wadi Rum, Aqaba...
Bedankt meid. Ik ga even wat googlen op die plaatsjes..

27-05-2012, 08:34

Citaat door _Ought_Aicha_:
Syrië is nu inderdaad niet te doen, maar normaal was het wel vrij veilig voor toeristen.
Ja absoluut. Het is ook een heel mooi land, erg jammer dat het zo verziekt wordt.

27-05-2012, 08:36

Citaat door _Ought_Aicha_:
Is het ook

Ts, ik ben 2 weekendjes geweest, dus geen tijd om het hele land te verkennen. We zijn in Ammaan geweest (duh), Petra, Yarmuk en nog wat kleine plaatsjes rondom Ammaan.

Andere aanraders zijn bijvoorbeeld Jerash, Wadi Rum, Aqaba...
Ik ben verliefd geworden op Syrie door een programma genaamd Bizare foods. Die man reist naar verschillende landen en proeft alle soorten van voedsel uit die landen en in dat programma zag ik hoe moooooi Syrie is. Vind het zo erg die situatie daar nu.

Voor de mensen met interesse, hier die docu: http://www.youtube.com/watch?v=S8E6o3_QNMM

27-05-2012, 08:43

Citaat door _Ought_Aicha_:
Ooooh dat wil ik wel zien ja. Syrië heeft inderdaad zoveel verschillende prachtige plekken! Een maand (zolang waren wij er) is echt niet genoeg om echt alles te zien!

Ja, ik vind het ook vreselijk. Het komt nog dichterbij als je mensen kent die er wonen en die fel tegenstander van het regime zijn. Je vraagt je toch dagelijks af hoe het met ze gaat. Ik hoop insha'Allaah gauw terug te kunnen keren.

Allaahumma nsur al jaysh al hur!
Ik lees jouw reacties altijd als het gaat om je vakanties naar Syrie en Jordanie etc. Ik vond het altijd zo raar dat je die plekken zo geweldig vond, ik had er echt geen idee bij hoe het daar zou zijn, het trok me helemaaaaal niet aan en mijn man juist weer wel. Maar nu snap ik jouw liefde voor die Arabische landen echt wel.

Insha Allaah gaat het goed met jouw kennissen!

27-05-2012, 08:45

Citaat door _Ought_Aicha_:
Op deze pagina's heb ik nog een aantal foto's (Syrië en Jordani&euml:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4244172&page=5

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4244172&page=6
Heb ik al gezien. Stalkertje ben ik yek?
Masha Allaah, heel mooie fotos.

27-05-2012, 09:26
Petra moet je zien, je kan de hele dag daar vermaken en probeer ook naar het klooster op die berg te gaan! Is een hele klim, iets van 800 trappen maar zeker de moeite waard als je boven bent! Echt prachtig

En de dode zee moet je zeker niet missen! Is een aparte ervaring om dat water in te gaan en te drijven in dat water.

27-05-2012, 10:05
Heyyyy wat leuk wij gaan ook in het najaar naar Jordanië helaas kunnen we nu geen Syrië erbij doen maar we denken nog wel aan Libanon en missch ook nog een ander land. Pff eindelijk zie ik hier wat avontuurlijke mensen ik hoor hier vaak Dubai Dubai, en veel die daar op huwelijksreis gaan maar vind dat eht helemaal niks zo een gemaakte stad/ land!

27-05-2012, 14:00

Citaat door _Ought_Aicha_:
Uhuh, stalker

Pagina's : [1] 2