Bekijk volle/desktop versie : Vinden vrouwen het fijn als een man telkens de zin afmaakt?



26-05-2012, 18:13
We hebben gesprekken tussen partners (nee geen homokoppels lol). Ze praten, discussieren en debatteren. Uiteindelijk moet het stoppen toch?

vinden vrouwen (op ruzies na) het hatelijk als een man altijd de laatste zin zegt? en dan bedoel ik niet in de trant van: Vrouw: tot ziens schat tot later! MAN: Tot later!, maar gewoon echt het laatste zin voor het slapengaan, stappen enzovoorts?

Vrouwen praten meer, dus ik kan mij voorstellen dat ze nog 3 zinnen wil doorgaan babellen zonder dat de man wat terugzegt op o... ja... oke... goed... na dan

26-05-2012, 18:15


Je titel is in strijd met de vraag die je stelt in de topic.

26-05-2012, 18:20

Citaat door crazygirl8291:
Je titel is in strijd met de vraag die je stelt in de topic.
Dat valt mee hoor... als je ja zegt bij het fijn vinden, dan is dat toch een ander antwoord als je zegt dat je het fijn vindt als de man NIET zijn zin afmaakt

Men begrijpt het heus wel heur. En wat vind jij ervan?

26-05-2012, 18:24

Citaat door MelkIsPerfect:
Dat valt mee hoor... als je ja zegt bij het fijn vinden, dan is dat toch een ander antwoord als je zegt dat je het fijn vindt als de man NIET zijn zin afmaakt

Men begrijpt het heus wel heur. En wat vind jij ervan?
Nu begrijp ik er al minder van

Maar goed, 't maakt me denk ik niet zoveel uit. Ben van nature niet zo'n prater.

27-05-2012, 02:11



Citaat door crazygirl8291:
Nu begrijp ik er al minder van

Maar goed, 't maakt me denk ik niet zoveel uit. Ben van nature niet zo'n prater.
Maar het is meer van dat vrouwen ervan houden te praten TEGEN de man, dan MET de man, toch?

27-05-2012, 02:27
Ik heb liever dat als ik tegen m praat dat ie ook daadwerkelijk luistert. Dus met en niet tegen de man praten. Als een gesprek eindigt dan eindigt die gewoon. Kan me vrij weinig schelen wie de laatste zin zegt.

27-05-2012, 13:17

Citaat door MelkIsPerfect:
Maar het is meer van dat vrouwen ervan houden te praten TEGEN de man, dan MET de man, toch?
Ligt per individu. Zijn ook mannen die graag over zichzelf praten to een vrouw. Mijn voorkeur gaat uit naar praten met een man, heb niet de behoefte om over mezelf te praten tegen een man.