Bekijk volle/desktop versie : Ik zoek een selefi broeder



26-05-2012, 17:42
Ik zoek een selefi broeder
Asalaamoun3aleykoum beste broeders en zusters.
Inshaa Allah verkeren jullie in goede staten van imaan, taqwa en gezondheid.

Met deze Topic wil ik graag zeggen dat ik opzoek ben naar een goeie selefi man die wil trouwen.
Iemand tussen de 23 t/m 34 jaar.
Hij dient zich aan de voorschriften te houden van de islam, volgens de vrome voorgangers, zowel innerlijk als uiterlijk [baard , broek boven enkels]
Een man die best vol mag zijn, en een leuke persoonelijkheid. Die zelfstandig is en Allah vreest en een zuster wilt die de niqab draagt. En die binnen een korte termijn wilt huwen.

Ken jij of ben jij zelf deze selefi man. Stuur me een berichtje, en ik en mijn lieve mahram handelen het af.

Vergeet niet de woorden van de profeet [sallaatoe wa salaam] die zei, O jongeren diegene die kan trouwen, laat hem trouwen want het bewaard de kuisheid.

Alhamdulilah wat een ni3mah van Allaah.


BaarakAllaahoe feek

Een oprechte zoekende zuster

26-05-2012, 21:03


Isha'Allah kom je de ware tegen

26-05-2012, 22:14
ja maar als de man nu zelf reageert dan ben je niet hallal begonnen.ik zou gewoon via de moskee beginnen.en waarom eisen broek tot de enkels.als hij vrees heeft voor allah.en sterke iman heeft dat is belangrijk en een goed begin.het is mijn mening.inchallah vind je een vrome man naar jou wens ameen.

26-05-2012, 22:43
Latifa_moslima Ze zegt ook IK of mijn mahraam handeld het af! Dus als een mannelijke lid haar een bericht verstuurd dat haar mahraam het dan afhandeld.. Voor de topicstarter sorry vind marokko.nl niet een goeie plek om een vrome selefie man te vinden! Mischien via via of in de moskee? Veel succes nog! En moge allaah swt jou een vrome selefie echgenoot toeschenken! Moge allaah swt het voor je vergemakkelijke. Allaahoema Ameen!

WasSalaam.