Bekijk volle/desktop versie : Zo terrasje pakken



26-05-2012, 13:50
Velen van jullie kennen mij als een rustige jongen (maar in feite ben ik een autist die nauwelijks het huis uitdurft), dus ik denk: ik ga zo effe terras pakken.

Laatst was ik in de middag naar stadje geweest (ik heb uitkering, gratis geld maar die investeer ik weer in de economie door uit te geven, dus ik draag bij aan de maatschappij), en wat was dat gezellig! Ik zag zulke leuke blonde dames met korte broekjes die hand in hand liepen! Serieus hoe ze eruitzagen, velen leken gewoon op tweelingen

Lekker joh. en dan werd ik geserveerd door een dame met topshirt en miniskirt Terwijl ik mijn cola aan het drinken was zat ik te loeren op dames die hand in hand liepen en ik zag een koppel die elkaar zelfs een kusje gaven

Daarnaast had ik ook 2 joints op, volgens mij is die shit niet goed voor me harses. Zeker niet als je overal potten ziet rondlopen... maar ik vond het wel lekker joh.

Jullie lezen het goed: ik ga zo naar buiten!

26-05-2012, 17:30


Hier is jouw topic hahaha.

26-05-2012, 17:31
Dit is een subforum voor MJA, haha ik heb nergens een tab voor gezien

Best wel leeg hier er kunnen genoeg slowchats gehouden worden die hoeft dan niet perse in Onzinhoekje of Chat

26-05-2012, 17:34
Ik vind het een lomp hoekje..niks aan.

26-05-2012, 17:35



Citaat door Nadores:
Ik vind het een lomp hoekje..niks aan.
Op fora als fok hebben ze voor elk rubriek een speciale SlowChat topic... jammer dat dat hier niet is.