Bekijk volle/desktop versie : Mannen blijven ook boos op mekaar



26-05-2012, 16:33
Ja! Verhalen van dames die vriendinnen niet meer zien omdat die boos op haar zijn geworden. Het roddeltje gaat vaak zo: 'Ik heb je vriend gezien met twee meiden!'
Wordt geinterpreteerd als: 'Bitch jij wilt mijn vriend afpakken jaloers kreng!'
MAAR IK HEB BEWIJS!!
'nee KRENG GA DOOD!!' terwijl als ze het niet zou zeggen
'Kreng waarom zei je niets! Ik vertrouwde je ik HAAT je!!'

Meiden zijn ook zo moeilijk...

Terwijl bij boys: 'Ik heb je zusje gezien met twee jongens!' Wordt geinterpreteerd als: 'WTF bewijs? BEWIJS of ik klap je met je vieze grap over mn zus'
-KIjK IK HEB BEWIJS!
'nice tnx man! Ik ga mijn zusje eens lekker confornteren!' terwijl als hij het niet zou zeggen
'Waarom ZEI je niks?'
-O moest dat...
'GAST blijf van de joints af. denk na en vertel me het voglende keer!'

Dus: mannen worden ook boos op elkaar als vrienden WEL iets zeggen over hun relaties, maar bij mannen is het zo als wij met BEWIJS komen, dan worden we closer. zo niet, dan worden we armer! 50/50% dus, en als we niets zeggen dan zijn we 100% safe en dus veilig.
Bij vrouwen schijnt het 0/0/100% te zijn, dus als je iets beweert EN geen bewijs hebt, dan ben je sowieso dom bezig, maar je bent niets kansloos als je WEL bewijst: je vriendin blijft boos op je!

Waarom is dit bij vrouwen niet zo?

In ieder geval het standpunt dat mannen ook boos op elkaar kunnen blijven.


P.s. ik ben stoned. vertel me of mijn topics beter zijn als ik stoned ben dna hou ik er rekening mee in de toekomst en open ik geen kwaliteitsloze troep..

26-05-2012, 16:35


Indrukwekkend onderzoeken verricht je bij werkloosheid. Leg dit voor aan 't UWV, hoef je voorlopig niet aan de slag.

26-05-2012, 16:35
Verwarrend hoe je typt, niet te volgen.

26-05-2012, 16:44

Citaat door crazygirl8291:
Indrukwekkend onderzoeken verricht je bij werkloosheid. Leg dit voor aan 't UWV, hoef je voorlopig niet aan de slag.
Maar begrijp je het nou wel? Er zijn dames die zeggen dat ze alleen maar met boys omgaan omdat andere meiden krengen zijn, worden zomaar boos en jaloers, maar mannen hebben ook problemen?

26-05-2012, 16:46



Citaat door MelkIsPerfect:
Maar begrijp je het nou wel? Er zijn dames die zeggen dat ze alleen maar met boys omgaan omdat andere meiden krengen zijn, worden zomaar boos en jaloers, maar mannen hebben ook problemen?
Ik begreep je verhaal in grote lijnen, maar deze reactie van jou is niet meer te volgen:/

26-05-2012, 16:57

Citaat door johnhoward:
je moet niet blowen en reageren. alcohol integendeel werkt stimulerend op internet fora's
is dat zo snel te merken? alcohol drink ik nooit, ik dacht juist daarmee ga je ziek bedreigen en dom doen op i-net?

26-05-2012, 17:40
Ik zie voor het eerst in m'n hele leven een lid stoned reageren. Nu begrijp ik de leden die vaak niet te volgen zijn, ze zijn allemaal stoned!

26-05-2012, 17:41

Citaat door Xaviera:
Ik zie voor het eerst in m'n hele leven een lid stoned reageren. Nu begrijp ik de leden die vaak niet te volgen zijn, ze zijn allemaal stoned!
Fok ik dacht juist dat ik heel goed schreef!

Het is toch bijna in witvorm? zo is de schrijfstijl van boeken ook toch?

Ik zal voortaan afblijven van de joints, het is niet goed voor me knakker.

26-05-2012, 18:22
Iemand? Hallo?

27-05-2012, 02:10

Citaat door Xaviera:
Ik zie voor het eerst in m'n hele leven een lid stoned reageren. Nu begrijp ik de leden die vaak niet te volgen zijn, ze zijn allemaal stoned!
Ik ben nu nuchter en ik kijk er echt vanop wat voor meuk ik allemaal heb ingetikt

05-06-2012, 22:30
Begrijpen jullie t of wa