Bekijk volle/desktop versie : Buitenlamp



Pagina's : [1] 2 3

26-05-2012, 09:39
Ik heb net mijn buitenlamp opgehangen.
Hij werkt!


26-05-2012, 09:49


het debat op twee, vorige week, was jij dat Simcha?

26-05-2012, 09:54

Citaat door Mathijs:
het debat op twee, vorige week, was jij dat Simcha?
Werd er eindelijk eens goed gedebatteerd dan?

26-05-2012, 09:54

Citaat door onaangepast:
Hahahahahaha.
Hij's wel lelijk, dude.
Dan lijk ik mooier

26-05-2012, 09:59


Stroomstoring centrum Amsterdam
AMSTERDAM - Amsterdam is zaterdagochtend getroffen door een stroomstoring. Huishoudens in grote delen van de binnenstad zitten daardoor zonder stroom.

De storing is veroorzaakt door problemen met een hoogspanningskabel. Netbeheerder Liander verwacht dat de obstakels rond elf uur zijn verholpen.

Toeval?

FF draadjes checken.

26-05-2012, 10:03

Citaat door Simcha:
Werd er eindelijk eens goed gedebatteerd dan?
nee er zat iemand op te scheppen dat ie een ton verdiende.


26-05-2012, 10:05

Citaat door Mathijs:
nee er zat iemand op te scheppen dat ie een ton verdiende.

Dat is toch geen opscheppen. Waarom worden mensen die geld verdienen zo verguist? Ik snap dat niet.

26-05-2012, 10:05

Citaat door Simcha:
Stroomstoring centrum Amsterdam
AMSTERDAM - Amsterdam is zaterdagochtend getroffen door een stroomstoring. Huishoudens in grote delen van de binnenstad zitten daardoor zonder stroom.

De storing is veroorzaakt door problemen met een hoogspanningskabel. Netbeheerder Liander verwacht dat de obstakels rond elf uur zijn verholpen.

Toeval?

FF draadjes checken.


had je ook een nieuwe telefoon,, die ligt er sinds donderdag ook al uit (UPC)

26-05-2012, 10:11

Citaat door Simcha:
Dat is toch geen opscheppen. Waarom worden mensen die geld verdienen zo verguist? Ik snap dat niet.
iedereen die werkt verdient geld simcha...wanneer je twee keer in het hoogste tarief valt en dit gaat verkondigen en dan ook nog gaat zeggen dat je ook een beetje zielig bent en moet inleveren, terwijl er een vader met een modaal salaris tegenover je zit die de eindjes niet meer aan elkaar kan knopen...dan heb je het niet echt goed begrepen..en dan ben je gewoon aan het opscheppen.

26-05-2012, 10:12

Citaat door Mathijs:
iedereen die werkt verdient geld simcha...wanneer je twee keer in het hoogste tarief valt en dit gaat verkondigen en dan ook nog gaat zeggen dat je ook een beetje zielig bent en moet inleveren, terwijl er een vader met een modaal salaris tegenover je zit die de eindjes niet meer aan elkaar kan knopen...dan heb je het niet echt goed begrepen..en dan ben je gewoon aan het opscheppen.
Ik schep alleen maar op over de hoeveelheid belasting die ik mag betalen. Letterlijk opscheppen dus.

26-05-2012, 10:13

Citaat door onaangepast:
Jezus Simcha, als je dan toch op televisie bent, maak er dan meteen twee ton van.
Than there shall be a price on my head. Ik ga niet boven de ton op TV.

26-05-2012, 10:14

Citaat door Simcha:
Ik schep alleen maar op over de hoeveelheid belasting die ik mag betalen. Letterlijk opscheppen dus.



dat is het zelfde....wat je over houdt is nog vele male hoger dan die andere bruto ontvangt vor zijn harde werken.

26-05-2012, 10:15



Citaat door Simcha:
Than there shall be a price on my head. Ik ga niet boven de ton op TV.


je was het echt he:

26-05-2012, 10:16

Citaat door Mathijs:


had je ook een nieuwe telefoon,, die ligt er sinds donderdag ook al uit (UPC)
Yep ben teruggegaan naar de draaischijf. Ik wil een stralingsvrij huis

26-05-2012, 10:16

Citaat door Mathijs:
dat is het zelfde....wat je over houdt is nog vele male hoger dan die andere bruto ontvangt vor zijn harde werken.
Ja nou prima, maar mensen die veel geld verdienen en veel belasting betalen verdienen een pluim.

Pagina's : [1] 2 3