Bekijk volle/desktop versie : Dames, een vraagje



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

26-05-2012, 01:59
En geef alsjeblieft een zo eerlijk mogelijk antwoord in plaats van die m.nl-politiek correcte antwoorden.

Stel je voor je leert een jongen kennen. Jullie spreken af en het klikt echt goed. Jullie blijken dezelfde gedachtegang te delen en jij bent eerlijk over alles dat jij hebt gedaan in 't verleden en meegemaakt hebt. Hij accepteert jou en je onvolkomenheden. Hij accepteert je verleden en ziet een toekomst met je. Na 4 weken zegt hij dat hij van je houdt en dat hij om je hand wil vragen.

Hoe zou jij hierop reageren? Zou je de sprong wagen?

Ik ben erg sceptisch over deze situatie. Ik zou het absoluut niet vertrouwen..

26-05-2012, 02:00


ff offtopic! Ik kijk GG nu, kei spannend! Ik app je wel

26-05-2012, 02:02
Ligt aan jou hbiba. Ben je klaar om te trouwen? Hoe is hij, hoe staat hij in het leven? Wat voel jij voor hem? Zie jij hem als vader van je kids? stel jezelf zulke vragen. En een ding, luister vooral niet naar m.nl leden alleen naar mij.

26-05-2012, 02:07

Citaat door INFINITYLOVE:
ff offtopic! Ik kijk GG nu, kei spannend! Ik app je wel

Hahaaaaaaaaaaa, ik heb je echt verslaafd gemaakt he. Ik ben klaar met kijken moet wachten op 't nieuwe seizoen.

Citaat door 3isawia:
Ligt aan jou hbiba. Ben je klaar om te trouwen? Hoe is hij, hoe staat hij in het leven? Wat voel jij voor hem? Zie jij hem als vader van je kids? stel jezelf zulke vragen. En een ding, luister vooral niet naar m.nl leden alleen naar mij.

Wacht wacht . Deze topic gaat niet over mij. Ik ben pas 19 jaartjes jong, net bezig met mijn studie en moet eerst aan mijzelf werken.

Zij is al jaren klaar om te trouwen. En hij heeft een eigen onderneming. Alles voelt goed. Alleen lijkt de situatie te perfect.

Citaat door Raindrops.:
De situatie is te 'perfect'.
Exactly my thoughts! Heb ik ook tegen 'r gezegd. Ik zei: er moet hier wel een addertje onder 't gras zitten. Straks heeft hij schulden waarmee hij jou wil belasten? Straks heeft hij duivelse plannetjes met 'r? Je weet mara nooit met die zakken van vandaag..

26-05-2012, 02:10



Citaat door Raindrops.:
De situatie is te 'perfect'.
Lolz.

26-05-2012, 02:11

Citaat door Raindrops.:
De situatie is te 'perfect'.
Het is ook nooit goed.

26-05-2012, 02:14

Citaat door MAGRIBIIII:
Lolz.


Citaat door CreativeMind:
Het is ook nooit goed.
Zijn jullie een geslachtsoperatie ondergaan?

26-05-2012, 02:14

Citaat door moOie_mOkor:
Hahaaaaaaaaaaa, ik heb je echt verslaafd gemaakt he. Ik ben klaar met kijken moet wachten op 't nieuwe seizoen.

Wacht wacht . Deze topic gaat niet over mij. Ik ben pas 19 jaartjes jong, net bezig met mijn studie en moet eerst aan mijzelf werken.

Zij is al jaren klaar om te trouwen. En hij heeft een eigen onderneming. Alles voelt goed. Alleen lijkt de situatie te perfect.

Exactly my thoughts! Heb ik ook tegen 'r gezegd. Ik zei: er moet hier wel een addertje onder 't gras zitten. Straks heeft hij schulden waarmee hij jou wil belasten? Straks heeft hij duivelse plannetjes met 'r? Je weet mara nooit met die zakken van vandaag..
dan moet ze die elwaswas uit haar hoofd halen salat istikhara doen ou twakal 3la allah.

26-05-2012, 02:16

Citaat door moOie_mOkor:
Zijn jullie een geslachtsoperatie ondergaan?
Hoezo? heb ik op jou gereageerd? -nu wel- maar niet op je topictroepinfo.

26-05-2012, 02:17

Citaat door moOie_mOkor:
Zijn jullie een geslachtsoperatie ondergaan?
Nog niet maar proberen ons in te leven in de vrouwen.
Conclusie: What the heck is wrong with you people!?

Ff mijn slippers pakken!

26-05-2012, 02:18

Citaat door 3isawia:
dan moet ze die elwaswas uit haar hoofd halen salat istikhara doen ou twakal 3la allah.

Beste tip tot nu toe.

Maar wat zou jij denken hierbij?

Citaat door MAGRIBIIII:
Hoezo? heb ik op jou gereageerd? -nu wel- maar niet op je topictroepinfo.

.

Komkom, we waren net zulke goede m.nlvrienden. Azji ndirrou skype.

26-05-2012, 02:18

Citaat door CreativeMind:
Nog niet maar proberen ons in te leven in de vrouwen.
Conclusie: What the heck is wrong with you people!?

Ff mijn slippers pakken!
3alach?

26-05-2012, 02:19


Vrienden met jou? siri diri nini o sakni m3a bebbek.

26-05-2012, 02:20

Citaat door moOie_mOkor:
Beste tip tot nu toe.

Maar wat zou jij denken hierbij?

.

Komkom, we waren net zulke goede m.nlvrienden. Azji ndirrou skype.
Ik ken hem niet dus kan niet oordelen.
maar hoe jij vertelt en als hij geen gekke gast is en hij ''perfect'' is om waar te zijn moet ze tog gwn ervoor gaan.

26-05-2012, 02:22

Citaat door Raindrops.:
Het is toch eng? In ieder geval, ik vind het eng. Maar ik vind alles eng, dus negeer mij maar.
Naah geweun nieguud. Ay, jij hebt toch weleens een feuteut geplaatst hiero? met heufdduukie.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7