Bekijk volle/desktop versie : Mijn man toont geen initiatief...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

26-05-2012, 00:25
Ik las hier ook een andere topic dat iemand wou scheiden en op papier was getrouwd.. helemaal terecht.. ik ben ook met zo iemand beland elke keer moet ik zeuren om iets leuks te kunnen doen, neem ik hem op een mooie zonnige dag mee voor een ijsje vraagt meneer wanneer gaan we naar huis ? en hij geeft het zelf ook toe, ik neem geen initiatief ik weet dat je het vervelend vindt maar ik ben eenmaal zo... zelf seks is naar de klote..hij komt nooit naar me toe ? dames vertel eens moet jij altijd de eerste stap zetten om je man in bed te sleuren.. ik kan het begrijpen dat hij stress heeft en financieel moeilijk heeft.. ik ben eventjes gaan logeren bij me ouders heb hem 4 a 5 love quotes verstuurd geen ene moere reactie.. stress en problemen kan ik begrijpen maar nu komt hij echt mijn strot uit..

Heren vertel eens jullie philosophy why man's act like this..

26-05-2012, 00:31


Je bent getrouwd en je stuurt je man love quotes.. Maa shaa Allah.

26-05-2012, 00:31

Citaat door johnhoward:
wel eens aan gedacht je misschien seksueel on aantrekkelijk bent?
Ik ben wel knap ( daarom is hij haastig getrouwd) , maar mijn buik vindt hij een probleem.. hij zegt dat hij mijn strae onaantrekkelijk vindt... en ik heb enorme littekens daardoor gekregen..en ik heb een buikje waarover hij duizend keer over klaagt..

26-05-2012, 00:31

Citaat door Zara_Zara:
Ik las hier ook een andere topic dat iemand wou scheiden en op papier was getrouwd.. helemaal terecht.. ik ben ook met zo iemand beland elke keer moet ik zeuren om iets leuks te kunnen doen, neem ik hem op een mooie zonnige dag mee voor een ijsje vraagt meneer wanneer gaan we naar huis ? en hij geeft het zelf ook toe, ik neem geen initiatief ik weet dat je het vervelend vindt maar ik ben eenmaal zo... zelf seks is naar de klote..hij komt nooit naar me toe ? dames vertel eens moet jij altijd de eerste stap zetten om je man in bed te sleuren.. ik kan het begrijpen dat hij stress heeft en financieel moeilijk heeft.. ik ben eventjes gaan logeren bij me ouders heb hem 4 a 5 love quotes verstuurd geen ene moere reactie.. stress en problemen kan ik begrijpen maar nu komt hij echt mijn strot uit..

Heren vertel eens jullie philosophy why man's act like this..
Mannen die niet zo zijn zijn zeldzaam, al zijn er zat mensen die doen alsof.
Dus wat hier te lezen valt is het een zeer pragmatische man... misschien lui, maar dat is er wat minder goed uit te halen.

26-05-2012, 00:31



Citaat door Zara_Zara:
Ik las hier ook een andere topic dat iemand wou scheiden en op papier was getrouwd.. helemaal terecht.. ik ben ook met zo iemand beland elke keer moet ik zeuren om iets leuks te kunnen doen, neem ik hem op een mooie zonnige dag mee voor een ijsje vraagt meneer wanneer gaan we naar huis ? en hij geeft het zelf ook toe, ik neem geen initiatief ik weet dat je het vervelend vindt maar ik ben eenmaal zo... zelf seks is naar de klote..hij komt nooit naar me toe ? dames vertel eens moet jij altijd de eerste stap zetten om je man in bed te sleuren.. ik kan het begrijpen dat hij stress heeft en financieel moeilijk heeft.. ik ben eventjes gaan logeren bij me ouders heb hem 4 a 5 love quotes verstuurd geen ene moere reactie.. stress en problemen kan ik begrijpen maar nu komt hij echt mijn strot uit..
Heren vertel eens jullie philosophy why man's act like this..
Begrijpelijk.

26-05-2012, 00:33

Citaat door Voo__:
Je bent getrouwd en je stuurt je man love quotes.. Maa shaa Allah.
Wat is daar mis mee, love smsjes. :sarcastisch:

26-05-2012, 00:33
Daarnaast denk ik dat het niet verstandig is om hier al je Sh... te posten.

Denk eens diep na over wat het beste voor jou en je man is, misschien heeft hij het mentaal wel heel moeilijk en moet jij niet zo zeuren maar je man juist suporten, zelfs als je ziet dat hij totaal geen zin heeft positief blijven.. Misschien dat hij denkt:''Meskiena moet je kijken hoeveel moeite mijn vrouwtje voor me doet.'' En je de volgende dag verast met een bos mooie rozen en excuses.

26-05-2012, 00:33

Citaat door Zara_Zara:
Ik ben wel knap ( daarom is hij haastig getrouwd) , maar mijn buik vindt hij een probleem.. hij zegt dat hij mijn strae onaantrekkelijk vindt... en ik heb enorme littekens daardoor gekregen..en ik heb een buikje waarover hij duizend keer over klaagt..
Buikje is ook niet bepaald mooi... maar dat mag geen drempel zijn om samen plezier te hebben.
Is dat wel een probleem dat zit er iets mis.
En duizend keer... is hij een vrouw?

26-05-2012, 00:34
Elgair Insha Allah

26-05-2012, 00:35

Citaat door Petrus:
Mannen die niet zo zijn zijn zeldzaam, al zijn er zat mensen die doen alsof.
Dus wat hier te lezen valt is het een zeer pragmatische man... misschien lui, maar dat is er wat minder goed uit te halen.
Wat betekent pragmatisch kan je me dat uitleggen, ik heb het even op google gezocht maar niet helemaal juist...

26-05-2012, 00:36

Citaat door antigay:
Wat is daar mis mee, love smsjes. :sarcastisch:
Love quotes... terwijl je relatie problemen hebt.. like.. c'mon..

26-05-2012, 00:37

Citaat door johnhoward:
een buikje is fucked up bij een wijf
Really ? ik dacht dat mannen dat sexy vonden.. en hij geestelijk niet gezond is om dat te begrijpen omdat hij een apart type is dat van de buitenwereld afwijkt...

26-05-2012, 00:38



Citaat door Zara_Zara:
Wat betekent pragmatisch kan je me dat uitleggen, ik heb het even op google gezocht maar niet helemaal juist...
Denk aan nuttig. Ofwel doet pas iets als de noodzaak er is, en niet als er een gevoel is.

http://www.encyclo.nl/begrip/pragmatisch

26-05-2012, 00:38

Citaat door Voo__:
Daarnaast denk ik dat het niet verstandig is om hier al je Sh... te posten.

Denk eens diep na over wat het beste voor jou en je man is, misschien heeft hij het mentaal wel heel moeilijk en moet jij niet zo zeuren maar je man juist suporten, zelfs als je ziet dat hij totaal geen zin heeft positief blijven.. Misschien dat hij denkt:''Meskiena moet je kijken hoeveel moeite mijn vrouwtje voor me doet.'' En je de volgende dag verast met een bos mooie rozen en excuses.
Ik kon het niet laten, het zat me dwars... ik heb geen sabr moest eruit.. en niemand kent mij hier toch ik werd net woedend en dacht ik ga hem een boze sms sturen waarom hij niet reageert en dat lekker bij mijn ouders blijft, tot dat hij normaal gaat gedragen als een real men...

26-05-2012, 00:39

Citaat door Voo__:
Je bent getrouwd en je stuurt je man love quotes.. Maa shaa Allah.
Het is inderdaad Maa shaa Allaah. Ik kan alleen die emotion niet helemaal plaatsen..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7