Bekijk volle/desktop versie : Hij zit in de gevangenis,wat moet ik doen?



Pagina's : [1] 2

16-01-2003, 18:10
Mijn vriend zit al voor de 2de keer in de gevangenis tijdens onze verkeering.Ik ga hem elke dinsdag bezoeke,en het doet heel veel pijn om hem achter te late.Iedereen zegd dat ik zot ben om bij hem te blijven.Maar kan hem niet late vallen,hij is de enige jongen die mij ooit met respect behandeld heeft.Als ik tege iemand zeg dat mijn vriend in de gevangenis zit,dan krijg ik direkt als antwoord "het is weer een marokkaan zeker?"Mijn vriend zit vast door zijn vriend en die wil hij niet veraden.Mensen bekijken mij nu scheef,maar waarom??Ik heb echt iemand nodig waar ik men hart bij uit kan luchte.


Nu vraag ik aan jullie wat ik moet en kan doen?????
Al vast bedankt

16-01-2003, 18:13


jaa meid ik denk dat je gewoon moet wachten tot ie er weer uit is meer kan je niet doen toch??

16-01-2003, 18:16
als je het er voor over hebt om op hem te wachten dan moet je dat zeker doen
laat je vrienden praten
jij weet wel beter

bousa

16-01-2003, 18:17
soooo hij heeft veel over voor zijn vriend....

16-01-2003, 18:35


Meisje, Als je echt van hem houdt laat hem dan in deze moeilijke periode niet vallen....
Maar denk wel goed na, wil je echt met zo'n jongen verder?
Stel jezelf wat gewetensvragen en denk goed na.....
Maar wees eerlijk tegenover jezelf en tegenover hem!

Succes, meisje...

Liefs me

16-01-2003, 18:38

Citaat:
Origineel gepost door vdb_16
Mijn vriend zit al voor de 2de keer in de gevangenis tijdens onze verkeering.Ik ga hem elke dinsdag bezoeke,en het doet heel veel pijn om hem achter te late.Iedereen zegd dat ik zot ben om bij hem te blijven.Maar kan hem niet late vallen,hij is de enige jongen die mij ooit met respect behandeld heeft.Als ik tege iemand zeg dat mijn vriend in de gevangenis zit,dan krijg ik direkt als antwoord "het is weer een marokkaan zeker?"Mijn vriend zit vast door zijn vriend en die wil hij niet veraden.Mensen bekijken mij nu scheef,maar waarom??Ik heb echt iemand nodig waar ik men hart bij uit kan luchte.


Nu vraag ik aan jullie wat ik moet en kan doen?????
Al vast bedankt
ik zou zeggen volg je gevoel...als jij op hem wil wachten en hem wil blijven steunen..moet je dat zeker doen....en laat ze maar praten...jij weet beter wat het beste voor je is...

sterkte!

16-01-2003, 18:42
Oh allemaal bedankt.Ik wil echt op hem wachte hoe lang het ook maar mag zijn,een jongen die zo goed is als hem vind ik nergens meer.Ik ben blij dat ik tot nu toe geen negatieve antw. heb gekrege,want die heb ik al genoeg gekregen.

16-01-2003, 18:49
Bewijs hem, z`n familie, alle Marokkanen en alle Nederlanders een dienst en probeer h`m uit dat milieu te halen!
Ook voor jezelf natuurlijk, want wat moet dadelijk een moeder met kids met een vader achter de tralies? Als je denkt dat dit niet lukt, zou ik nog maar eens heeeel goed over jullie toekomst nadenken.....(en je vriend zit daar vast niet alleen omdat ie z`n mond niet open doet! En dat ie al vaker heeft gezeten zegt ook wel iets over `t beesie...)

16-01-2003, 18:53
Ja daar heb je wel gelijk in Tijn,ik ben wel met m'n toekomst bezig,maar ik wil zien als hij vrij komt of hij veranderd is ja of nee.Zo niet dan hoeft het voor mij ook niet meer hoeveel pijn het ook al doet.Ik wil dat hij het eerst bewijst.

16-01-2003, 19:38
Blijf em steunen zou ik zeggen

16-01-2003, 19:40
goed zo meid denk er goed over na.
praat er zoveel mogelijk over met hem .het zal jullie allebei goed doen.
communiceren is het allerbelangerijkste

16-01-2003, 19:43

Citaat:
Origineel gepost door Lady Cazawia
jaa meid ik denk dat je gewoon moet wachten tot ie er weer uit is meer kan je niet doen toch??
verander je avatar alsjeblieft.

16-01-2003, 20:30



Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Laat hem niet vallen, dat kan ik alleen zeggen...
precies


every thug neeeds a LADYYYY

16-01-2003, 21:04
Ja het is wel gemakkelijk gezegd,maar op zo'n moment heeft hij me zeker nodig.En ik geef heel veel voor hem.

16-01-2003, 21:13

Citaat:
Origineel gepost door vdb_16
Mijn vriend zit al voor de 2de keer in de gevangenis tijdens onze verkeering.Ik ga hem elke dinsdag bezoeke,en het doet heel veel pijn om hem achter te late.Iedereen zegd dat ik zot ben om bij hem te blijven.Maar kan hem niet late vallen,hij is de enige jongen die mij ooit met respect behandeld heeft.Als ik tege iemand zeg dat mijn vriend in de gevangenis zit,dan krijg ik direkt als antwoord "het is weer een marokkaan zeker?"Mijn vriend zit vast door zijn vriend en die wil hij niet veraden.Mensen bekijken mij nu scheef,maar waarom??Ik heb echt iemand nodig waar ik men hart bij uit kan luchte.


Nu vraag ik aan jullie wat ik moet en kan doen?????
Al vast bedankt
Laat hem niet alleen... maar stel wel eisen aan hem.. Hij kan niet zo doorgaan. Hij moet nu ook aan zijn toekomst denken. Dus blijf bij hem en probeer hem te helpen. Laat hem gewoon zien dat je ook door gewoon te werken en ga zo maar door een normaal leven kan hebben.. en ga samen de koran deelnemen.. neem eens een keer de koran voor hem mee.. zodat hij die daar kan lezen.. en jij thuis..

Ik hoop dat je hier wat mee kan doen....
En nog van andere topic... je blijft belg en je kan geen marokkaan worden.. maar denk erom om een goede moslima te worden!! Daar kan je dan wel heel trots op zijn..

Ps: marokkaan zijn is niks bijzonders hoor.. ik ben het en merk er niks van.. voel me meer moslim.. en dat kan jij ook worden..

Pagina's : [1] 2