Bekijk volle/desktop versie : Toekomstwensen..



25-05-2012, 17:01
Gisteravond lag ik op mijn bed het boek`Islam toegelicht te lezen en ineens hoorde ik geluid dat me heel bekend kwam. ik hield m´n oor tegen de muur, maar k hoorde niet zo veel toen liep ik naar de keuken en pakte een gals en hield die tegen de muur en kon goed en duidelijk horen dat mijn turkse buurmeisje van 9 jaar, koran lezen, zo goed dat je niet eens die turkse accent kon horen. Ik ging erbij zitten luisteren en de tranen schoten spontaan in mijn ogen. Ik drukte haar in mijn gedachten tegen mijn hart aan, en bad tot Allah voor haar dat ze een gezegend bestaan zal leiden en als een vrome moslima zal opgroeien.. Vervolgens bad ik voor mezelf dat ik inshallah zo´n dochterjte mag grootbrengen.. Yallah, wat is onze dien mooi...

25-05-2012, 17:10


Heel mooi om mee te maken.

Ma sha Allaah 3liha!

25-05-2012, 17:12

Citaat door SeaEyes:
Heel mooi om mee te maken.

Ma sha Allaah 3liha!
Mashallah indd.

Ik sprak trouwens een turks collega daarmee aan, en hoorde dat gister een belangerijk dag was?? Ik schaam me voor, maar weet jij misschien hier meer over??

25-05-2012, 17:18
Wat contrasterend versus je conversaties met Pampertje. Kan dit echt niet serieus nemen.

25-05-2012, 17:31



Citaat door Ryaantje:
Mashallah indd.

Ik sprak trouwens een turks collega daarmee aan, en hoorde dat gister een belangerijk dag was?? Ik schaam me voor, maar weet jij misschien hier meer over??
Ik heb geen flauw idee?

25-05-2012, 19:21

Citaat door Gezeur.:
Wat contrasterend versus je conversaties met Pampertje. Kan dit echt niet serieus nemen.
pampertje is een utopie voor mij, moet je ook niet serieus nemen, dit is pur sang, maar je hoeft het niet serieus te nemen...

25-05-2012, 19:21

Citaat door SeaEyes:
Ik heb geen flauw idee?
ok.

25-05-2012, 19:34
Allemaal misgunners op deze rotsite...

26-05-2012, 09:22
Mascha'Allah. Moge Allah haar laten opgroeien tot een vrome moslima!

26-05-2012, 09:24
Wat een lief meisje

26-05-2012, 13:57

Citaat door Utrechtjuh:
.


Moge Allah je belonen voor het onder aandacht houden van m´n wens. Opdat al jouw wensen in vervulling mogen gaan...

Citaat door Madame.k:
Mascha'Allah. Moge Allah haar laten opgroeien tot een vrome moslima!


Aaaameen. Voor alle goede moslims inshallah..

Citaat door andalias:
Wat een lief meisje
Een schat van een meisje. Zeker..